Wat vooraf ging:
En hier zit ik dan..op mijn bruiloft..
Waar ik niet eens voro gekozen had..
Dit is niet hoe ik mijn toekomst had geplanned..
Ik krijg steeds tranen in mijn ogen als ik al die mensen en Ouassim ofc zie..
Mijn angst komt naar boven.Hamdllh is het goed tussen mij en mijn moeder
Ze weet wat de waarheid is..
Ze gelooft me gelukkig.. maar zoals beloofd ga ik trouwen..met Ouassim voor mijn moeder.Ik zal er altijd bij je zijn mama -
Nu pov : Ouassim
We lopen richting ons auto nadat we iedereen hebben uitgezwaaid. Opeens stopt Sabrine bij Oualid en knuffelt hen stevig. Ze praten nog even en dan komt ze richting de Auto lopen. Ik scan der nog even voor de miljoenste x .
ik help Sabrine even met der lange witte jurk waar der lichaam kk geil in komt. Ik doe de deur van de Auto voor Sabrine open en ga daarna in stappen. Als ik instap kijk ik nog effe naar Sabrine en ze ziet het en draait haar hoofd naar de raam. Ik weet dat ze huilt. 'Sabrine?'
Zeg ik terwijl ik al begin te rijden. 'Sabrine!?'
Zeg ik terwijl ik weer naar der kijk en me tegelijkertijd probeer te focussen op de weg.
Ik zie dat ze me negeert.. kk bent'l kehba !!
Maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop.
Ik sla heel hard op de stuur waardoor Sabrine
Schrikt. Maar dat boeit me geen ene kk.. als ze zo elke dag met MIJ ga leven..dan is het beter voor der als ze gaat veranderen..of der leven is een hel..Pov : Sabrine
Ik schrok toen hij op de stuur sloeg..mijn tranen
Geleden langs mijn wangen en druppelde naar beneden. Ik keek roerloos naar Ouassim..
Hij zag er woedend uit.. ik zag hoe stevig hij de stuur vast had zijn knokkels werden helemaal wit . Hij spande zijn kaken opelkaar waardoor je duudelijk zijn kaaklijn zag.. de rest van de rit was het stil tot dat we bij 'ons' huis aan kwamen..Pov: Ouassim
Ik parkeerde de auto in de garage en deed de deur open en liep naar buiten. Ik liep boos richting Sabrine en ik pakte der op en gooide der op mijn schouder.. ze begon te pannieken. En probeerde tegen te stribbelen. Ze begon te huilen en probeerde me hard op mijn rug te slaan.. ik voelde natuurlijk niks en nam der de trap op mee naar boven. Ik liep naar ons kamer en deed gelijk de deur op slot . Ik gooide der op 'ons' bed en ging gelijk op der zitten zodat ze niet kon bewegen .
Ik hield der handen boven der hoofd vast tegen de bed en keek der diep in der ogen aan.. ik zag angst en woede in der ogen.. maar het voelde raar..ik voelde opeens dat mijn hart klopte.. omdat.. wollah raar..ik zag liefde in der ogen..heel diep in der ogen verstopt.. ben ik nou verli- NEE!'Luister..hoe je net in de auto deed..gaat niet elke dag gebeuren..of je gaa je leven haten..'
Zeg ik met heel veel woede waardoor alleen nog naar de angs in der ogen verschijnt..'Wat ik deed was voor ons..ik zal je echt gelukkig houden..' zeg ik en ik geef der een kus op der voorhoofd..
Ik laat der zachtjes los en ga van der af.
Ik wijs naar een deur die de badkamer moet voorstellen. Ze knikt met tranen in der ogen en loopt richting t badkamer.
Ik loop naar ons xxl balkon en ga een sigaretje roken .daarna loop ik naar de logeerkamer en ga daar douchen scheren dit dat etc.Pov : Sabrine
Ik..vind dit zo raar..ik mis mijn moeder..ik mis Oualid..waarom moest dit gebeuren.. zeg ik in mijn hart met tranen.. mijn hele leven is in 1 dag binne no time verpest.. diegene die mij heeft verkracht en leugens heeft bedacht met diegene ben IK getrouwd..
Ik sta op veeg mijn tranen ik krijg mijn jurk niet uit maar wollahmeh ik ga Ouassim roepen.
Na ong 10min. Te zitten struggelen krijg ik mijn jurk uit en ik neem een warme douche en trek daarna gelijk mijn pyjama aan die ik gekregen had van Ouassim zijn moeder.. ohmy....ik wil dit niet !! Maar ook niet !! Aantrekken..
Ouassim gaat kk raar naar me Kijken.. als ik dit aantrek.. wejow kon ze gewn geen normale pyjama vinden..kk overdreven dit .Ik heb geen andere optie en trek het gewoon aan ik kan mijn pijp krullen door en doe er niks in want ik ga slapen ofc. Met trillende benen loop ik
Naar buiten. Ik zis dat Ouassim er gelukkig niet is dus ik neem ana dat hij in een ander kamer is gaan douchen
En pak snel een deken en ga op de bank liggen want hell no dat ik 1 bed met HEM weer ooit ga delen.. daardoor krijg ik weer angstgevoelen en ik probeer me te kalmeren..wat niet echt lukt..
Ik draai me om naar de kant van de muur als ik opeens hoor dat iemand de kamer binnen komt..
Het is Ouassim beem ik aan..
Ik geef er geen aand8 aan tot dat...Pov : Ouassim
Ik loop de kamer binnen en zie dat Sabrine op de bank ligt..tfoe kk hoer ik zei toch dat ze gewoon normaal moest doen.. kehba dzeb..
Ik loop richting de bank en ga op mijn knieën zitten en zeg; 'Sabrine?'.. ik weet dat je wakker bent..' zeg ik terwijl ik der deken langzaam weg haal van der.. ze pakt der deken stevig vast en draait zich langzaam om.. ik zie tranen in der ogen..maar..haar ogen zijn kk rood.. ik skott het gelijk want ze jankt gewn kk veel.. dus ik kijk der diep in der ogen aan.. en schuif mijn handen onder der rug.. ik til der op en we blijven elkaar aankijken totdat ik der opeens op de bed heb gelegd. Ik ben nu bovender en zie opeens der lichaam.. Masha'Allah.. zeg ik perongeluk luidop terwijl ik der lichaam ana het scannen ben.. ik word verdwaalt in mijn gedachten.. ik krijg mijn ogen gewoon niet meer weg van der..ze is zo een kk mooie dame wollah... ik kijk scannend van onder naar boven en stop bij der ogen..
Ik zie dat ze er kk bang uitziet..ze wordt rood
En ze kijkt ander kant op..
Zonder haar nog aan te kijken plent ik een kus op der wang en loop naar bank toe.. ik lig terwijl ik naar de plafond kijk.. tfoe man heb lijpe slaaptekort..ik hoor opeens de deur open gaan
Ik draai me om en zie dat Sabrine er niet is .....Sorry guys dat het zo lang duurde maar ik ben back and better.. er gaat veel gebeuren en er komen veel geheimen naar boven..
Xxxx
02-08-2018
Instagram: valentina.hajar.nour
JE LEEST
Sabrine&Oualid
Teen Fiction(ACTIEF!) Ze kijkt me aan en we beginnen tegelijkertijd te praten ... ' Either we ride together either we die together ' 🥀 .