Wat vooraf ging:
Ik kijk snel op mijn horloge en zie dat het inmiddels al 8 uur is.
Woow zo snel.. ik pak ons eten en ga aan tafel zitten. Na het eten kletsen we nog even en dan neem ik afscheid van hem.Pfff 9 uur.. waar blijft Ouassimm... ik hoor opeens dat de huisdeur open gegooit wordt en..
Wat ik zie breekt me in 100 stukjes.....
_________________________________________________
Nu Pov: Sabrine
'Ou-ouassim?' Zeg ik geschrokken en loop bang richting hem. Ik zie weer de oude Ouassim die ik in een lange tijd niet meer had gezien.
Een Ouassim die dronken was.
Een Ouassim die drugs had gebruikt.
Een Ouassim die met een... meisje was..
Ik keek hem vies aan en liep op hem af,
Ik gaf hem een harde klap op zijn wang.
Hij keek me heel boos aan en ik zag de woede borrelen in zijn ogen. Hij pakte me beet bij mijn armen vast en gaf me eerst een klap op mijn wang, Ik voelde mijn wang heet worden.. mijn wang prikte. ik probeerde me los te rukken en uiteindelijk duwde hij me zo hard weg
Dat ik met mijn buik tegen de punt van de Tafel aan kwam. Ik hield mijn handen op mijn buik en keek ernaar. 'Au..Uhh!!.. Mijn Baby' zei ik geschrokken en keek naar mijn buik. Ik voelde steken in mijn buik. Ik zag dat Ouassim me boos en geschrokken aan keek. Ik stond met moeite op en liep richting de deur ik pakte de sleutels die bij de voordeur lagen en liep met moeite het huis uit met tranen in mijn ogen. Ik hoorde dat Ouassim mijn naam riep en ik negeerde het. En uiteindelijk hield hij mijn hand vast. Ik draaide me in een ruk om en duwde hem van me af.
Hij pakte weet mijn hand en nam me tussen zijn armen. Ik pik dit gewoon niet meer, ik duwde hem hard weg van me en keek naar mijn ringvinger. Ik pakte de Ring en gooide het naar hem toe. En daarbij was ik officieel klaar met Ouassim El H. !'Nee..!! SABRINE !! Doe me dit aub niet aan..
Ik kan niet zonder je..en dat weet je..aub geef me nog 1 kans!!' Ik kan niet zonder jou of ons Baby'Zei Ouassim huilend..Jaaa !! HUILEND
Ik keek nog om en liep naar hem toe.
'Je kan niet zonder me ? Huh?.. kijk eens effe achter je
Elke dag met die hoertjes.. je kan vast zonder me!'
Hij keek met spijt naar de grond. En keek qeer naar mij. 'En hoe verwacht je van mij nog 1 kans..
Hoe?.. ik hou zielsveel van je..maar jij!.. jij deed en doet me elke keer weer pijn..en weet je wat ik jammer vind..Ik Hou Nog steeds van je!!'
Schreeuw ik het uit in zijn gezicht.
Hij keek me opgelucht en teleurgesteld tegelijkertijd aan, hij pakte me bij mijn Armen
En nam me in een stevig knuffel. Oh wat hou ik van hem. Ik ruk me uit zijn grip en kijk hem effe aan. Hij kijkt me niet begrijpend aan. 'Het beste is als we elkaar niet meer gaan zien.' En daarbij verlaat ik hem alleen. Ik stap in mijn Mercedes
En rijd wel 120km/hr en rij naar Oualid zijn huis.
Met tranen in mijn ogen denk ik weer aan alles was gebeurd was. Ik zet de Radio aan. En gelijk doe ik hem uit..want wollah ben echt down op dit moment. Ik rij in een volle vaart richting OualidAangekomen:
Ik loop richting de voordeur en klop aan.
Ik klop een paar keer aan en dan zie ik de deur open gaan. 'Fakka Sabrine' zegt hij en kijkt me vragend aan. Ik groet hem niet eens terug en spring huilend in zijn armen. 'Schat..wat is er gebeurd kom binnen!' Zegt hij geschrokken.
Ik beantwoord zijn vraag nog steeds niet en neem plaats op de bank. Hij komt naast me zitten en neemt me in een stevig knuffel en laat me niet los. Ik zie opeens dat de moeder van Oualid er ook bij komt. 'Salam oe 3laykum Benti' zegt de moeder van Oualid terwijl ze me geschrokken aankijkt. 'Wat us er gebeurd?' Vraagt ze bezorgt en komt me in een knuffel nemen. Wollah ben echt blij met zo een beste vriend en zo een backup Ma . Ze veegt mijn tranen en komt naast me zitten. Ik vertel hun alles en ook over mijn zwangerschap. ' Klaab Aibnih'
(zoon van een hond) zegt de moeder van Oualid boos. Ik zie dat Oualid helemaal boos wordt en begint te schelden. 'Kk hoerenzoom..hoe durft hij zoiets te doen met mijn Sabrine wollahth ik neuk zijn hele stamboom kk rare chappie" zegt hij boos en spant zijn kaken opelkaar. Met moeite krijgen ik en Oualid zijn moeder Oualid rustig. We gaan nog eten en dan is de moeder van Oualid gaan slapen. Ik en Oualid praten nog bij. En ik vertel hem ook over Abdoul . Toevallig kent hij hem. Yess got my 2 bestfriends!.. maar ik mis Ouassim nog steeds natuurlijk.. we kijken netflix en Oualid probeert me de hele tijd gerust te stellen.
Wollah ik hou van hem.. hij is my one and only!!
Uiteindelijk ben ik moe en wil ik slapen.
Ik mag hier blijven slapen. Wollah ben echt dankbaar. Morgen ga ik natuurlijk weer naar die hoerenhuis toe. En dan zien we wat er gebeurt.
Ik kijk nog even op mijn telefoon en zie
28 gemiste oproepen van Ouassim/MyAll 💍👥
Ik verander gelijk zijn naam in Ouassim💔
Ik leg mijn telefoon weg en val langzaam met tranen in mijn ogen en Ouassim in mijn hoofd in slaap.Oeff...waar blijft abdoul nou???!!!
_______________________________________
Y'all ik hoop dat jullie mijn boek leuk vinden
Stem
Rea
Volg xxGet me to 1k loveyouloads
10-08-2018
JE LEEST
Sabrine&Oualid
Teen Fiction(ACTIEF!) Ze kijkt me aan en we beginnen tegelijkertijd te praten ... ' Either we ride together either we die together ' 🥀 .