CAMERON's POV
Jeg våkner sakte og ser meg rundt i rommet. Jeg er ganske sikker på at Sofie sov i armene da jeg sovnet så hvor er hun nå? Blikket mitt stopper da jeg ser at hun sitter i en stol med dataen i fanget. Ut i fra det jeg kan se, så ser hun på en YouTube video. "God morgen" sier jeg og smiler til henne.
SOFIE'S POV
"God morgen" sier Cameron med sin utrolig herlige morgenstemme. Jeg snur meg og blikket mitt lander i hans. Han smiler til meg og jeg gjengjelder det. "God morgen Cam" sier jeg og reiser meg fra stolen. Jeg går sakte bort til sengen og setter meg ned på kanten av sengen. Vi sitter begge i en lang stillhet og ser tomt ut i rommet. "Hvorfor var du så bekymret for meg?" spør jeg og angrer med engang at jeg sa det. Jeg snur meg mot han og ser han inn i øynene. "Fordi du er vakker, nydelig og fantastisk Sofie" svarer han tilbake og ser på meg. Jeg smiler smått for meg selv av tanken på det han nettopp sa.
Etter en stund med total stillhet bestemmer vi oss for å gå ned. Vi møter mamma på kjøkkenet med engang. "God morgen turtelduer" sier mamma og smiler. "Mamma, slutt" mumler jeg tilbake til henne. Vi spiser i stillhet. Jeg hater klein stillhet, det er så kleint. Når vi er ferdige så bestemmer vi oss for å dra på butikken å handle. Jeg løper fort opp på rommet, sminker meg, ordner håret og tar på meg klær.
Vi går rundt i butikken hånd i hånd og leter etter det vi trenger fra listen mamma ga oss. Jeg smugkikker bort på Cameron noen ganger og ser at han er veldig konsentrert etter å finne det rette. Vi kommer bort til iskrem delen og ser oss rundt. "Har du lyst på?" sier Cameron og smiler til meg. "JAAAAAA!!!!" svarer jeg tilbake og hopper opp og ned. Vi leter gjennom skapene etter noen bokser med is. "Se hvem som er her da" sier plutselig en stemme bak oss. Jeg snur meg fort rundt og ser at Tobias står bak oss. Jeg ser i øyekroken at Cameron snur ser også. "Hva gjør du her Tobias?" sier jeg surt. "Nei, jeg tenkte jeg ville finne deg her gråtende" sier han og ler av sin egen vits. Jeg tenker over det han nettopp sa og kom plutselig på at han har sikkert sett videoen jeg la ut for noen uker siden. "Hva gjør han her med deg?" ser Tobias surt og peker på Cameron. "Ehm, han" jeg kommer ikke lengre før Cam avbryter meg. "Jeg er med henne på butikken" sier han tilbake. Tobias går framover og hvisker noe i øret til Cameron, jeg klarte så vidt å høre noe om: hold deg unna Sofie. Og før jeg visste ordet av det så hadde Tobias slått Cameron i ansiktet og i magen med knyttneven. Jeg slår tilbake på Tobias og setter meg med på gulvet ved siden av Cameron. "Hei, hei du" sier her i håp om at han vil høre meg. "Hei nydelige deg" sier han og stryker meg på kinnet. Jeg rødmer litt før jeg kommer tilbake til virkeligheten. "Kom, nå går vi og betaler og så går vi hjem okei?" sier jeg og hjelper han opp på beina igjen.
{nytt kapittel endelig! Jeg har begynt på skolen som dere sikkert vet, og allerede har vi en haug med lekser. Men jaja, håper at jeg får tid til å skrive mer snart, men kan ikke love noe. Håper dere likte dette kapittelet, og kos dere videre i helgen!! }
ESTÁS LEYENDO
The day I fell in love with you
RomanceDenne historien er på norsk og handler om Sofie som forelsker seg i en gutt en sommer. Historien er faktisk litt sann og mesteparten er funnet på. Håper du liker den og at jeg får litt flere lesere enn på min forrige historie!