*neste dag*
Jeg våkner sakte av at solen blender meg i fjeset. Jeg snur meg og ser Cameron ligge å sove godt. Han ser så skjønn ut når han sover. Plutselig får jeg et flashback fra drømmen.
"Sofie, Sofie" sier Cameron og veier med hånden foran fjeset mitt. Jeg våkner ut av transen og ser forvirret rundt i rommet. "Unnskyld" sier jeg og ser ned. Han tar armen rundt meg slik at jeg ligger med hodet på brystet hans. Jeg begynner plutselig å gråte, jeg vet ikke om jeg takler alt. Cameron legger merke til det og får meg til å sette meg opp. Han gjør det samme. "Hva er galt Sofie?" sier han og ser bekymret på meg. "J-jeg er bare r-redd" sier jeg og ser ned imens jeg prøver å slutte å gråte. "Redd for hva?" sier Cameron med store øyner. Det ender med at jeg forteller han hele drømmen jeg hadde igår og gråter enda mer. Når jeg er ferdig så har tårene tørket på kinnene mine og jeg ser at Cameron har tårer i øynene. "Jeg ville aldri ha gjort det mot deg Sofie" sier han og ser meg rett i øynene. Jeg får ikke fram et ord så ender med at jeg lener meg fram og kysser han. Imens vi kysser så er det som fyrverkeri inni meg. Vi ender kysset og jeg legger meg ned på brystet hans igjen. Sånn ligger vi lenge i total stillhet. Stillheten var nesten uutholdelig etter en lang stund og plutselig sier Cameron "jeg elsker deg." Jeg ser opp på han og ser gløden i øynene hans. Øynene får meg til å smelte. "Jeg elsker deg også" sier jeg. Han kysser meg på munnen igjen og denne gangen går det over til klining.
"Jeg går ned å lager frukost" sier Cameron imens jeg står på badet og fikser håret. "Okei kjære" sier jeg og legger ekstra vekt på ordet kjære. Jeg hører han ler litt før jeg hører han traske ned trappen.
Jeg går ned trappen og det lukter himmelsk her nede. Jeg går inn på kjøkkenet og ser at Cameron er fullt fokusert med å steke egg. Han legger legger ikke merke til at jeg kommer ned så jeg bestemmer meg for å skremme han. "Hjelp" roper jeg litt lavt slik at det skal høres ut som om at det kommer ovenfra og gjemmer meg bak veggen til kjøkkenet. Jeg hører at Cameron legger i fra seg den steke tingen og kommer løpende. Akkurat idet han løper forbi veggen jeg gjemmer meg bak så roper jeg "BØØØ!!" Han skvetter så utrolig mye at han faller i gulvet. Jeg faller også i gulvet fordi jeg får latterkrampe og sånn ligger jeg lenge før jeg merker at Cameron reiser seg og ser "sur" ut. Jeg reiser meg også og løper rundt i hele huset. Han løper etter meg og roper ting som at han skal ta meg og slikt. Jeg får latterkrampe igjen imens jeg løper. Til slutt merker jeg at jeg har løpt ifra han så jeg gjemmer meg bak den samme veggen som i sta. Jeg ser ut fra veggen og inn i kjøkkenet da to hender plutselig holder meg på midjen. De snur meg rundt og der står Cameron og smiler. "Tok deg" sier han og ser på meg. Han lener seg inn og planter et lidenskapelig kyss på leppene mine. Jeg tar armene mine forsiktig rundt nakken hans midt i kysset. Vi lener oss tilbake og ser bare på hverandre. "Du er så vakker Sofie" sier Cameron plutselig. De ordene, det var de som gjorde dagen min komplett. Han sa ikke sexy eller at jeg var pen men han sa at jeg vakker. Jeg smiler og kysser han på leppene.
Plutselig lukter jeg en svidd lukt og jeg ser på Cameron og merker at han også har lagt merke til det. Plutselig kommer jeg på at han lagde egg og jeg ser på han med store øyner. Han husker det også og begge løper så fort vi kan til komfyren. Vi får skrudd av stekeplaten og faller i gulvet med latterkrampe. Så klart måtte de svi seg.
Etter en liten stund så setter han seg forsiktig oppå meg og begynner å kile meg. "Dette er straffen" sier han imens jeg klarer knapt å puste. Han slutter å kile meg og hjelper meg opp. Idet jeg er kommet opp så bøyer han meg bakover og kysser meg.
{ The feels tho 😱 jeg ville idag lage et mer koselig kapittel så here you go. Er jeg den eneste som syns at Sofie og Cameron er det søteste paret noensinne? Tror ikke det nei. I allefall håper dere likte dette kapittel! Tusen takk for 6,3k lesere, dere er aaaaaamazing 💗💗 }
YOU ARE READING
The day I fell in love with you
RomanceDenne historien er på norsk og handler om Sofie som forelsker seg i en gutt en sommer. Historien er faktisk litt sann og mesteparten er funnet på. Håper du liker den og at jeg får litt flere lesere enn på min forrige historie!