- Jak ja go nienawidzę...przysłał go Alois Trancy.
- Kto to ? I co ci w nim takiego napisał, że jesteś tak zły? - zapytałaś zaciekawiona.
- Sama zobacz... - granatowo-włosy podał Ci list, a ty zaczęłaś go czytać...
Witaj Ciel!
Piszę do Ciebie ponieważ chciałbym Cię zaprosić na bal z okazji moich urodzin, który odbędzie się jutro. Dawno się nie widzieliśmy, a doszły mnie słuchy, że znalazłeś sobie kolejną "laseczkę" do zabawy. Chciałbym ją poznać i szczerze to mam nadzieje, że nie będzie taka jak Elizabeth, która się kleiła tylko do Ciebie i nie obchodzili ją inni mężczyźni. Mam nadzieję, że ta twoja narzeczona będzie fajniejsza, bo chciałbym się z nią trochę pobawić (chyba wiesz co mam na myśli (͡° ͜ʖ ͡°)) Tak więc, mam nadzieję, że zrobisz mi tą przyjemność i pojawisz się na moim balu... oczywiście z narzeczoną. Pozdrawiam!
Alois Trancy
- On jest chory psychicznie, no nie ? - mówiłaś, patrząc na list
- Heh... Teraz wiesz dlaczego tak się wkurzyłem - odpowiedział Ciel - Nie wiem po co w ogóle nam go wysyłał. I tak, tam nie pójdzi...
- To trzeba zacząć się szykować, jeśli ta impreza ma być już jutro... - przerwałaś Ciel'owi i wstałaś z krzesła.
- C-Co??!! - krzyknął - J-Jak to?
- Tak to. Żeby znaleźć tą kobietę musimy chodzić do miejsc w których jest wiele ludzi. Skąd wiesz, może ta kobieta, też jest zaproszona na te urodziny... - stwierdziłaś i wyszłaś z sali kierując się do swojego pokoju.
Było już późno, więc stwierdziłaś, że jutro wybierzesz jakąś sukienkę na jutrzejsze urodziny, Alois'a...
(Time Skip - godz. 12:16)
Spałaś. Nagle coś pomyziało Cię po policzku, jednak nie otworzyłaś oczu i tylko poruszałaś głową. Kiedy znowu poczułaś to samo myzianie obróciłaś swoje ciało tak, że w tym momencie leżałaś na plecach i dalej nie otwierałaś oczu. Jednak, kiedy coś ciepłego dotknęło twoich ust od razu otworzyłaś szeroko oczy... Przed twoją twarzą, była roześmiana mina Ciel'a , który chyba się cieszył z tego, że wreszcie się obudziłaś. Kiedy był tak blisko twojej twarzy, od razu pomyślałaś o tym co przed chwilą, najpewniej zrobił. To chwilowe ciepłe dotknięcie twoich ust musiało być spowodowane przez jego...On musiał cię przed chwilą.... Zakryłaś usta ręką i spaliłaś buraka...
CZYTASZ
((Ciel x Reader)) Inny Świat
FanfictionJesteś zwyczajną dziewczyną, żyjącą we współczesnym świecie (gdzie są smartphony i laptopy itp.) Uwielbiasz słuchać muzyki i grać na pianinie lub gitarze. Jednak pewnego dnia przenosisz się do innego świata, gdzie technologia jeszcze się nie rozwinę...