Bölüm 13

3.2K 290 203
                                    

Keyifli okumalar! 🤗❤️

Satır içi yorumlarınızı bekliyorum 😜❤️

***

Bahar hala şaşkınlıkla adama sarılan kıza bakıyordu. Kocaman 2 yıl... 2 yıl geçmişti onu görmeyeli. İçindeki özlem kendini belli ederek, kızın kalbini acıtırken yutkundu.

"Bahar? Bahar?"

Fethi'nin sesiyle kendine gelerek, adama baktı.

"Ha?"

"İki saattir sana sesleniyorum. İyi misin?"

"İyiyim, iyiyim."

"Bak, bu Feyzullah. Avukatımız."

Gülümseyerek ona bakan bebeksi yüzlü adama baktı. Karşılık vererek, elini tuttu:
"Bende Bahar."

"Çok memnun oldum, Bahar. Bahar dememde bir sıkıntı var mi?"

"Hayır, hayır. Bahar diye bilirsin."

Feyzullah gülümseyerek kafasını salladığında, Bahar tekrardan etrafına bakmaya başladı. Aylin'i gözden kaybetmişti.

"Birini mi arıyorsun, Bahar?" (Fethi)

"Hih, evet. Feyzullah, senin yanında gelen çocuk vardı ya.."

"Tilki mi?"

"Evet, evet, o! Nerede acaba?"

"O da benimle gelmişti, bavulumuzu almaya gitti sanırım. He, geliyorlar."

Feyzullah'ın gösterdiği tarafa baktığında, Ailin'le Tilki el ele tutuşarak, birbirinle konuşarak geliyorlardı. Aylin hala farketmemişti Bahar'ı. Gittikçe yaklaşıyordu... Bahar gözlerinin dolmasına engel olamayarak, gülümsedi.

Tilki yanlarına gelerek "Kardeşim..." diye söze başladığında, Aylin de onlara dönmüştü. Karşısında gördüğü Bahar'la şaşkınlıkla gözlerini araladı.

"Bahar...?"

Herkes Aylin dahil olmak üzere Bahar'a bakarken, Bahar gülümsedi.

"Aylin... Ablacığım..."

Aylin dolu gözlerine aldırmayarak, anı bir hamleyle kıza sarıldı. Bahar göz yaşlarını tutamayarak ağlamaya başladığında, kızı daha da sıkı sardı Aylin.

"Bahar.. Bahar güzelim, kardeşim buldum seni sonunda... Küçüğüm, iyisin, sağlıklısın. Çok şükür, Allahım, buldum seni sonunda!",- dedi kızın saçlarını okşayarak.

"Aylin... Seni çok özledim..."

"Ben de seni özledim, küçük, ben de."

İkisi yavaşça ayrılırken, Tilki Aylin'e bakarak konuştu.

"Aylin, bahsettiğin Bahar bu mu?"

"Hihi. Bahar, bu da nişanlım Tilki."

Bahar gülümseyerek elini uzattı:
"Bahar."

Tilki karşılık vererek, gülümsedi: "Tilki."

"Burada durumu anlayamadık, Bahar. Siz birbirinize kim oluyorsunuz?"

Bahar güldü:
"Kusura bakmayın, ya. Aylin kuzenim, amca kızı oluyor bana. Babamın abisinin kızı."

"Hee, şimdi anladım da. Ama aranızda geçen dialoglar..." (Feyzullah)

"Çok uzun konu bu." (Bahar)

"Tamam, eve gidince anlatırsınız. Hadi eve gidelim. Hem Masal da merak etmiştir." (Fethi)

Bana da anne olur musun? #Wattys2018 | BittiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin