Kap. 8

576 22 1
                                    

Jeg sukker frustrert. Hvorfor ville han ikke fortelle meg noe? Hva ville han lyve om?

Jeg setter meg ned på sengen og tenker. Tenker på alt fra himmel til jord. Tenker på at jeg vil ha snop. Jaja, da går jeg å kjøper snop da.

Jeg tar på meg et par rosa vans som jeg fikk av Cameron noen uker siden og mobilen min og en lommebok. Rett før jeg går ut av døren så roper jeg at jeg går ut. Selv om ingen er hjemme nå så gjør jeg det uansett.

Jeg går bort til snope delen av matbutikken. Jeg ser meg rundt og ser på alt. Jeg står der kanskje i femten minutter før jeg velger en pose med skittles og en pose med m&m. Jeg betaler i kassen og tar snopet meg meg. Du lurer vel hvorfor jeg elsker snop så mye? Vel hva kan man si? Det er jo det beste i hele verden. Jeg velger å gå en ekstra lang tur som går mot stranden først også huset mitt. Jeg kommer ganske raskt til stranden og setter meg ned. Sanden er fortsatt ganske varm selv om solen ikke er så langt ifra å gå ned. Jeg åpner posen med skittles såvidt og tar en i munnen min. Jeg ser ut mot vannet og ser to mennesker på rundt min alder som ler og plasker på hverandre. Skulle ønske Cameron ville ta meg med på noe sånt. Og så ser jeg det, jenten kjenner jeg igjen. Hun var en som prøvde alt for at jeg skulle få et dårlig rykte på ungdomsskolen. Hun var ikke på skolen våres så lenge fordi hun hadde bare et utviklingsår. Jeg ser enda ikke hvem den andre personen er. Burde jeg gå bort å si hei eller ville det vært en tabbe. Jeg velger å reise meg og går sakte bort til henne. Jeg ser at hun får øye på meg og hun kysser plutselig personen som er med henne. Det er da jeg ser det. Det er min godeste, og beste Cameron som står og kysser henne. Jeg går fortere bort til dem og dytter jenten vekk fra han så hun faller i vannet. Cameron blir like sjokkert som jeg blir. "Det var hun du snakket med?!" roper jeg til Cameron selv om han bare står en halv meter ifra meg. "Sofie la meg forklare, jeg er veldig lei meg" sier han forskrekket.

{nytt kapittel!! Håper dere likte dette 💗 tenkte at jeg skulle vise timeplanen min for en uke:

Mandag: skole, Tirsdag: skole, Onsdag: skole, Torsdag: skole, Fredag: skole og kanskje skrive litt, Lørdag og søndag: skrive så masse som mulig. Jeg får egentlig bare tid til å skrive i helgene så det er grunnen til at det ikke blir så masse oppdateringer. TUSEN MILLIONER TAKK FOR 8,6k LESERE!!

Vi snakkes ✌️}

The day I fell in love with youWhere stories live. Discover now