8

2.8K 214 14
                                    

O týždeň už Jeonggukova izba bola hotová. Nezabralo to moc času, keďže to chcelo len nový nábytok a premalovať. Všetko vlastne už bolo dokončené do troch dní, ale Taehyung stále dorábal detajli.

Jeongguk Taehyungovo nadšenie veľmi ocenil. Mal veľmi dobrý pocit z toho, že Taehyung chcel, aby jeho izba bola perfektná a hlavne, aby sa v nej mladý hybrid cítil bezpečne a pohodlne.

Celý týždeň Jeongguk spával pri svojom pánovi a dokonca si jeho prítomnosť užíval. Taehyung sa oňho staral naozaj ukážkovo, Jeongguk bol tak veľmi vďačný, že Taehyung s ním vôbec chce tráviť nejaký čas. Že si ho vôbec adoptoval. Že ho má rád. To mu Taehyung za uplynulý týždeň hovoril stále dookola. Jeongguka to skoro vždy donútilo plakať, nikto ho nikdy nemal rád. A tento nový pocit bol pre malého hybrida neopísateľný.

•••

Taehyung a Jeongguk sedeli na gauči a pozerali rozprávku 'Wreck It Ralph', pretože ju mladý hybrid nekonečne miloval. Predtým mu nikto rozprávky ani len neukázal, nieto mu ich pustil a keď mu jeden nudný večer Taehyung navrhol, že si nejaké pozrú, Jeongguk od televízoru nevedel odtrhnúť oči.

Za pár dní mal túto jedinú rozprávku napozeranú už toľkokrát, že skoro všetky frázy vedel naspamäť a jeho obľúbené pospevoval zároveň s rozprávkou. Taehyung sa nad tým vždy usmial. Tá rozprávka ho už prestala baviť po prvom odsledovaní, ale nevedel odolať Jeonggukovi, keď za ním prišiel s tým, že s ním chce ju chce pozerať. Vždy, keď čiernovlások navrhol pozeranie nejakej inej rozprávky, Jeongguk pokrútil hlavou a prisunul sa bližšie ku Taehyungovi. 'Mne sa páči táto.' bola vždy Junggukova odpoveď.

Taehyung sa musel usmiať nad svojím jedinečným hybridom.

'A prečo sa ti páči táto jedna? Nevyskúšaš si pozrieť nejakú inú? Možno sa ti bude páčiť viac.'

Jeongguk rýchlo pokrútil hlavou a chytil Taehyunga za ruku.

'Nie, pretože keď mám ja niečo rád, je to pre mňa to jediné na svete.'

A Taehyung hneď pochopil hlbší význam za jeho slovami, ktoré si Jeongguk možno ani neuvedomoval.

"Dnes pôjdeme ku môjmu kamarátovi, dobre? On má tiež hybrida a je doktor, takže asi ťa aj rovno prehliadne a budem ťa môcť konečne zapísať do systému ako môjho." vysvetlil Taehyung mladšiemu, ktorý sa snažil zakryť svoj úsmev. Taehyung dával úplne iný pojem slovu môj. Jeongguk sa necítil ako vec, ktorá niekomu patrí, necítil sa využitý.. Práve naopak. Cítil sa, že pre Taehyunga niečo znamená a preto ho chce.

Chce ho pretože sa s ním cíti dobre a má ho rád - a to pre Jeongguka znamenalo omnoho viac, než si sám dokázal pripustiť.
Jeongguk prikývol a usmial sa na staršieho.

Ani nie o pol hodinu už odchádzali z domu, Jeongguk so svetrom, šiltovkou a kraťasmi. Dosť divná kombinácia, ale Taehyungovi to nijako nevadilo, keďže mladý hybrid vyzeral spokojne. Stále si musel zakrývať chvost a jeho krásne ušká, pretože nemal obojok. Ten Taehyung s nejakým šťastím kúpi zajtra, keďže ak všetko pôjde hladko, Jeongguk bude oficiálne jeho aj na papieroch.

Cestou do Namjoonovho domu si Jeongguk neprestajne pospevoval tú istú pesníčku od BigBangu, keďže si ich veľmi obľúbil. Taehyung zistil, že keď má niečo Jeongguk veľmi rád, len tak sa toho nevzdá. A je dokonca na tých veciach závyslí. (Woow, fantastic baby)

Keď ku koncu týždňa boli spolu v obchode na kúpu nejakých potravín, Jeongguk nevedel odtrhnúť pohľad od vešiaku, kde boli decké hračky. Taehyung nikdy nechápal, prečo také veci predávajú v obchode s potravinami, ale nakoniec mu to prišlo vhod. Jeongguk síce nič nepovedal, ale Taehyung si jeho pohľad všimol. Povedal hnedovláskovi, aby išiel zobrať ešte nejaké mlieko zatiaľ čo on do nákupného košíka pridal jednoho slabo-modrého slona.
Taehyungovi prišiel zlatý a roztomilý, presne ako Jeongguk.

A keď videl Jeonggukov pohľad, ktorým ho obdaril, vedel, že to stálo za to. A odvtedy v posteli spávaju traja. On, Jungguk a Dumbo. (Áno, nič iné ma nenapadlo) A Taehyung nechcel vedieť, čo by sa stalo, keby sa jedného dňa Jeongguk zobudil bez jeho Dumba pri ňom. Mladý hybrid sa na veci a vypadalo to tak, že aj ľudí nadväzuje príliž rýchlo. Taehyungovi to ale v tejto situácii nevadilo.

Jeongguk tiež počas celej jazdy držal staršiemu ruku, čo už akoby robil zo zvyku. Nielenže sa naučil Taehyungovi dôverovať o trochu viac, on sám vyhľadával jeho dotyky a spoločnosť. Stákle bol trochu nesvoj vždy, keď si išli spolu ľahnúť alebo keď ho Taehyung objal, ale lepšilo sa to.

•••

Taehyung opakovane zazvonil na zvonček, proste len z nedočkavosti. Chcel Jeongguka zoznámiť s Jinom aj s Namjoonom. Chcel, aby mal viac priateľov a zostalo mu už len dúfať v to, že si Jeongguk a Seokjin padnú do oka a spriatelia sa. Mysel si, že bude pre Jeongguka dobré, keď sa zoznámi aj s ďalšími hybridmi.

A mal pravdu.

-----------------------
Mám extrémne málo času, ale snažím sa, naozaj. 😂 Budúci týždeň moc updatov nečakajte, keďže budem od rána do večera preč, ale budem sem niečo dopisovať priebežne. Btw, nudná časť ja viem, ale chcela som vysvetliť aktuálny vzťah Taehyunga a Jungguka, budúci dieľ bude lepší. 😄

SĽUBUJEM, ŽE UŽ JE TO POSLEDNÝ COVER PRE TÚTO FF. 😂😂

HybridWhere stories live. Discover now