drømmen

935 24 0
                                    

Jeg går sakte ut av sykehuset og inn i bilen. Cameron setter seg vedsiden av meg og mamma begynner å kjøre ut mot motorveien. Jeg kjenner at øye lokkene mine begynner å bli tunge så jeg legger meg godt til i bilen. Jeg hadde knapt sovet i natt fordi legene skulle ta masse tester for å være sikker på at alt var bra med meg og for å se at jeg kunne dra hjem. Jeg sovnet sakte.

Cameron's POV

Hun la hodet på skulderen min og sovnet. Hun var så skjønn når hun sov, hun sov så fredfullt. Jeg ser ned på henne og smiler for meg selv. Jeg hadde kanskje nettopp møtt Sofie men det føles som om jeg har kjent henne hele livet. "Du liker henne" sier moren til Sofie og smiler til meg. Jeg vet ikke hva jeg skal svare så jeg nikker bare forsiktig. Resten av veien så halvsover jeg på hodet til Sofie. Jeg våkner ikke før moren til Sofie sier at vi er framme ganske høyt. Jeg våkner sakte og ser ned på Sofie, hun sover fortsatt. "Jeg skal ta henne med inn" sier jeg lavt og smiler. Moren går ut av bilen, tar med bagen til Sofie og går inn i huset. Jeg ser ned på Sofie igjen og smiler. Jeg åpner døren og løfter henne i en brudestilling inn i huset. Moren viser med hendene hvor rommet hennes er så jeg går opp trappen og bortover gangen. Til venstre for meg er det en dør og jeg åpner den forsiktig for at Sofie ikke skal våkne. Jeg går inn med Sofie fortsatt i armene mine og ser rundt i rommet. Rommet hennes er jentete men ikke for jentete. Jeg ser dobbelsengen hennes og går bort til den. Jeg legger Sofie forsiktig ned i sengen og tar på henne dynen. Jeg elsker synet av Sofie når hun sover, hun er sukkersøt. Jeg skulle akkurat til å gå da Sofie tar tak i hånden min. Jeg snur meg rundt og ser at hun ser på meg mer ett øyet. "Bli" sier hun i en søvnig tone. Hun lager plass til meg i sengen og smiler halvt til meg. Jeg smiler tilbake til henne og legger meg ved siden av henne. Jeg tar armene mine rundt henne og sovner sakte men sikkert.

{nytt kapittel woho!! Jeg har nå offisielt begynt på skolen igjen og jeg kan si at jeg kunne hatt 2 måneder med ferie igjen hehe..jaja, håper dere likte kapittelet idag også selv om det var litt kort. Skal prøve å lage et lengre et til neste gang, vi får se! Vi snakkes }

The day I fell in love with youWhere stories live. Discover now