Jeg kommer fram til stranden og plutselig kommer noen bakfra og skremmer meg. Jeg skvetter og snur meg. Der står han i komfortable klær og håret sånn som han pleier. "Du ser fantastisk ut" sier han og smiler til meg. "Du også" svarer jeg tilbake og rødmer litt. "ok, så du lurer sikkert på hva vi skal gjøre på denne tiden av dagen men jeg har planlagt noe" sier han og peker bortover. Han har lagt ut et teppe og tent noen stearinlys og alt i alt så ser det kjempe koselig ut. "Har du gjort alt dette?" sier jeg da vi kommer bort til teppet. "Alt for deg Sofie. Etter at jeg hørte hva du hadde gått i gjennom og at du begynte å gråte så hadde jeg lyst til å få deg på andre tanker" svarer han og gir meg en klem. Klemmen er varm og god. Jeg tror faktisk at jeg kunne levd med å få så så gode klemmer resten av livet.
Vi satt å snakket om alt og ingenting i en time, samtidig som vi spiste litt av og til. "Jeg fryser, gjør ikke du?" spurte jeg etter en stund. "Nei, ikke egentlig" sier han tilbake og gir meg den ekstra hettegenseren han tok med. Hettegenseren er grønn og en smule for stor til meg. "Takk" mumler jeg og smiler. Han lener seg fram mot meg. Nå skjer det, nå skjer det, han kommer til å kysse meg. Han tar hodet mitt i hendene hans og kysser meg rolig. Jeg tar forsiktig den ene hånden på nakken hans og den andre på skulderen hans. Vi sitter der i noen sekunder og kysser. Han trekker seg litt tilbake, akkurat nok til å se meg i øynene. "Vet du at du er fantastisk?" sier han og smiler. Jeg rister litt på hodet og kysser han igjen, denne ganger litt mer intenst. Når vi har sittet og kysset en stund så legger jeg meg ned vedsiden av han og legger meg i armkroken hans. Vi ligger sånn lenge og ser opp på stjernene. Jeg holder på å sovne da han plutselig rister i meg. "Klokken er tolv Sofie. Burde ikke du gå hjem snart?" sier han lavt. "Kan vi ikke bare sove her i natt?" svarer jeg i halvsøvne. "Alt for deg prinsesse" sier han og ler litt. Jeg tar opp mobilen og sender en melding til mamma: *sover på stranden i natt, Marius passer på meg*. Bare noen sekunder senere får jeg et svar: *ok, ikke gjør noe dumt da. Glad i deg Sofie. -mamma*. Jeg må nesten le litt, hun tror vi kommer til å gjøre noe, vi kysset for første gang for to timer siden så det ville vært rart. "Var det greit for hun?" spør Marius idet han kommer ned fra huset med tepper og puter. "Ja, hun sa at vi ikke måtte gjøre noe dumt" sier jeg og ler.
Vi sovner fort når vi først sovner. Vi satt i ti minutter og snakket, så kysset en del og tilslutt sovnet. Han ligger nå med magen inntil ryggen min og med hånden sin plassert lett på magen min. Jeg kan absolutt leve med dette, jeg venter nå bare på hva som kommer til å skje imorgen.
[ hva syns dere? Liker dere Sofie og Marius sammen? Husk å vote! Tusen takk. ]
YOU ARE READING
The day I fell in love with you
RomanceDenne historien er på norsk og handler om Sofie som forelsker seg i en gutt en sommer. Historien er faktisk litt sann og mesteparten er funnet på. Håper du liker den og at jeg får litt flere lesere enn på min forrige historie!