הזמן עבר , הלילה שעברו לוקאס ופרדריקה נשאר עמוק עמוק בתוך מוחם חרוט עמוק .
לילה ששתיהם חיכו לו .לוקאס חיכה לו כל כך הרבה זמן ללילה שפרדריקה תפתח מולו את מה שקרה , שתספר לו את כל מה שהיה , למרות שהיא לא סיפרה הכל לוקאס היה מסופק .
הוא היה מסופק מיזה שהיא ביכלל הסכימה לספר לו את מה שהיה , הוא משתוקק לשמוע את המשך הסיפור אבל הוא לא ילחץ הוא יתן לה זמן , את הזמן שלה ומתי שהיא תרגיש היא תספר לו .ופרדריקה חיכתה ללילה הזה כמו לוקאס , היא חיכתה לפרוק את זה על מישהו שהוא לא דילן , מישהו חדש שישמע את הסיפור שלה וירגיע אותה ויגיד שהכל בסדר .
אז ... עברו שבועיים שלוקאס ופרדריקה לא נפגשו , הם דיברו לפעמיים לפני שינה שהיה ללוקאס זמן .
הוא היה עסוק , במה ? בכל מיני משימות שדילן אמר לו ללכת אליהם .
קאמר חזר התקרב לפרדריקה יותר הוא רוצה לנקום , הוא רוצה נקמה על נפשו של בנו שנילקחה ממנו .* * * *
"תכין גם לי כפית סוכר " אמר לוקאס והתישב על הכיסא ליד האי במיטבח , מסמן להוק להכין גם לו ספל קפה להתחיל את היום הזה .
"איך היה אתמול , מתי חזרת ביכלת ?"שאל הוק ולוקאס נאנך .
"עשינו מעקב אחרי איזה חשוד שהם חשבו שהוא מתנקש חזרתי ברבע לחמש " אמר והוק הסתכל אליו בבילבול ."ולמה אתה ער עכשיו ? , השעה שמונה בבוקר לך לישון " אמר ולוקאס הנהן .
"טוב אתה צודק , חזרתי לישון " אמר לוקאס וקם מהכיסא מתקדם לחדר בעצימת עיינים מהעיפות .
"ומה עם הקפה " צעק הוק ולוקאס צחק .
"תשתה אתה " צעק לוקאס להוק בחזרה וניכנס לחדר וניזרק על המיטה לא טורח לסגור את הדלת אחריו .* * * *
"טוב אז מה אמרנו שאת רוצה , קצת הסתנוורתי מהיופי שלך " לוקאס פתח עיין אחת שומע את הוק מפלרטט בכישלון עם מישהי אחרת .
"תאמת שבאתי ללוקאס " אמרה קול של בחורה , כל כך מוכר אבל הוא עייף מידי בשביל לחשוב על מי זאות .
"אה חבל " אמר הוק ולוקאס הבין שהוא חייב לעצור אותו לפני שימשיך לעשות פדיחות לעצמו .
לוקאס קם נועל את נעלי הבית שלו לא מתאמץ ללבוש חולצה נשאר רק עם מכנס פיג׳מה קצר בצבע אפור , מתקדם לדלת בעיינים חצי עצומות .
"הוק סתום כבר ותפסיק לעשות לעצמך פדיחות , או שאני מתקשר לאיה לספר לה שאתה אדיוט ותעזוב אותך " אמר לוקאס ונישען על הקיר קרוב לדלת כמעט ולא מצליח לפתוח את עיניו מהעיפות שעטפה אותו .
"אתה לא תעז " אמר הוק וקולו ארס מזוייף .
"כן כן , אני לא אעשה את זה הבנו עכשיו סתום ותעזוב את מי שבדלת לפני שהוא יתקשר למשטרה ויתלונן על הטרדה " אמר לוקאס ושמע את הוק צוחק וגם את מי שהיה בדלת , צחוק חמוד ביישן כל כך מוכר
צחוק שלוקאס אהב לשמוע תמיד , צחוק שגרם לבטן שלו להתאפך כל פעם מחדש .
YOU ARE READING
The wrong kidnapped (הושלם)
Romanceלוקאס נעמד לידה תופס במפרק ידה ומקרב אותה אליו . מזיז את שיערה ומתקרב לאוזנה. "הגוף שלך בנוי לשמלות צמודות , אבל זאת חשופה מידי . אני לא אוהב שרואים את מה ששיך לי " "לוקאס אתה לא רציתה שאני ההיה שלך , ניראה לי שאתה זוכר " לחשה פרדריקה , מרגישה את...