Глава 6

385 38 4
                                    

На излизане от стаята за разпити Бейл се насочи към двамата си подчинени с думите:

- Чон, Санчес имаме да свършим малко работа! Чон, искам да огледаш отблизо татуировката на мъжа от тези снимки!- тя хвърли плика, даден ѝ от Сокджин върху бюрото на Чонгкук. Лейтенанта извади снимките и започна да ги разглежда.
- Санчес, от теб искам да издириш всичко за Алисън Смит! Адрес, месторабота! Всичко!- заповяда ѝ Кристин. Чонгкук каза на инспектора:

- Това са корейски символи! Трябва само да увеличим образа и да преведем написаното! Заемам се!
- Господин Ким Сокджин ще ме осведоми за адреса и работното място на жертвата!- побърза да каже Луиза, като нервно се запъти към приятеля на жертвата, който все още не си беше тръгнал.

Инспектор Бейл знаеше, че е време да свърши нещо много важно - а именно да освободи лично Ким Техьонг от ареста. Тя вървеше забързано, покрай нея мина един униформен полицай и Кристин го поздрави вяло, само кимайки с глава. Виждайки Техьонг тя каза:

- Бяхте прав!- той се обърна към нея.- Знаех си, че не сте били вие!- продължи Бейл.- Свободен сте!
- Имате нови доказателства?!- учуден на освобождаването си отвърна Ким Техьонг.
- Не. Има второ убийство!- с нежелание изрече инспектора.

В този момент се чу силен трясък. Бурята беше започнала и светкавици и гръмотевици се редуваха в небето. Дъждът силно почукваше по прозорците. За миг тази картина прекъсна разговора, но след това задържаният продължи:

- Благодаря Ви, че ми повярвахте, инспекторе!

Тя само поклати глава в знак на съгласие и после каза:

- Хайде излезте оттук!- двамата напуснаха ареста.

                                                    ***

Кристин завари Чон да гледа една от снимките на екрана, близо до бюрото му.
Той също забеляза влизането ѝ и я изпревари:

- Този мъж е член на групировка. Казва се Ким Намджун. Занимава се с пласиране на наркотици.
- Така и подозирах! Не ѝ е бил любовник! А пласьор!- отговори Бейл, загледана в снимката.
- А татуировката означава "Чудовище". Всички членове имат такава татуировка!- казвайки това Чон увеличи изображението, за да може Кристин да го види отблизо.
- Трябва да посетим този приятел!- беше безкомпромисна Кристин Бейл.
- Аз ще отида!- Чонгкук, тъкмо си обличаше якето.
- Не може да идеш сам до картела! Прекалено е опасно! Тези хора имат оръжия! Ще говоря с Луиза и ще я взема с нас. Чакай ни в колата, Чонгкук!
- Тъй вярно, инспекторе!- изрече Чон и прекрасната му усмивка озари Кристин. Тя помисли: "Боже, Чонгкук е наистина много красив"- но тя умело прикри тези свои мисли.

- Санчес! Ще ни придружиш! Може да стане напечено! Наркодилърът на Алисън ми се вижда доста опасен! Какви са новините!?
- Знам адреса ѝ, живеела е със съквартирантката си! Познай коя е тя?- Луиза замълча за малко, после продължи-... Кейт Милс!
- Колежката на първата жертва?!- попита Бейл.- Това е съмнително! После пак ще говорим с нея! Тук става нещо...това не е случайност!- Кристин се замисли за малко и добави:

- Сега да вървим!- двете се запътиха към колата, където ги чакаше Чон.

                                                      ***

Чонгкук спря колата на известно разстояние от свърталището на наркотрафикантите. Тримата полицаи слязоха и предпазливо приготвиха оръжията си.

- Санчес, мини отзад!- каза Кристин, като и посочи на къде да тръгне.
- Аз ще я прикривам.- обади се Чон Чонгкук.

Бейл остана сама, леко надникна през един от прозорците, но не видя никой. Бавно натисна дръжката на вратата и тя се отвори. Запъти се към стълбите, като пред себе си държеше пистолета си.

През това време Чонгкук забеляза леко отворен прозорец, блъсна го надолу, за да се отвори изцяло и двамата с Луиза се промушиха през него.

На първия етаж обстановката беше тиха, но на горния етаж се чуваха гласове. Бейл допря ухото си на една от вратите и установи, че оттам идват гласовете. Инспектора ритна вратата със всичка сила и тя се отвори:

- Никой да не мърда! Полиция!- като насочи пистолета си към тях. В стаята бяха трима мъже. Но Кристин разпозна единия от тях- това беше Ким Намджун. Зад Бейл се появиха и нейните колеги, също с насочени пистолети. Чонгкук изкрещя:

- Всички на пода! Веднага!- двама от тях изпълниха заповедите му, но третият успя да се измъкне през прозореца. Чонгкук моментално го последва, като също скочи през прозореца. Преследваният тръгна да тича по улицата, като блъскаше случайни минувачи. Чон тичаше с бясна скорост, понеже се славеше с бързината си в управлението. Намджун зави наляво и тръгна по една малка уличка, но в края ѝ имаше метална ограда. В момента, в който се опита да се изкачи по нея беше спрян от силната ръка на Чонгкук, който го дръпна за рамото и жестоко го блъсна на асфалта. Обърна го с лице към земята и му закопча белезниците.

- Ким Намджун, вие сте арестуван! Трябва да ме придружите до управлението!

:)))

Don't play with meWhere stories live. Discover now