Глава 15

273 30 1
                                    

- Е, как мина срещата?- обърна се инспекторът към Санчес, която беше седнала на задната седалка.
- Нищо интересно не се случи!- усмихна се Луиза.
- Хайде, разкажи на колегите си!- подкани я лейтенант Чон.
- Бяхме в една пицария. Атмосферата беше приятна...- обясни накратко лейтенант Санчес.
- Само толкова ли?! За какво си говорихте?- полюбопитства отново Чонгкук.
При тези думи, Бейл, която шофираше се обърна към него, засмя се и му намигна.
- Няма да ви издавам всички подробности, само ще ви кажа, че си прекарахме страхотно, обмисляме да повторим тази вечер отново!- Луиза изглеждаше много щастлива.- А ти Чонгкук? Няма ли да поканиш Кристин на среща?- Луиза на свой ред отвърна на "удара" с "удар".

Бейл и Чон обърнаха глави назад и хвърлиха смутен поглед на Луиза Санчес:
- Е, инспекторе, бихте ли излязли на среща с мен?
- Ти никак не си поплюваш. Караш директно?!- Кристин изглеждаше сериозна, но вътре в себе си веднага и се искаше да отговори с "Да"! Вместо това, без да се обръща към него каза:
- Първо да разрешим случая!- на лицето ѝ се оформи лека усмивка, която никой не забеляза.

Полицаите бяха пред гимназия "Линкълн Хайскул". Училището изглеждаше добре поддържано, въпреки годините си. Бейл, Чонгкук и Луиза влязоха и се качиха по стълбите.

- Санчес, разбери, дали има учител, който е преподавал тук и преди 10 години! Ние с Чонгкук ще говорим с директора!

Добър ден, госпожо Тейлър! Ние сме инспектор Бейл и лейтенант Чон!- те се ръкуваха.
- Моля, заповядайте! Какъв е поводът за посещението ви?- попита госпожа Сара Тейлър.
- Идваме по повод смъртта на две ваши бивши ученички! Това са Памела Джоунс и Кейт Милс! Може би вече сте информирана за това?!- каза инспекторът.
- Помните ли ги?- попита Чон Чонгкук.
- Разбира се, че ги помня! Тези две момичета имаха лоша слава в моето училище. Много ученици се оплакваха от тях и често посещаваха кабинета ми.
- Сещате ли се за някои по-сериозни случаи?
- Помня, че веднъж бяха отрязали косата на Елън Пейдж в час по химия. Тя се славеше с дългата си руса коса... Сещам се и за още нещо... Бяха бутнали Райън  Гибс в училищния басейн... Имаше още много подобни случаи...
- Знаете ли за някой, който истински ги мразеше и искаше да им отмъсти?- Чонгкук изглеждаше наистина заинтересуван от чутото.
- Истината е, че не ги харесваха, не само учениците, а и техните родители. Кейт и Памела бяха пред изключване, но наистина съжалявам че ги е сполетяла такава съдба!
- Пазите ли годишник от завършването им?- Бейл се надяваше да го получи.
- Да, но преди 4 години в училището имаше пожар и прибрахме годишниците в една стая в подземието. Ще го потърсим и ще ви се обадим да дойдете да го вземете!
- Кога най-рано ще стане това?- лейтенант Чон зададе въпроса си.
- Ще ви помоля да стане днес!- Без да дочака отговор каза Кристин.
- Ще се постараем.

Don't play with meWhere stories live. Discover now