Seni sevmek, gökyüzünden farklı bir yıldız seçerek, her gece onu bulmaya çalışmaktır.
Evet, daha bir yolun sonuna geldik. Kah ağladık, kah güldük, kah heyecanlandık, kah yazara yeni bölüm diye çıldırdık 😂
Ama bildiğiniz gibi her şeyin bir sonu vardır, ve artık "Bana da anne olur musun?" kendi sonunu buldu.
İnanın, bu hikayeyle vedalaşmak bana da çok zor...
Bildiğiniz üzere, kursum vardı, ve üniversite sınavına hazırlanıyorum. Benim için çok önemli bir şey bu, artık kendi ayaklarıma durmak istiyorum, ve elimden ne gelirse yapacağım.
Aslında, sadece "Kimsin ki?" ile devam edecektim, fakat bir gün gecede bu kurgu geldi aklıma, düşündükçe düşünmek istedim. Ve çok güzel senaryo geldi aklıma. Yani anladığınız gibi, final anı olmadı. Kitabın en fazla 20 bölüm olacağını biliyordum, ilk çocuklarının ikiz olacağını da, Bahar'ın sınavdan 492 alacağını da, herşey en başından planlandığı şey idi. Bahar'la Ailin'in geçmişi, Ailin'le Yavuz'un tesadüfü, ilk geceleri Bahar'ın 18 yaşında olacağı, oradaki konuşmalara kadar erkenden düşünüyorum. Ve öyle başlıyorum kitaba. Başlamayacaktım, ama içim içimi yedi ki, anlatamam, o kadar yazmak istedim ki. Ve pes ettim, yazdım. İyi ki de yazmışım.
Bölüm niye kısa diyordunuz, uzun uzun yazacaksam, en fazla 10 bölüm olurdu kitap, o yüzden sadece 1000-1500 kelime aralığında atıyordum.
Bide, çoğu soruyordu, bu kitap gerçekten kurgu mu diye. Evet, arkadaşlar, kurgu. Böyle olaylar başından geçiren hiç arkadaşım yok, veya benim ailemle bir sorunum yok.
"Neden Bahar 17 yaşında?"
Çünkü eğer 18 yaşında olsaydı, Yavuz'la evlenmezdi. Artık özgür bir insan sayılırdı. Yaş bahane, evlenmek şahane 😂
"Masal 5 yaşında, fakat benzemiyor."
Eğer gerçekten travma yaşadıysanız, hemde aileniz tarafından, emin olun ki çok erken büyürsünüz. Bu benim başımdan geçti, o yüzden iyi bilirim. O yüzden Masal'ın böyle davranışları çok haklı.
Konuşma sonunda demek istiyorum ki, buradaki 98% kızlar, yani gelecek anneler. Lütfen, bazen olsun düşünün. Çocuklarınıza ne yapacaksınız? Annenizin tavırlarını gözünüzden geçirin, sizce haklı mi? Değilse, siz ne çözüm yapardınız? Sizin kırıldığınız anılar varsa, gelecekte bunları ona yaşatmayın. Çünkü nasıl halde olacağını siz iyi bilirsiniz.
Sevgiliniz, kocanız olacak gelecekte, cinsel ilişkiye girmek önce hazır misiniz onu düşünün. Çünkü bu iş sonucu, bir insanın hayatı! Sizin 5 saniyelik zevkiniz için başkalar sorumluluk taşımıyor.
Unutmayın ki,
HER BEBEK DÜNYAYA SADECE MUTLU OLMAK İÇİN DOĞUYOR.
Dövülmek için değil, ağlamak için değil, tecavüz edilmek için değil, mutlu olmak için doğuyor. Ve siz o bebeğin sahibiyseniz, bu sizin sorumluluğunuzdur.
Bir buçuk ay, 17 bin okunma, 16 bölüm. Her şey için, her şey için teşekkürler. Güzel yorumlarınız, yıldızlarınızla okuduğunuz için teşekkürler.
Umarım, BAOM kalbinizde bir yerde yer almıştır, düşünmenizi sağlamıştır.
Veda konuşmasını, duygusal yapmak istemedim, çünkü final bölüm benim için yeterince duygusal idi 😅
YavBah, Masal, Aamir, Ayla, Burcu, Rayan; kısacası Karasu takımınla sizlere veda ediyoruz. Her şey gönlünüzce olsun. ☀️
Buraya, kitap hakkındaki düşüncelerinizi, nasıl keşfettiğinizi bir uzun şeyler yazar misiniz? Okumak istiyorum... 🐣
Elveda...
Not: CeydaEtyemez ısrar sonucu yakında "Sol elim" hikayesi ile sizinleyim. İlk bölüm, iki gün içinde gelir, kaçırmamak için hesabımı takibe alın. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana da anne olur musun? #Wattys2018 | Bitti
AçãoOysaki 17 yıllık hayatımı sadece beş kelime alt üst etmişti: "Bana da anne olur musun?" 🥀