Bölüm 3

3K 283 160
                                    

Bölümü başlamadan önce, size teşekkür etmek istiyorum. Az vakit içinde hikayemi severek okuyorsunuz, baya ilgi gösteriyorsunuz. Aslında sadece 1 gün içerisinde bu kadar ilgiye ulaşacağını tahmin etmemiştim. Verdiğiniz ilgi, destekleriniz için sonsuz teşekkürler 🙏🏻❤️ İyi ki varsınız, hepinizi seviyorum 🤟🏻😻

İkinci olarak size yazar ve hikayelerin tavsiye etmek istiyorum.
İlk, yavbah_ask
İkinci, gslnnn
İkisinin de hikayelerine mutlaka bakmalısınız. Harika kalem sahibiler ikisi de🕊 Zaten hikayelerini başladığınızda, devam etmek için can atacaksınız 😏😺

Ve üçüncü olarak, bölüme gecelim 😂🙃

Keyifli okumalar. 💁🏻‍♀️🕊
Satır içi yorumlarınızı unutmayın 😜🎈
***

Bahar adamın dediğinle şaşırıp kalırken, sertçe yutkundu. Bu adamın kızı vardı, karısı vardı. En önemlisi, kızı deliler gibi annesini özlüyordu, bu adam olursa burada karısının gözü yokken, Bahar'a evlenme teklifi ediyordu. Sapık mi bu?

"Pardon, siz ne dediğinizin farkında misiniz?"

Yavuz şu an büyük bir yanlış anlaşılma olduğunun farkında değildi. O adaletin adamı idi. Hiç bir zaman şiddete, tacize, tecavüze göz yummamış, hiç bir zaman yummayacaktı da. Sert bir net şekilde kendi kuralları vardı, ve sadece o kurallarla yola çıkıyordu. Sinirle yumruğunu sıkarak, dudaklarını ıslattı, ve Bahar'a tekrardan döndü.

"Bak, Bahar. Kolunu haraket ettiremiyorsun bile. Eminim ki, bu morluklar sadece kollarında değil. Sen ailenden şiddet gören bir korumasız çocuksun. Ülkede adalet diyen bir şey var, çocuk hakları diyen bir şey var. Gözüm göre-göre ben buna göz yumamam, benden bunu bekleme. Sadece sana yardım etmek istiyorum."

"Senden yardım istediğimi hatırlamıyorum!"

Bahar'ı bu durum o kadar sinirlenmişti ki, artık "siz" değil de, adama "sen" diye hitap etmeye başlamıştı.

"Sana istiyor musun diye sormadım da zaten!"

Bahar bu sefer gerçekten fazlasıyla öfkelenmeye başlamıştı. Bir manyak gelmiş, ailesinden şiddet gören kıza, karısı, kızı olmasına rağmen evlilik teklifi sunmuştu. Üstelik kız daha 18 yaşında bile değildi.

"Bakın..."

"Yavuz".

"Bakın, Yavuz bey. Benim özel hayatım sizi bir millim ilgilendirmez. Lütfen, karışmayın. Ben kendi kendime yeterim, kendime bakarım, sahip çıkacak yaştayım..."

Bana da anne olur musun? #Wattys2018 | BittiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin