"מה עשית בחדר שלה , תעני לי !" צעק ג׳יימס ועצמיד את גופו של לוקאס בחוזקה על הקיר .
"אוך... " אמר לוקאס והשפיל את ראשו למטה , מנסה לסדר את מבטו שהסתחרר.
"אני רק ... " לוקאס בא להנות אבל הרגיש את המכה הכואבת שקיבל בראשו והניך את ידו על המקום הכואב .
"מה עשית לה ?" שאל בעצביים ותפס את צווארון חולצתו של לוקאס בחוזקה .
"החזרתי אותה הביתה , היא היתה שיכורה " אמר לוקאס וסגר את עייניו לרגע ."אתה נגעת בה ?" שאל ג׳יימס בעצביים .
"מה ?" שאל לוקאס מנסה להוריד את ידיו של ג׳יימס מחולצתו."אתה מטורף !" צעק לוקאס והחזיק את לסותיו בכאב .
"רק אגרוף אתה צריך להיות חזק נגד זה " אמר ג׳יימס וכיוון עוד אגרוף לפרצופו של לוקאס ."אתה , לא , תיגע , בבת , שלי !" צעק ג׳יימס ואחרי כל מילה העיף עוד אגרוף לפניו של לוקאס שהיו מכותמות מדם שהתחיל לזלוג מכמה מקומות בפניו .
לוקאס כל כך רצה להפיל אותו על הריצפה ולפוצץ אותו מכות .
אבל הוא לא יכל , יש לו חיילים בכל מקום ואם לוקאס היה נוגע בג׳יימס אפילו דחיפה קטנה היו מחוררים את גופו בכדורי ברזל קטנים ."ג׳יימס , מה אתה עושה !" צעקה אלכס וירדה בריצה למטה מזוזיה את ג׳יימס מלוקאס שכבר הצליח להגיע לשכיבה על הריצפה , שג׳יימס מעליו מכה את פרצופו בכאב .
"מה אתה עושה? , לוקאס תפתח עיינים " אמרה אלכס ותפסה בפניו של לוקאס .
"לוקאס , תתעורר " אמרה בלחש מפחדת ממראה פניו של לוקאס , עייניו עצומות ופניו נוטפות דם .
גופו קרס על גבי הריצפה בכאב ."מה עשית לו ?" שאלה אלכס את ג׳יימס בכעס , עייניה נוצצות מדמעות שניסתה להחזיק בפנים כמה שיכלה .
לוקאס היה כמו בן בשבילה , היא אהבה אותו כל כך .
ועוד יותר מיזה ביגלל שלא הצליחה להביא ילדים נוספים , היא הרגישה את לוקאס קרוב לליבה כמו בנה .
תמיד היתה חושבת שהוא באמת הבן שלה זה שהוא לא יצא מהרחם שלה לא אומר דבר , הוא הבן שלה לכל דבר ."שום דבר הוא חזק " אמר ג׳יימס ושיפשף את זיפיו השחורים כמו שיערו .
"אתה לא משטלת על כוחותיך ג׳יימס , אתה יכולת לגרום לו לנזק הרבה יותר גדול אם לא היתי מגיעה " אמרה בכעס והזיזה קבוצת שיער מעייניו של לוקאס ."תשמור עליו אני הולכת להביאי את הקופסא העזרה ראשונה " אמרה אלכס לחוצה שראתה שעייניו של לוקאס לא נפתחות .
אלכס רצה במעלי המדרגות .
ג׳יימס הסתכל על לוקאס שוכב על גבי הריצפה והתחיל לדאוג שראה שהוא לא מתעורר , אנחה לחוצה במדי יצא מבין שפתיו של ג׳יימס שקילל בשקט .ג׳יימס התקופף ותפס בפניו של לוקאס מנסה לראות את הנזק בין שלוליות הדם שעל פניו .
"לוקאס , אתה חייב להתעורר " לחש ג׳יימס ובדיוק אלכס ירדה .
מוציאה מעקרת עזרה הראשונה תחבושות לניקוי ומנקה את פניו של לוקאס מהדם .
YOU ARE READING
The wrong kidnapped (הושלם)
Romanceלוקאס נעמד לידה תופס במפרק ידה ומקרב אותה אליו . מזיז את שיערה ומתקרב לאוזנה. "הגוף שלך בנוי לשמלות צמודות , אבל זאת חשופה מידי . אני לא אוהב שרואים את מה ששיך לי " "לוקאס אתה לא רציתה שאני ההיה שלך , ניראה לי שאתה זוכר " לחשה פרדריקה , מרגישה את...