Biliyorum bu başlığı gören herkes hemen bölüm okumaya geçecektir çünkü önsözler sıkıcıdır.Başka kitaplardan fark için ben önsöz eklemeye karar verdim.Açıkçası ben de hiçbir zaman önsözü okumadım bu yüzden yazarların orada ne yazdıklarını bilmiyordum.Fakat Google'a teşekkürler olsun ki araştırıp burayı yazmaya başladım.
Benim gibi önceden bilmeyenler varsa: Ön söz, genellikle kitabın fikrinin nasıl ortaya çıktığını,eserin amacını, kitabın yazılması ve yayınlanması sırasında yaşananları anlatır.
Bu kitabı yazmaya başladığımda aklımda tam olarak bir plan yoktu,sadece kendim için,ruhumun huzuru için yazmaya başlıyordum.Kitabın amacında daha çok aşk üçgeni ele alınmıştır.Bu hikayeyi yazarken çok kaygılarım vardı.Mesela kahramanların yabancı isimli olmasına tut,Christian'ı ,hikayeyi yazarken o kadar popüler olmayan grinin elli tonundaki Christian'a benzetebilmeleri,duygu yetersizliği veya betimleme yetersizliği,hepsi aklımda bir korku yaratıyordu.
Christian'ın kişiliğini grinin elli tonuna benzememesi için çok kafamı yormuşumdur.Çünkü sonra çoğu insandan duyacağım rahatsız edici laflar olabilir.
Özenti .s
Grinin Elli Tonundan çaldııın .s .s
Çk özntilik oldu cnm .s.s.s
Kısaca siz benim ne dediğimi anlamışsınızdır...
Christian ve Brad'in karakterlerini başka hikayeler gibi bad boy tarzından uzak durmaları için elimden geleni yaptım.Çünkü artık hepimizin bundan bıktığımızı biliyoruz.Ama yine de kalbimiz hep:Kötü,aynı zamanda akıllı,yakışıklı bir erkek aramıştır.Bildim mi?Evet bende o tür kızlardanım...
Kitap önceki halinden sonra düzenlenmiştir.Bu benim için büyük bir evrim oldu.Bir bölüm iki sayıfa tutarken onu on sayıfaya çıkardım,betimlemeler ve duygu betimlemelerini ekledim ve olay örgüsünü değiştirdim.Eski versiyonunda kahramanların ayrı bakış açılarından yazıyordum ki,artık hepiniz ne düşündüklerini ve ne hissettiklerini anlıyordunuz ve bu sizi hikayeden soğutuyordu.
Benim için her birinizin değerli olduğunuzu unutmayın.Bu sadece benim için değildir.Wattpad'teki eminim her yazar,hikayesinin sevildiğini ve beğenildiğini görünce kendisiyle gurur duymaya başlar.Çünkü,eserler bizim iç dünyamızdan alınmıştır.Bir ressam nasılsa ayrı kendine özgü tarzını yaratabiliyorsa,ve renklerine,neyi nasıl çizdiğine bakılarak onun ruh dünyası belli olabiliyorsa bu da aynı şekildedir.
Bu hikayenin içinde belki de tam olarak kişiliğim olmayabilir ama bu hikaye dışında üç veya dört tane daha kitabım var.Türkçeyi altı yaşımda öğrenmeme rağmen size birşeyler yazarak aklınızda canlandırabildiğim için tanrıya çok minnettarım.Umarım bu hikaye sizin hoşunuza gidecektir ve hayal dünyanızı biraz genişletecektir.
Değerli okuyucularım eğer ön sözü bile buraya kadar okumuşsanız beni çok mutlu etmişsinizdir.Günümüzde okurlar,oy sayısına ve yorum sayısına çok dikkat ettiğinden lütfen elinizden geldiğince yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız.
Daha fazla sıkmayayım,hayal dünyamın bir köşesine hoş geldiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kutupları (Düzenleniyor)
Teen Fiction#Wattys2015 (+18 içerik bulunur.Midesi bulanabilecekler okumasın.) Babası rahatsız olan kızın liseyi bitirince anne parası yememek için kendisine bir iş aramaktadır.Ama bu seçimin onun bütün hayatını değiştireceğinden kendisi habersizdir.Zengin aile...