6

105 27 24
                                    

Yıldızlardan noksan katran karası bir geceden sesleniyorum sana .Elimin ucunda bulunan küçük mumun defterimin üzerine bahşettiği ışık oyunlarına dalıyorum ara sıra .

Bütün gece şehri tüm güzelliğiyle seyreden ay , odama efsunlu bir hüzün serpip veda ediyor sanki .Başucumda kol gezen sessizliğe rağmen dudaklarımdan bir şarkının sözleri boşanıyor , gayriihtiyari terennüm ediyorum.

Belleğimin çekmecesine sakladığım düşünceleri etrafa saçıyorum , onları tek tek irdeliyorum. Sonra sen düşüyorsun aklıma , düşüncelerim yarı sersem bir şekilde dehşetle dolanıyor .

Defterimin ucuna rahatsız edici bir ıslaklık sirayet ettiğinde gözlerimden sağanak bir yağmurun boşandığını anlıyorum , affet sevgili sanırım ağlıyorum .Gözlerimin içinde titreşen yaşlar kirpiklerimin izin verdiği kadarıyla süzülüyor , patavatsızca yol alıyor yaralı yüzümde. Titreyen parmaklarımı tuzlu yaşlara siper ediyorum , parmak uçlarım gözyaşlarımın katili oluyor . Yüzüm tuzlu bir ıslaklıktan arınırken yalnız olduğumu anlıyorum .

Oysa ne çok isterdim beni teselli etmeni , yanımda olmanı.Düşlerim çelme takıyor adımlarıma , düşüyorum.Zira o günü hatırlıyorum sevgili , nefesini hissettiğim o günü.

Birkaç gün önce ilk defa aramamı yanıtladın. Karşıda beni dinliyor olman bile heyecan vericiydi sevgili, sabahtan hazırladığım konuşmayla hafifletmek istedim kalbimdeki bu tatlı yükü.Ben gönlümü senin sesinle imar etmek isteyen biriydim lakin tek bir kelime söylemedin bana .Salt soluduğunu duydum ,nefesim kesildi . Bundan sonrasını anlatmaya ellerim varmıyor , devamı güzel bir hikâyeyi andırmıyor.

Ben senin yaralı gönlünü çiçeklerimle imar etmek isteyen bir bahçıvan, beyhude kelâmlar yazan biriyim. Buna karşılık sesini bile duymama izin vermiyorsun , acıtıyorsun sevgili.

Başını dizime yasla istiyorum . Her bir saç telin parmaklarımın arasında yeknesak hareketlerle dans etsin , gökyüzü buna şahit olsun istiyorum.

Parmaklarımı parmaklarınla sarmanı ,yorgun parmak uçlarıma buse kondurmanı istiyorum. Bana bir kez daha güzel baksan çoktan iyileşirdim ben , o efsunlu gözlerine katiyen ihanet etmezdim.

Adım dudaklarından bir şarkı mırıldanır gibi çıksın istiyorum .Parmaklarım bir yolcu olsun o sert ,erkek çehrende .Dolaşsın daha önce hissetmediği o yabancı şehri , sonra yolculuğu dudaklarında son bulsun .

Dudakların gözyaşlarına ev sahipliği yaparken yanında olayım , sesli gülüşünü bir de benim gözlerimin önünde sergiye sun .

Çok mu şey istiyorum yoksa sevgili?

Özür dilerim ,haddim olmayarak ne kadar çok şey istiyorum senden .

Bol yıldızlı geceler sevgili...





Kal Bu Şiirde| TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin