פרק 21 תפסיק להקשיב לראש

2.3K 118 4
                                    

מריה :
" לוקאס אפשר שנדבר ?"

לוקאס :
" מריה הכל בסדר אני לא כועס .
ניראה לי שזה רק סידר את המערכת יחסים המוזרה שהיתה לנו .
שהיה לך בהצלחה אני באמת לא עצבני הכל בסדר "

"היא ראתה אבל לא ענתה כלום " אמר לוקאס והוק לגם מהקפה שלו תופס בראשו ולא מעז להסתכל על לוקאס .

"הוק תפסיק להיות כזה דרמה קווין " אמר לוקאס והוק צחק בשקט עדין מתביש ממה שעשה .
כבר שלושה ימים שהוק ככה , הוא בורח מלוקאס בכל דרך אפשרית אבל בבוקר הזה לוקאס תפס אותו והחריך אותו לדבר .

"אתה יכול להסביר לי מה קרה ?" שאל לוקאס והוק הניד בראשו לא רוצה לדבר .
"הוק תפסיק כבר , אני לא כועס אני רק רוצה לדעת אך הגעת למצב הזה " לוקאס התישב ליד הוק מנסה לתפוס את מבטו .

"אני לא זוכר לוקאס , אני ... אני מרגיש כל כך רע " אמר הוק והניך את ראשו על השולחן עוצם את עייניו ונאנך .

"הוק די כבר אמרתי לך שהיא לא מענינת אותי .
לא אהבתי אותה ,אפילו באמת שלא הפריע לי " אמר לוקאס והסתכל על הוק שהרים אליו מבט קצת מבולבל .

"רגע אז מה היה עם פרדריקה ?" שאל הוק ולוקאס התעצבן .
"שלא תחליף נושא עכשיו, הוק דבר " לוקאס התעצבן והוק נעמד והסתובב מביטבח הלוך וחזור .

"אני לא יודע מה הלך שם לוקאס .
אני חזרתי הביתה כי רבתי עם ההורים שלי על איזה שטות , ושחזרתי היא חיכתה בחוץ במדרגות ואמרה שהיא מחכה לך אני חזרתי והיתי שיכור כי שתיתי בדרך והיא חיכתה פה כמו שאמרתי .
ניכנסתי היא אחרי והיא התעצבנה כי אמרתי שאתה בעבודה עם פרדריקה .
ואז היא התקרבה אלי ונישקה אותי ומאז אני לא זוכר מה קרה " אמר הוק הולך ומסתובב לא מסתכל על לוקאס .

"למה רבתם?" שאל לוקאס והוק הסתכל עליו לא יודע אך לעכל את מה שקורה פה .
"הם אמרו שהם מאוכזבי שאין לי אף אחת ושהם רוצים לראות אותי עם חברה כבר ולדעת שהחיים שלי מסודרים .
הם אמרו שהם כועסים שאין לי עבודה ושאין לי כלום חוץ מהדירה הזאת .
הם אמרו לי , אנחנו מאוכזבים ממך , ככה " אמר הוק ושיפשף את עייניו מבריח את הדמעות .

"הוק הכל היה בסדר ככה זה הורים .
תדבר איתם שוב ותיראה שהכל בסדר " אמר לוקאס מעודד אותו קצת , הוק תמיד ידע לעזור ללוקאס בהכל אז לוקאס צריך גם לעזור לו לפעמיים .

הוק היה ילד יחיד , למרות שהוא לא חשב ככה הוא היה צומי .
ההורים שלו פינקו אותו תמיד ושמרו אליו מהכל , הם ההורים הכי טובים ככה תמיד אמר הוק .
לוקאס פגש אותם כמה פעמיים והם באמת היו אנשים מיוחדים ונחמדים מאוד .
ללוקאס כאב כל כך , כל פעם שהיה רואה את הוק מדבר עליהם כי ללוקאס לא היה יותר על מה לדבר .
מצידו של לוקאס שההורים שלו היו מאוכזבים ממנו אבל שהיו נשארים בחיים , ולא נהלמים לתמיד .

The wrong kidnapped (הושלם)Where stories live. Discover now