Глава 10

354 35 5
                                    

Кристин Бейл шофираше до дома на Чонгкук. Слизайки от колата тя се огледа и разбра, че е на точния адрес. Сградата беше на 5 етажа, но апартаментът, който търсеше се намираше на 4 етаж. Главният инспектор се качи в асансьора, натисна копчето за четвъртия етаж, след това излезе и позвъни на звънеца на 21 апартамент.
Не след дълго вратата се отвори и срещу нея се показа, току-що изкъпалият се Чонгкук. Косата му беше мокра, а единственото, което носеше, беше хавлията около кръста му. Кристин неусетно се загледа в добре оформените плочки на корема му, а Чонгкук се усмихна широко, защото беше забелязал погледа ѝ:

- Няма ли да влезеш, инспекторе?
Кристин се съвзе от "прекрасната" гледка и каза:
- Извинявай, че те притеснявам в почивния ти ден, но тази сутрин имаше още едно убийство! Имах нужда от твоята помощ!
- Настани се удобно и ме изчакай! Отивам да се преоблека! Освен ако не искаш да остана така?!- засмя се Чон.
- Хайде, хайде отивай!- Бейл го подкани да излезе от стаята.

Вместо да седне, Кристин започна да разглежда стаята, в която се намираше. Апартаментът изглеждаше приличен, мебелите бяха нови, а по рафтовете имаше снимки. На една от тях Чонгкук се беше снимал с някакво момиче. Бейл се загледа по-продължително в снимката и изведнъж чу гласът на лейтенант Чонгкук:

- Какво гледаш?
- Кое е това момиче?- отговори на свой ред Кристин.
- Това е сестра ми! Ти какво си помисли?
- Някое бивше гадже...
- Не си ли приличаме?
- Ами... не особено.
- И коя е третата жертва?- зададе въпрос Чон.
- Казва се Памела Джоунс - била е секретарка и любовница на шефа на "Пак Ентърпрайс"...
- Пак Джимин?- прекъсна я лейтенанта.
- Откъде знаеш?
- С брат му бяхме съученици и най-добри приятели в гимназията. Той беше много добър ученик и баща му искаше да го наследи, въпреки че беше по-малкия брат. Джимин пък беше пълна противоположност на брат си. Бягаше от училище, занимаваше се с глупости и завиждаше на Хийонг.
- И ти не го харесваше?
- Някои хора смятат, че Пак Джимин е замесен в смъртта на брат си. И аз мисля така. След като почина Хийонг, Джимин стана президент на "Пак Ентърпрайс". Не го понасям. Искам да го вкарам зад решетките. Не ми харесва, че този човек отново е свързан с престъпление от този характер.
- Защо си толкова сигурен, че е бил Джимин?- беше озадачена Бейл.
- Всичко е заради парите. Джимин обича власта и заради това отстрани единствения си конкурент. Но нямаше доказателства по случая... Този път ще го пипнем.

Don't play with meWhere stories live. Discover now