Bölüm 14

3.1K 267 257
                                    

Keyifli okumalar! 🤗❤️

Satır içi yorumlarınızı bekliyorum 😜❤️

***

Yavuz'un şaşkınlıktan ağzı aralandığında, Bahar fırsat olarak adamı acemice öpmeye başladı. Tecrübesizce adamdan karşılık almak için çırpınırken, adam sırıttı. Adamın dolgun dudakları dudaklarından kayıp gittiğinde, anlamayarak geri çekilecekti ki, Yavuz kızı belinden tuttuğu gibi, kendine bastırarak öpmeye başladı. Sonunda başara bilmesine çocukça sevinerek, ellerini adamın ensesine çıkararak, saçlarını okşamaya başladı.

Fethi'yle Feyzullah gözlerini kaçırırken, Tilki büyük bir memnunlukla onları izliyordu. Handeyse gözlerinden yaşlarını serbest bırakarak, dışarıya koştu. Muratı seviyordu, ama yinede bir zamanları kocası olan adamın böyle bir darbesi ağır gelmişti. Hemde o adam kızının babasıyken...

Nefessiz kaldıklarında, adam kızın üst dudağına öpücük kondurarak ayrıldı. Bahar nefesini düzenlemek için, derin nefesler alırken Yavuz sırıttı. Kızın cesurluğuna hayran kalsa da, bir yandan karşılık almak için çabalaması hoşuna gitmişti.

Yavaşça gözlerini açtığında, karşısında hala gözleri kapalı, nefes nefese kalan bir adet Bahar vardı. Yavuz sağ tarafını dolduran, hızlı ve o kadar da sesli atan kalp atışlarını hissede biliyordu. Sol tarafındaki et parçası göğüsünü zorlarken, sağ tarafını da kızın güzel kalbi dolduruyordu...

Bahar utanarak gözlerini açamıyordu. Nefes nefese düşünürken, ne yapacağını bilmiyordu. Adamı neden öptü? Bir anlık içinden gelen cesaretle öpmüştü, ama şimdi tüm cesareti uçup gitmiş, acayip utanıyordu, utandıkça sol tarafı daha da zorlanıyordu sanki.

"Dünya'dan Bahar'a..! Aç gözlerini, kör olacaksın, karıcım..."

Yavuz'un fısıltı şeklinde çıkan sesle düşüncelerinden ayrıldı. Tam bir rezilliktin dibi diye düşündü. Adamla baya baya öpüşmüştü bu sefer. Oysaki sadece Hande'ye bir şeyler kanıtlamak istemişti...

Sonunda pes ederek gözlerini açtığında, önünde bir pis şekilde sırıtan Yavuz'u gördü. Yutkunarak, yan taraflarına bakmaya başladığında Fethi ve Feyzullah onlara bakmayarak, kendi aralarında bir şey konuşuyormuş taktiğini yaparken, Tilki ellerini göğsünde çaprazlayarak, gülüyordu. Memur bey elindeki dosyayı girecek gibi okuyordu, fakat bunun da bir gösteriliş olduğuna Bahar adı gibi emindi

Tekrar sert şekilde yutkunarak, saçını kulakının arkasına kıstırdı. Gözlerini kaçırarak, ağzını araladı:

"Şey... Hande vardı!"

"Bunu eve gidince konuşacağız, küçük hanım. Şimdi işimiz var."

Bahar kafasını salladığında, Yavuz memurun yanına ilerledi. Ayrılan çifti görerek herkes Yavuz'ların yanına geldi. Bahar'da utanç dolu adımlarla onların yanına yaklaştı.

"Bahar hanım, bu çok büyük bir kanıt. Bu kanıt ile onları anne baba haklarından ayırarak, hapishanede çürüte biliriz!"

Herkes Bahar'a bakarken, Bahar afalladı:
"Ben onlardan şikayetçi değilim. Babam artık şikayetini geri alacak. Yavuz da çıkacak, ve her şey kaldığı yerden devam edecek, memur bey."

Yavuz şaşkınlıkla ona baktı:
"Bahar?! Emin misin?"

Bahar evet anlamınla kafasını salladı:
"Evet. Ben onlar gibi değilim. İntikam almak da hoş değil. Ne bok yeseler yesin, ben artık onların hayatında yokum. O yüzden şikayet etmek falan istemiyorum. "

Bana da anne olur musun? #Wattys2018 | BittiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin