"לוקאס זה לא מה שאתה חושב " אמר בראין ולוקאס נשם עמוק .
"מה אתה עושה פה ?" שאל לוקאס מנסה להסדיר את הנשימות שלו ומתחנן שפרדריקה לא תירד למטה בטעות עם הבגד גוף הצמוד שהיא לבושה בו ."אם אתה פה זה יותר טוב " אמר בראין וסימן ללוקאס לסגור את הדלת .
לוקאס הסתכל לא מבין סוגר את הדלת ועומד מול בראין בשילוב ידים על החזה שלו .
"אחד מהחיילים של קאמר נכנס לשטח שלנו , תפסנו אותו הוא נימצא במרתף אנחנו רוצים לדעת מה לעשות איתו " אמר בראין בקול יציב ובטוח ."מה מתי זה קרה " לוקאס אמר בבהלה .
"זאות פעם השניה שזה קורה , פעם שעברה הוא ברח עכשיו תפסנו אותו " אמר בראין ולוקאס תפס את צווארון חולצתו .
"פעם שניה , למה לא אמרתם לי דבר כזה ,משהו היה קורה לפרדריקה ורק אז היתם אומרים " אמר לוקאס בכעס ובראין חיך ."מה אתה מחייך אדיוט " אמר לוקאס והעיף את בראין מעצביים.
"חזרתם , לפחות עכשיו היא תהיה יותר ... בסדר " אמר בראין וגירד את עורפו .
"למה מה היה לפני ?" שאל לוקאס וסובב את מבטו לדלת שומע צעדים מהבית.
"היא היתה עצובה כל היום , כמה פעמיים שחיפסתי אותה ובאתי לפה היו לה התקפי חרדה והיא היתה בוכה הרבה .
אני מקווה שאתה דואג לה " אמר בראין ולוקאס הסתכל עליו , בבגדי צבע רגילים שפעם לוקאס היה לובש , בתקופה אחרת ."אני לא ידעתי ... אבל אני דואג לה " אמר לוקאס והדלת התחילה להפתח .
"לוקאס אתה ב-בא " פרדריקה פתחה את הדלת ואז סגרה אותה מהר משעירה פתח קטן .
"שלום בראין " אמרה פרדריקה ופרצופה נהיה אדום מבישנות ."אז מה לעשות לוקאס " בראין לא כל כך התיחס אל פרדריקה חוץ מלשלוח לה חיוך קטן וידידותי .
"שמרו עליו , נטפל בזה עוד שבוע " אמר לוקאס ובראין הנהן אמר שלום יפה לפרדריקה והלך לדרכו .לוקאס הסתובב וניכנס חזרה לבית מסתכל על פרדריקה מסדרת את החלוק הלבן שעל גופה .
"מה את עושה " אמר לוקאס ותפס את ידה קירב אותה אליו , מצמיד את גופה לגופו נהנה מקולות הצחוק שיוצאות מבין שפתיה הנפוחות של פרדריקה ."לא יודעת מצאתי את זה בארון חשבתי ללכת להתקלח " אמרה והורידה את ראשה על חזהו של לוקאס עוברת על זרועותיו עם אצבעותיה .
"אני נזכר במקלחת שהיתה לנו רק רציתי ל..." "אמרנו די להיות מלוכלך " אמרה פרדריקה ונשקה ללסת ההדוקה של לוקאס ."מה . בראין .אמר .לך ?" שאלה פרדריקה אחרי כל מילה נושקת למקום אחר בפניו של לוקאס מורידה את ראשו אליה כל פעם .
"סתם כלום , בואי הנה " לוקאס תפס את רגליה והרים אותה עליו מצמיד את גופה לקיר בעדינות , כל גופה מוחזק על ידיו של לוקאס ."אה ... לוקאס " פרדריקה נאנחה מרגישה את ידו השמאלית מוחצת את ישבנה בחוזקה .
"אני מכור לגוף שלך " אמר לוקאס וטרף את שפתייה ברעב , מכניס את לשונו לפיה מרגיש אותה נאנכת לתוכו .
"לוקאס דילן צ-צריך להגיע " אמרה פרדריקה וניתקה את שפתיו ממנה נושקת לו פעם אחרונה ומנסה לרדת מידיו .
"לוקאס תוריד " אמרה פרדריקה ושילבה את ידיה אחת על השניה .
"אמרת שאת רוצה להתקלח " אמר והתחיל לעלות לחדר הרחצה רוצה לשחזר את רגעי העבר .
"אני חושבת שלא כדי , אתה כמו אריה רעב לא תעצור בעצמך " אמרה פרדריקה וירדה מידיו של לוקאס נכנסת לחדר הרחצה אחרי שהחלוק עלה לה מעלה וחשף חלק מישבנה , גורמת ללוקאס לנשוך את שפתיו בחוזק שגורם לו לדמם מעט בשפה התחתונה .
YOU ARE READING
The wrong kidnapped (הושלם)
Romansלוקאס נעמד לידה תופס במפרק ידה ומקרב אותה אליו . מזיז את שיערה ומתקרב לאוזנה. "הגוף שלך בנוי לשמלות צמודות , אבל זאת חשופה מידי . אני לא אוהב שרואים את מה ששיך לי " "לוקאס אתה לא רציתה שאני ההיה שלך , ניראה לי שאתה זוכר " לחשה פרדריקה , מרגישה את...