פרק 10 מקנא

3.3K 97 7
                                    

לוקאס עמד עוקף את כולן ולוקח לו שתי ביצים קשות , מניך אותם בצלחתו .
עובר לעמדה הבאה לוקח שתי פרוסות לחם חום .
לוקח קערה ומרכיב לעצמו סלט כמו בכל בוקר .

לוקאס עבר רואה את פרדריקה בדיוק נכנסת לחדר האוכל עם בראין .
פנס סגול בעין ימין שלו מהערב שעבר , וחתך בגבה שלו שעדין היה פתוח .
פרדירקה נכנסה איתו והם הלכו ביחד לקחת אוכל ולשבת .

לוקאס הסתכל עליה אוכלת וצוחקת עם בראין ומבטו קפא עליהם , כריס התישב לידו .
"עדין לא הסברת לי על אתמול , למה פוצצת את המסכן הזה במכות .
מה הוא עשה " אמר כריס ממלא את המזלג שלו בסלט עם רוטב ומכניס את המזלג בין שפתיו , אוכל בתאבון רב את הארוחה הבוקר  שלו .

"סתם , לא בא לי טוב בעין " אמר לוקאס לוקח ביס גדול מהארוחה שלו .

"אוקיי , אבל ניראה לי שהבנתי " אמר כריס והתחיל לצחוק מפנה את מבטו לראות את בראין ופרדריקה שיושבים קרוב אחד לשניה .

כריס הסתכל על לוקאס במבט ממזרי ושלח לו חיוך מבין ענין .
"סתום " אמר לוקאס ודחף את כריס טיפה , גורם לצחוק שלו להתחזק ולגרום לרוב האנשים בחדר האוכל להפנות את תשובת ליבם אל כריס ולוקאס שצחקו בקול .

לוקאס הרים את מבטו ופגש שהעיינים הנוצצות של פרדריקה שהסתכלו עליו בבישנות.
לוקאס הסתכל עליה מעביר את מבטו לבראין שהיה עם גבו מופנה ללוקאס .
מבטו חזר לפרדריקה שהיתה עצבנית שהוא הסתכל עליה ככה .
לוקאס הרים את ידיו כלא יודע ועיקם את פיו למטה .
פרדריקה התחילה לצחוק והסתובבה בחזרה ממשיכה לאכול .

לוקאס אכל מפנה את המגש שלו ויוצא מהחדר אכול אחרי שלא יכל להכניס אפילו חתיכה מארוחת בוקר שלו .

"לוקאס חכה " צעקה פרדריקה ורצה נעמדת לידו והולכת איתו ביחד .
"אסור שיראו אותנו מדברים " לחש לוקאס וסובב אליה מבט מתנצל פותח את דלת החדר שלו והוא ופרדריקה נכנסו ביחד .

"אתה יכול להסביר לי למה ?" שאלה וניצמדה לקיר , מרגישה את גופו של לוקאס נצמד עליה בעדינות .
"אני יסביר לך אבל בזמן הקרוב אנחנו חייבים להתרחק אחד מהשניה , גם עם אנחנו לבד" אמר לוקאס במבט עצוב .
"אז תתרחק ממני " ביקשה ולוקאס הנהן לתשובה שלילית .
"אתה אמרת בעצמך שאנחנו צריכים להתרחק גם שאנחנו לבד , אז תתרחק " אמרה וניסתה לצעת מהאחיזה של לוקאס .

"אפשר להתחיל את זה עוד חמש דקות " ביקש ופרדריקה הנהנה בשעשוע.
"אז מה נעשה בחמש דקות האלה ." שאלה וחייכה אל לוקאס מהרים את גופה על ידיו .
" רק תתני לי לטעום אותך קצת , עד לפעם הבאה " אמר וציחקק , מוריד את גופה על השיש של המטבח .
"רק קצת " אמרה פרדריקה מתקרבת קצת עם פניה אל לוקאס .

המצח של לוקאס נשען על של פרדריקה והם צחקו ביחד .
"רק קצת " הזיז את השפתים לפי המילים אך כמעט ולא יצא קול מפיו .

The wrong kidnapped (הושלם)Where stories live. Discover now