Remus staart me met open mond aan. Ik heb hem alles verteld, vanaf het begin toen in die brief van mijn vader kreeg tot de map van de oma van Anna. En al die tijd heb ik hem geen krimp horen geven. Al die tijd keek hij me met die verbaasde/geshockeerde blik aan.
'Remus, zeg alsjeblieft wat,' smeek ik. Dan trekt Remus me ineens in een knuffel. Verbaast sla ik mijn armen rond zijn nek.
'Dus je weet heel zeker dat je immuun tegen weerwolf bijten bent?' vraagt Remus met zijn gezicht in mijn nekholte.
Ik grinnik zachtjes. 'Is dat serieus het enige wat je hebt onthouden van het verhaal wat ik je zojuist heb verteld?'
Hij lacht ook. 'Nee, maar ik moet het echt zeker weten,' zegt hij en hij zucht.
'Waarom?'
'Ik heb ook een geheim, Val,' zegt hij en ik hoor pijn in zijn stem.
Ik trek me iets terug uit de knuffel - nog steeds met zijn armen om mijn middel en mijn armen rond zijn nek - en kijk hem diep in zijn ogen aan.
'Wat is je geheim?'
'Als ik het vertel, begrijp ik het als je me niet meer wilt zien,' begint hij en ik zie zijn ogen een klein beetje waterig worden.
Ik kijk hem verbaast aan. Ineens voel ik een sterke pijn achter mijn ogen en mijn beeld begint iets waziger te worden, maar ik negeer het.
'Ik begrijp het dat je me als uitschot gaat zien wanneer je het weet,' gaat hij verder.
Ik begin zwaarder te ademen. Wat is er aan de hand? Dit kan niks met Remus te maken hebben, toch? Ik zie schaduwen in mijn gezichtsveld komen en ik zie nog waziger. Ik hoor ineens dingen - mensen - op de achtergrond dingen naar me fluisteren. Word ik gek?
'Valerie, i..ik ben een..ik ben een,' de stemmen worden luider en mijn ademhaling gaat nog sneller. De pijn achter mijn ogen begint ondraaglijk te worden. Ik voel mezelf langzaam wegzakken.
'Ik ben een weerwolf,'
Het is het laatste wat ik hoor.
Het laatste voor ik instort.
--------------------------------------------------------------------------------------------
OH MY GAWDDDD. Bijna 700 reads! THANK YOU SO MUCH❤️❤️
Love you,
x Garance
JE LEEST
The Letter || The Marauders Fanfic. ✔
Fanfiction✧・゚: *✧・゚:*(*❦ω❦)*:・゚✧*:・゚✧ "For many are called, but few are chosen." Valerie Young is geen normale heks. Ze is nog nooit naar een school geweest, want ze kreeg altijd les van haar vader thuis. Tijdens de zomervakantie verdwijnt haar vader, en moe...