Bölüm 4

2.9K 284 228
                                    

Çok mu övdüm sizi bilmiyorum ki, ama bu sefer size biraz kırgınım... 3 bölüm düşündüğüm gibi değeri alamamış, çok az yorum sayısına ulaştı. Bense sizin güzel yorumlarınız dört gözle bekliyorum ki... Bu yoğun okul günlerimde, fazlasıyla iyi geliyor, moral veriyor...

Lütfen, yorumlarınızı eksik yetmeyin... Her yaptığınız yorum, satir içi olsun, başka olsun benim için çok değerli, çok önemli...

Oylara gelirsek, oylar bence şu anki okuma sayımıza göre çok iyi 😍 Sonsuz teşekkürler! 🕊

Ve yine yazar ve hikaye tavsiyesinde bulunucağım: rtbssm blackyavbah ecdice
Üç yazarı da tanımalısınız, okumalısınız 🤗😍

Neyse, bu bölüm fazla yorum alacağımızı umuyorum, o zaman KEYİFLİ OKUMALAR! ❤️❤️❤️

***

Yavuz'un tehdit edercesine sesine gülerek, ondan biraz uzaklaştı Bahar. Kaşlarını çatarak ona bakmaya devam etti. Bir an kaşlarını havaya kaldırarak, hızlı şekilde konuşmaya başladı.

"Dünkü hareketlerin için özür dileyeceğini, ayaklarıma yalvarıcağını bile bile, beni tehdit mi ediyorsun?"

Yavuz dudaklarını yukarıya doğru büzerek, omuz silikti.

"Benim öyle yapacağımı kim söyledi?"

Bahar kafasını sola doğru kaydırıp, sinirden güldü. Sonra yine alev saçan gözlerini adamın mavilerine dikerek, bu sefer adım atarak ona yakınlaşan kendisi oldu.

"Bana bakın, Yavuz bey!"- dedi "bey" kelimesine basa basa söyleyerek - "Sizin amacınız ne, benden ne istiyorsunuz bilmiyorum, ama artık lütfen, gerçekten benim peşimi bırakın. Sizin bir kızınız var ve yakında işinden dönecek bir eşiniz var..."

Bahar devam edemeden Yavuz dişlerini sıkarak konuştu: "İşinden dönecek bir eşim olsaydı sana evlenme teklifi eder miydim sence? Seni kurtarmanın başka yollarını aramaz miydim sence?"

Bahar Yavuz'un dediklerinle dönüp kalmıştı. Küçük kıza, Masal'a söz vermiş, annesinin geleceğini söylemişti. Çünkü bu babası olan kişi kızına yalan söylemez diye düşünmüştü. Ama Masal'ın annesi olan yaratık ardında küçük kızı ve eşini bırakarak gitmişti... Onu çok seven ikilini terk etmişti...

Bana da anne olur musun? #Wattys2018 | BittiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin