Глава 8

388 32 3
                                    

След като говориха с Кейт Милс, Кристин и Чонгкук трябваше да разпитат собственикът на супермаркета, в който е работила госпожица Смит.

- Господине, ние сме от Нюйоркската полиция - аз съм инспектор Бейл, а това е колегата ми лейтенант Чон!- двамата се здрависаха с едрия мъж на име Фред Робинсън.
- Какво съм направил?- засмя се със силния си глас Фред.
- Идваме да ви разпитаме за Алисън Смит!- каза Чонгкук.
- О, тя днес не е на работа. Защо я търсите?
- Ние не я търсим, г-н Робинсън! Тя е мъртва.
- Как мъртва?! Та тя беше на работа преди два дни. Да не се е самоубила?
- Не, била е удушена. Как се държеше през последния един месец? Забелязахте ли нещо странно в поведението ѝ?- позаинтересува се Бейл.
- Като се замисля, от доста време Алисън закъсняваше за работа, имаше сенки под очите-вероятно не си доспиваше, заплаших я, че ще я освободя от работа, ако не се стегне. А сега тя е мъртва. Горкото момиче!- разчувства се собственикът.
- Благодарим ви! Информацията беше полезна!- Чонгкук изрече тези думи и двамата с Кристин излязоха от магазина.

Качвайки се отново в служебната кола лейтенанта предложи на своя инспектор:
- Кристин, умирам от глад! Цял ден не съм виждал храна! Сигурно и ти си гладна?
- Тук си прав! Умирам за един сандвич с шунка, много сирене и резенчета домати...
- Сега още повече огладнях! Хайде да те черпя един!- попита я Чон, като очакваше положителен отговор.
- С удоволствие!

Докато Кристин седеше на масата, Чонгкук правеше поръчката си. След 2-3 минути той се върна при нея с две табли, пълни с храна. На едната имаше две огромни порции пържени картофи, един троен бургер, по-малък за Кристин, два броя газирани напитки и салата, а на другата- три порции пържени крилца, две царевици и донъти за десерт. (Ако не огладняхте, те па на?😂)
При вида на цялата тази храна, Кристин ахна:

- И ти ще изядеш всичко това?
- Не, разбира се! Ти ще ми помогнеш!- усмихна се чаровно лейтенант Чон.
- Нали щяхме да си поръчаме само по един сандвич?
- Ти каза, че си много гладна! И аз реших да се поотпусна малко! Хайде нападай!- отговори ѝ Чонгкук с пълна уста.
- Много ме тормози този случай! Притеснява ме това, че Кейт Милс е познавала и двете жертви.- заговори по друга тема Бейл, докато отхапваше от сандвича си.
- Ще бъде прекалено учевидно, ако тя е извършителят. Но  няма алиби за първото убийство, а може би и за второто.
- Моята теория е, че тези три момичета ги свързва не само приятелство, а и нещо, случило се в миналото, което ние все още не знаем! И ако не спрем този психопат, ще има и трето убийство. При Елизабет беше оставен биберон. При Алисън- спринцовка.
В този момент Чон Чонгкук я прекъсна:
- Значи, искаш да кажеш, че убиецът ни подсказва с тези предмети, че е отнел живота им, заради техните грехове!
- Да, точно така мисля.

Докато говореха, Чонгкук дояждаше втората порция крилца и допиваше напитката си:
- Остана малко храна! Да занесем и на Санчес!
- Да вървим и да разберем как е минал разпита с наркодилъра.

                                                      ***

На другата сутрин към 10:20, Кейт Милс прекрачи прага на управлението. Тя беше дошла да даде показания във връзка с познанството си с Елизабет Грейс и Алисън Смит. Реши да попита един униформен полицай къде трябва да я разпитат. Той и посочи една врата и камериерката се насочи натам.

На излизане от стаята, в която даде показания, Кейт бързаше да си тръгне, но изведнъж видя познато лице:
- Дехьон?! Това ти ли си???
- Кейт, какво правиш тук?- попита на свой ред Дехьон.
- Не знаех, че работиш в управлението?! Май работата ти е пораснала!- двамата се усмихнаха.- Помниш ли преди години какви бяхме? Аз бях мажоретка, а сега виж ме- камериерка! А ти...
Дехьон я прекъсна:
- Виж, Кейт имам работа, радвам се че се видяхме!- двамата се сбогуваха и Кейт се качи в асансьора, замислена от разговора със стария си приятел.

                                                   ***

Беше минала цяла седмица без развитие по двете убийства. Бейл попълваше документацията си, но мислите ѝ бяха по случая. Тя беше изнервена от липсата на доказателства и мислеше, че е в задънена улица. Нямаше и следа от убиеца.

Служебният телефон звънна. Кристин вдигна слушалката:
- Инспектор Бейл на телефона!
Човекът, който се обаждаше и съобщи някаква новина. Изражението на инспектора изглеждаше едновременно ядосано, стъписано и уплашено. Тя успя да произнесе само:
- Разбрах!- и затвори телефона.

Хареса ли ти MAN?😂😂

Don't play with meWhere stories live. Discover now