פרק 4 הלב לא מובן

4.4K 112 10
                                    

"לוקאס אתה מוכן " צעקה ליילה מהחדר הרחצה .

כן אז כמו שאתם מבינים לוקאס גדל , גדל מאוד אפילו עכשיו הוא בן תשע עשרה , כבר נער גדול ויפייפה .
שיערו החום מבולגן רוב הזמן , עייניו הירוקות והנוצצות היו מיוחדות במיוחד .
גופו השרירי היה מעוצב במיוחד כדי לשמש אותו בכל פעילות שהיה יוצא אליה .

כל האימונים השתלמו מאוד , כך תמיד אמר לו ג׳יימס .
לוקאס היה החייל הכי טוב של ג׳יימס , כמו שג׳יימס רצה .
לכל משימה לוקאס היה הראשון לצאת אליה , ולהדריך אותה ואת כל החיילים שהיו יוצאים איתו ביחד .
לוקאס לימד את כולם אך משתמשים באקדח או בכל מכונת הרג אחרת , מכיוון שהוא ידע הכל בזה והיה הכי טוב בכל הנוגע לנשקים.

לוקאס היה היחיד שג׳יימס בטח בו במאה אחוז , שהיה יודע שהוא יוצא להסתובב הוא יחזור תמיד לא משנה מה יקרה .
כי כזה היה לוקאס לא היה מפר את מילותיו , מילים כמו ברזל בשבילו .

אז שהיה יוצא בלילות לפעמיים מסתובב עם כריס ועוד כמה חברים שלו שהיה אחראי להחזיר אותם , מאיזה מועדון הם היו נהנים משתחררים קצת מהלחץ של ג׳יימס , של האימונים ושל כל החיים שלהם .

שלוקאס היה יוצא לבד לא היה לו בעיה להיזרק באיזה דירה של מישהי , הוא היה נהנה מיזה .
הם היו באות אליו לבד ומסמנות לו שהם רוצות ממנו רק דבר אחד ללילה חד פעמיים , ולמה שהוא יסרב מציאים לו זאת בלי שום התחיבות אז תמיד היה זורם , והיה קם בבוקר עצל מישהי אחרת .

שלא תשכחו זה לא שהוא שכח מפרדריקה לא ולא , הוא לא היה סגור מה הוא חושב עליה .
מבחינתו כרגע היא החברה הכי טובה שלו לא מעבר , אף פעם לא דיברו על מעבר אז לא היה לו בעיה לשכב עם מאה ואחת בחורות ,הוא לא הרגיש בזה דבר רע זה לא שהוא בוגד או משהו .

בשלב מסויים פרדריקה היתה מבינה מאיפה הוא היה חוזר הפוך כל כך , היא לא חשבה שזה לא יקרה .
היא ידע שזה יקרה יש שלב שכולם מאבדים את הבתולים שלהם אך לפרדריקה זה לא הגיעה עדין , וזה לא הפריעה לה מבחינתה זה היה טוב שהיא לא בזבזה את הפעם הראשונה שלה על איזה גבר שבבוקר שתקום לא היה בינהם שם דבר יותר .

וזה לא  שהיה בינהם משהו חוץ מחברים טובים אז זה לא אמור להפריעה לה שלוקאס מזיין כמעט בכל לילה מישהי אחרת .

מאז שג׳יימס לימד אותו בפעם הראשונה אך מוצאים כדור מכנה האקדח לוקאס התאהב בזה , בשעות הפני שלו היה לומד על נשקים בשביל להרחיב את הידע שלו .
בעיקבות זה לוקאס הוא החייל הכי טוב של ג׳יימס , הצלף הכי טוב שלו , ואחראי מטווחים המוצלח ביותר שבבעלותו של ג׳יימס .

בשנים האלה כל הילדים גדלו ונהיו לחזקים גם הם , בני שבע עשרה עכשיו כולם .
ג׳יימס הרגיש שהתוכנית שלו כבר על קצה הלשון רק מחכה לפרוץ , חסר לו שהם יגדלו עוד קצת ואז זה יתחיל באמת והוא יפיל את קאמר לקרשים.

The wrong kidnapped (הושלם)Where stories live. Discover now