Епилог

426 39 15
                                    

Един месец по-късно

Психиатърът Ким Техьонг продължаваше да помага на пациентите си. Нямаше промяна в живота му.

Ким Сокджин реши да замине за Флорида и там да основе ново фото ателие. Не искаше да остава в града, който му носеше толкова лоши и болезнени спомени. Той тъкмо се качваше на самолета и очакваше това пътешествие да му донесе нови хубави изживявания в бъдещето.

Пак Джимин приключи развода с бившата си съпруга, но двамата си останаха приятели. Беше се променил след смъртта на Памела Джоунс. Той наистина я обичаше и не искаше да избързва с нова връзка. Предпочиташе да остане сам и оттук нататък да преценява добре партньорките си.

Ан Грийн беше започнала новия си живот с мъжа, когото наистина обичаше - Мин Юнги. Двамата си бяха наели апартамент в Манхатън.

Луиза Санчес и Ким Намджун се разхождаха в парка с новото им куче Джери. Луиза беше безкрайно щастлива, че се е запознала с Ким Намджун, въпреки неговото минало.

Кристин Бейл и Чон Чонгкук тъкмо бяха приключили с вечерята си и напускаха ресторант "For Seasons". Решиха да се приберат пеша до апартамента на Чонгкук, в който двамата живееха заедно:

- Все още не мога да проумея това, което се случи. В дома му са намерили дневник! Там е била описана всяка негова стъпка.
- Знам, че ти тежи и че бяхте много близки, но трябва да го превъзмогнеш!
- Може ли да ти задам един въпрос? Защо се върна онази вечер в управлението?
- Честно ли? Ами забравих си телефона! Бях малко отвеян.- усмихна се Чон.
Кристин шеговито го плесна по ръката:
- А аз си мислех, че нямаш търпение да ме видиш, а ти... Си си забравил телефона?!

Двамата вървяха по пътеката, водеща до дома им, разговаряха и си личеше, че им беше приятно един със друг.

   КРАЙ

Това беше краят на първата ми книга! Благодаря, че я четохте и че гласувахте на нея! <3333

Don't play with meWhere stories live. Discover now