Smilet hans

1.6K 42 0
                                    

Jeg klarer tilslutt ikke å ligge mer på håndkleet så jeg går ut i vannet igjen for å kjøle meg ned. Marius kommer gående bort til meg. Hva skal jeg si? Hva skal jeg gjøre?
"Hei Sofie!" sier han lavt nok til at bare jeg kan høre han. Jeg vet ikke hvorfor men jeg tok med en badering ut for jeg tenkte at jeg skulle slappe av. "Hei" sier jeg lavt. Jeg smiler og han gjengjelder det. "Ehm.. jeg lurte på om du ville være med en tur i båten ?" sier han og peker bort på en liten seilbåt med to seil og ingen motor.
"Ja, det kan jeg. Jeg skal bare inn med denne baderingen og sånt" svarer jeg. Jeg vet faktisk ikke helt om jeg egentlig har lyst, fordi en gang ble jeg skikkelig sjøsyk når jeg var i båt. Men jeg tror det er på tide å være i båt igjen.

Når jeg kommer ut i vannet igjen så har Marius allerede kommet seg oppi båten og tatt båten litt lengre inn mot land slik at jeg skal enkelt komme meg oppi. Han strekker fram hånden og rekker den til meg for å hjelpe meg. Jeg tar den og kommer meg oppi båten på en ganske så klumsete måte. Jeg har faktisk aldri vært i en seilbåt før så dette blir spennende!

[ takk for at DU leser! Håper at dere som leser kan anbefale denne til noen og at jeg kanskje kan begynne å få litt flere lesere og votes! Takk igjen! ]

The day I fell in love with youWhere stories live. Discover now