Flyet

1K 28 1
                                    

Jeg setter meg i bilen etter å ha tatt kofferten min ut i bilen. Jeg gleder meg faktisk veldig til å dra nå, jeg er veldig klar for å komme meg vekk fra alt som har skjedd.
Når vi kommer til flyplassen så tar vi koffertene våre og sender dem videre til flyet. Vi går videre til sikkerhetskontrollen, jeg gruer meg alltid til det. Jeg tror noe av det verste når du skal fly er å gå gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg kommer meg gjennom uten noe problemer. Det er 45 minutter til vi skal om bord i flyet. Jeg bruker tiden til å gå innom bokhandelen på flyplassen. Det ender med at jeg kjøper tre bøker til å lese på flyet og når jeg er på stranden i California. Bøkene jeg kjøpte var fra GONE serien. Det er egentlig fem bøker i alt men jeg fant ikke de to siste bøkene. Jeg betaler og putter bøkene i vesken min som jeg tok fordi den er ganske stor. Og jeg hadde tenkt å kjøpe disse bøkene. Jeg går bort til moren, lillebroren og storesøsteren min. De står alle klar for å reise med flyet. Lillebroren min har fått seg en lego bok og en pose med haribo snop. Storesøsteren min hadde kjøpt seg et vogue blad og en pakke med mint tyggis. Jeg liker egentlig ikke så sterke tyggiser, jeg liker mer de som har forskjellige frukt og bær smaker, og som smaker søtt. Jeg vet jeg er rar.

Vi går om bord i flyet og uheldigvis så får vi ikke sitte sammen. Jeg sitter på rad 5, så jeg var heldig denne gangen. Foreløpig så er det ingen som satt ved siden av meg så jeg tok sjansen og satt meg ved vinduet selv om det egentlig ikke er min plass. Det var ikke før 3 minutter før avgang at det kom en gutt på min alder og satte seg på det ytterste setet. Jeg snudde meg ikke for å se på han, for den feilen har jeg gjort flere ganger. Engang så var jeg på ferie i Frankrike og vi budde på et hotell. Vi skulle ut den dagen og jeg var først til å bli ferdig. Jeg satt da i en magekort topp og en shorts. Jeg satt i resepsjonen og ventet på de andres. Jeg følte at noen så på meg, så jeg såg meg litt rundt og endte med å se at en 60 år gammel mann som stirret på meg. Jeg snudde meg først fort bort, men etter hvert så stirret jeg tilbake for å vise at jeg ikke var redd han. Det funket ikke, han bare begynte å smile og blunket til meg. Flaut.

Etter en stund så kremter gutten to seter ved siden av meg og sier: "ehm.. ikke for å ødelegge stillheten, men det setet er egentlig mitt" og peker der jeg sitter. "Å, jeg kan flytte meg" sier jeg for opphengt i boken min. Jeg merker han ser på meg, men jeg klarer ikke å flytte øynene bort fra boken. Jeg er liksom mitt i en spennende del. Han lar svaret henge i luften før han svarer "neida, jeg kan bare sitte her. Kos deg med boken." Jeg ser på han og han smiler til meg. Jeg tror jeg aldri har sett en så perfekt gutt noensinne. Han var nydelig med brunt hår og brune øyner. 10 ganger finere enn Marius. Hvorfor falt jeg egentlig for Marius, når det finnes så perfekte gutter som han med et nydelig smil.

[ ny del, yess!! Håper dere likte denne delen, det med at en mann i 60 årene stirret på meg skjedde faktisk i går bare ikke i Frankrike haha. 275 lesere nå, kan vi få det opp til 300? Det ville vært fantastisk! Jeg er så glad dere liker historien min. Mer spenning neste kapittel.
Syns faktisk at dette kapittelet ble ganske langt. Kos dere masse videre i sommerferien!!! ☀️🏊

The day I fell in love with youWhere stories live. Discover now