Deel: 2

211 13 7
                                    

Wat vooraf ging..
-

Ik zie dat Oualid me aankijkt en opeens zegt uit het niets "nooh man ze heeft al schatje" en kijkt opeens grijnsend naar me.  Opeens voel ik een hand om mijn schouder heen. 'Ewaja ze is mijn schatje" zegt .......

Ik.Schrik.

Nu pov: Oualid
-
...Ouassim?" Zemmel.. raak der niet aan met je poten!! Zeg ik woedend& geïrriteerd.
"Eyh..tegen wie denk je dat je zo praat g?"
Zegt Ouassim verbaasd. "Ewa je voelt je aangesproken toh? Dan heb ik t ook tegen jou" zeg ik dood normaal. Opeens zegt Sabrine "Kom Oualid laat hem.." ik lach zachtjes naar der en kijk Ouassim hayek vies aan. Net toen we gingen om draaien kneep Ouassim in Sabrine's bil.
Voordat ik iets kon beseffen draaide Sabrine zich
Om en Bam harde klap op Ouassim zn hoofd.
HAHAAHAHAHAH WOLLAH HAYEKK K GA LEK  A G!!! Iedereen lachte tot dat ze geen zuurstof meer kregen. Ouassim streelt grijnzend zijn hand om zijn wang en geeft er een kus op en knipoogt naar Sabrine en zegt :" Hodde..Ik smelt😏..."
"Kk flikker' zeg ik terwijl ik Sabrine bij hem weg haal". "Maar schatje Ik krijg je nog wel te pakken"
Schreeuwt hij nog terwijl we weglopen.

(Normal ass schoollessen)
-
Pov: Ouassim
-
Fakka lezers! Ik ben de enige echte Ouassim😏
Meisjes geilen dom op me. Maar ewajaa dats normal buisness. Ik zag vandaag een Hayekk domme bitch..hodde kk geil broer😍. Normaal gesproken geef ik geen kk om wijven. Maar dees was wel een harde.. ik krijg haar nog in bed😉.
Hoe heet ze ook alweer? Sab..Sabrine ofso iets
Ze heeft een beste vriend..Zehmaa beste vriend
Sowieso Friends with benefit ofso😂
Maar broerr waar maak ik me druk om ff Sabrine fixen en dan Gebruiken..daar draait toch mijn leven om dusjaa genieten bradda!!! Mohiem ik ga vandaag met mijn broeders op stap in Osdorp.

daar draait toch mijn leven om dusjaa genieten bradda!!! Mohiem ik ga vandaag met mijn broeders op stap in Osdorp

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov: Sabrine..

Tfoe kk zemmer dat ie is..wat raakt ie me aan..
Ik ga mijn dag niet verspesten door hem ik hen besloten om vandaaf met Sarah en Oualid naar stad te gaan (jeweetzelff Westt) En we nemen de metro ik kijk ff in een spiegel mijn krullen en loop weer verder met Sarah&Oualid we stappen in en het eerste wie ik zie is Ouassim!!!
Ik zie de blik van hem op Sarah en daarna scant hij me van teen tot top niet wetend wie zijn hoofd daar boven zit. Ik zie dat hij zijn blik op me richt en metteen grijnst. Ik knijp zacht in Oualid zijn Hand en hij heeft het metteen door dat er iets is.
Hij kijkt om zich heen en Zijn ogen vallen op Ouassim. "Laat hem jou aan raken en hij gaat zien" fluisterd oualid zachtjes naar me. Ik knik.
"Wakka kom zitten zegt Oualid en loopt met mij en Sarah helemaal achteraan in de bus aangezien het heel druk is. Sarah en Oualid zitten en er is geen plek meer voor Sabrine. "Kom op mijn plek zitten" zegt Oualid. "Zet je kont prc daar' zeg ik lachend. 'Ewa kom je op mn schoot zitten oulleh?"
Zegt Ouassim grijnzend. Ik kijk hem sneaky aan en terwijl ik hem aankijk ga ik op de schoot van Oualid zitten (doe ik altijd cuz he my RideOrDie)
'Hahahahahahahah je moet zn blik zien man" zegt Sarah buiten adem. Opeens draait Oualid zijn handen om mijn buik heen en leunt met zijn hoofd op mijn rug. "Eyy srs kijk zijn hede ik ga stuk bro" zeg ik tegen Oualid terwijl hij lachend naar Ouassim kijkt die rood is en weg kijkt.

@ Osdorp pleinnn

Pov: Oualid
-
We zijn er eindelijk en stappen uit. Ik zie dat Ouassim en Zijn bestf er ook uitstappen dus ik trek Sabrine dichterbij....

Sorry voor kort deeltje gotta take a showerr
Maar laat ff wet3n wat jullie ervan vinden schatjess xx

#AceFamily

LoveYouLoadss

Instagram: valentina.hajar.nour


Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu