Keyifli okumalar! 🤗❤️
Satır içi yorumlarınızı bekliyorum 😜❤️
Bölümü 300 yorumun şerefine attım, ve @tlgsrtsmavis ithafen ❤️🤩
***
Bahar dudaklarında hissettiği sıcaklıkla gözlerini fal taşı gibi açarken, Yavuz öpmeye devam etti. Kızın dudaklarını acelesiz, yavaş şekilde öperken, çoktan gözlerini kapatmıştı. Baharsa ne yapacağını bilmeden öylece yatıyordu, bedeni uyuşmuştu sanki, ya ellerinle ite bilirdi, ya dudaklarını açıp uygun hareket ede bilirdi. Hiç bir hareketsiz hala, gözlerini bile kırpmadan şok altında yatarken Yavuz yavaşça kızdan ayrıldı. Yavaşça gözlerini açtığında okyanus açılmış gibi kız ağzı açık şekilde Yavuz'a baktı.
Yavuz dudaklarını yalayarak, Bahar'ın üzerinden kalkmadan, yatak odasının kapısına bakmıştı. Gitmişti.
Bahar heyacan içinde onları gizli bir şekilde izleyen Hande'yi farketmemişti. Tek farkeden Yavuz idi, ve sadece Hande'ye bir şeyler ispatlamak için öpmüştü kızı.
İç çekip, kendisi kalktıktan sonra kızı da kollarından tutup kaldırdı. Alnını baş parmağınla sıvazlayarak, utançla kıza baktı:
"Özür dilerim..."
Bahar hala şok içinde adama bakıyordu:
"Neden yaptın?"Yavuz gözlerini kaçırdı:
"Kapıdan Hande bizi izliyordu... Yapmak zorundaydım...""He, yani Hande için öptün beni?"
"Evet..."
"Ya, sen ne pislik adamsın ya! Hangi bir cüretle öpersin beni? Bi de eski karına göstermek için öpmüşsün."
Yavuz kaşlarını çattı:
"Ne yani seni öptüğüme değil de, Hande için öptüğüme mi kızdın?"Bahar gözlerini kaçırdı:
"N-Ne alakası var?"Yavuz:
"Bak, Bahar... Hande'den kurtulmam için yapmam gerekiyordu, gerçekten üzgünüm, çok özür diliyorum... Sonuçta karımsın, ama yine de...""Noldu, pişman misin yoksa?"
Yavuz gözlerini kaçırdı, kafasını eğdi:
"Evet."Bahar dudaklarını ısırdı, alayla güldü:
"Yoksa kusmak mi istiyorsun benimle öpüştükten sonra?""Bahar..."
"Bahar, Bahar, Bahar! Ne Bahar? Ya sen nasıl bir adamsın? Utanmıyor musun? Lan, sen... sen... birincisi, kadınların kalbini kırmakta çok iyisin, Sarı paşa! İkincisi, çok kötü öpüşüyorsun!"
Bunu dediği gibi ayaklarını yere sürterek, odadan çıktı. Sinirden gözü dönüyordu. Bu zamana kadar kimseyle öpüşmemişti. İlk öpücüğünü alan adam şu an pişman olduğunu söylüyordu, bir kız çocuğu için ağır gelirdi bu durum...
'Kızım, öpüşmediniz ki siz. Sonuçta, o seni öptü, sende elektrik yemiş gibi kıpırdamadın. Karşılık vermedin yani, bu öpüşme anlamına gelmiyor.' İç ses.
"Ama o benim dudağımın tadını öğrendi...",- diye dudak büzdü iç sesine karşı.
'Ha, sen onun dudaklarının tadına bakmadığın için üzüldün yani?' İç ses.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana da anne olur musun? #Wattys2018 | Bitti
AcciónOysaki 17 yıllık hayatımı sadece beş kelime alt üst etmişti: "Bana da anne olur musun?" 🥀