21. Obiecaj!

1.2K 77 44
                                    


Perspektywa Ciel'a*

  - Nie! Nie, nie, nieeee !!! - krzyczałem - To nie mógł być sen! To nie był sen! - opadłem bezwładnie na kolana - N-Nie! [Twoje imię] Gdzie jesteś?! - z moich oczu popłynęły łzy - To nie mógł być s-sen...P-prawda? 

 - Ciel? T-To ty? - usłyszałem głos [Twoje imię] za plecami.

- [Twoje imię] ? - podniosłeś głowę - [Twoje imię]! - odwróciłem się szybko do tyłu.

Była tam. Nie mogłem uwierzyć, że TA dziewczyna stoi przede mną. Myślałem, że mi się zdaje, ale nawet jeśli to nie mogłem usiedzieć w miejscu. Jakimś sposobem wstałem na nogi i podbiegłem do [Twoje imię]. Musiałem ją dotknąć. 

Perspektywa [Twoje imię]*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Perspektywa [Twoje imię]*

Byłam zdziwiona, a jednocześnie szczęśliwa, że to jednak nie jest sen.

- Proszę [Twoje imię]! To ty prawda? Jesteś tu... Nawet jeśli jesteś wytworem mojej wyobraźni nie odchodź - krzyczał chłopak przytulając się do ciebie.

- Ciel! - łzy same zaczęły spływać ci po policzku - Jestem tu... To nie sen - odsunęłaś się na kilka centymetrów od chłopaka by spojrzeć mu w oczy - Tak bardzo za tobą tęskniłam!

- Na pewno nie bardziej niż ja! - stwierdził i szybko przybliżył się do ciebie całując cię?

Na początku byłaś zdziwiona. Jednak po chwili oddałaś pocałunek

Kiedy Ciel się w końcu od ciebie oderwał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kiedy Ciel się w końcu od ciebie oderwał. Wyglądał na bardziej uspokojonego. 

Ty, bardzo zawstydzona niedawno zaistniałą, sytuacją stałaś się czerwona jak buraczek.Chłopak chyba to zauważył, bo patrząc na ciebie zaczął się uśmiechać.

- Myślałem, że wróciłaś do swojego świata oraz, że nie będziesz chciała tu już wrócić - posmutniał granatowo-włosy.

- To prawda. Wróciłam do swojego świata, jednak nie mogłam zapomnieć o tym co się tu wydarzyło. Nie mogłam zapomnieć o... Tobie - popatrzyłaś mu w oczy - Nie cieszysz się, że wróciłam.

- Głupia jesteś? Przez cały ten czas martwiłem się o ciebie. Szukałem sposobu, by przenieść się tam gdzie ty jesteś! Tak się bałem... bałem się, że coś ci się stało! Myślałem, że cię straciłem i nie zobaczę cię więcej! 

- Spokojnie - chwyciłaś go niepewnie za policzek - Cieszę się, że o mnie nie zapomniałeś. Ja też się bałam... że cię już nigdy nie zobaczę.

- A-ale jak? Jakim sposobem wróciłaś ? 

Wtedy opowiedziałaś Ciel'owi o czarownicy którą spotkałaś. O twojej dawnej przyjaciółce która również skorzystała z usług tej babci i została ukarana. Wytłumaczyłaś również, że to przez naszyjniki "przyjaźni które dostałaś od [Imię Przyjaciółki]. 

- Jak mniemam pewnie za taką usługę musisz jakoś zapłacić. Skoro twoja "przyjaciółka" przepłaciła za to życiem - stwierdził po chwili Ciel

- Niestety - posmutniałaś

- Co takiego musisz zrobić? - granatowo-włosy spoważniał i spojrzał na ciebie

- To nic takiego. Poradzę sobie - zaśmiałaś się sztucznie - Poza tym dzięki temu będę  mogła podróżować bez problemu między oba światami - pokazałam mu naszyjnik na szyi.

- Co musisz zrobić? - pytał tym razem ostrzej - Powiedz mi! 

-Emm... Poradzę sob... 

- Mimo tego powiedz!

- Nie martw si....

- [Twoje imię]!! - za wszelką cenę chciał wyciągnąć to z ciebie 

- Muszę... odzyskać jakąś pieczęć od króla demonów - w końcu odpowiedziałaś

- Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że to zrobisz? - Ciel chwycił cię za ramiona by spojrzeć ci w oczy. Jego spojrzenie było śmiertelnie poważne.

- Ale muszę ! Nie rozumiesz? Jeśli tego nie zrobię już więcej mnie nie zobaczysz. Zostanę przywołana do mojego świata, a tam czarownica mnie zabije! - tłumaczyłaś się

- Jednak świat demonów jest równie niebezpieczny! Człowiek dla demona nie jest żadną konkurencją. Umrzesz w męczarniach!  Nie mogę na to pozwolić! 

Spojrzenie Ciel'a było poważne i bardzo zmartwione. Wiedziałaś od początku, że chłopak nie będzie zadowolony z tego iż takie masz zadanie jednak nie miałaś wyjścia.

- Ale jak tego nie zrobię to czarownica mnie zabije ! - tłumaczyłaś dalej

- Jakoś sobie z nią poradzimy. Musimy! Na pewno to będzie lepsze wyjście, niż udanie się do świata demonów i dyskutowanie z samym ich królem - twierdził Ciel - Proszę [Twje imię] obiecaj, że tam nie pójdziesz ! Że nie będziesz szukała tej pieczęci! Proszę!

- Ja... 

C.D.N.

_________________________________________

Hejka!💖

Wiem, że dawno nie było rozdziału, ale JEJJJJJ!!!    Właśnie zaczęły mi się ferie 😁😂😂 Boże jak się cieszę !!! A wy już skończyliście, kończycie czy zaczynacie ferie ?

I wesołych walentynek!!! 💖💖💖💖 Bo za niedługo są xD

Chciałam dzisiaj tak bardzo nie "polsatować"... Ale czy mi się udało? Sami oceńcie xD😂😂😂😂

Mam nadzieję, że się podobało ^^

Komentarze zawsze mile widziane 😘😁

((Ciel x Reader)) Inny ŚwiatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz