Wat vooraf ging:
Ik kijk nog naar der en.. wow. Wollah ik hou van der!. Ik kan mijn leven niet voorstellen zonder dit kindje😂 ik ga nog met mijn vingers door der haar en ik draai mijn arm om der rug heen en zo val ik naast haar in een diepe slaap.
Nu pov : Sabrine
Ik word wakker en voel 2 armen om me heen.
Ik kijk naast me en zie mijn mongooltje
Ik geef hem zachtjes een kus op zijn voorhoofd en zijn ogen worden open. 'Oh haha sorry" zeg ik en lach naar hem. 'Goodmorning schat' zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. 'Lekker geslapen'
Vraag ik zachtjes aan hem. 'Jaa zeker..en al helemaal sinds jij naast mij sliep' zegt hij met een pedo lach. Ik geef hem een speels klap op zijn achterhoofd en sta op. ik neem een snelle douche
En loop naar beneden. Ik zie dat Oualid ook gedoucht is en op de bank zit en naar tv aan het kijken is. 'Bolle sta op kom ontbijten.' Zeg ik tegen Oualid. Hij kijkt me lachend aan en knikt. Ik maak ontbijt en Oualid helpt mee.Na 6 uurtjes
Pov: Ouassim
Ik loop richting t deur en draai de sleutels erin als de deur van zichzelf open gaat. Ik zie dat het Oualid en Sabrine zijn . Ik groet Oualid en ik wil daarna Sabrine een kusje geven maar die verandert al gauw in een knuffel. Hmm..raar?
Ze doet een beetje afstandelijk, maar ja..
'Waar gaan jullie naar toe?' Vraag ik terwijl ik het huis binnen kom. 'We zouden effe bij bezoek gaan bij Sarah. 'Zegt Oualid. 'Uh..no man ga nu effe niet ik heb je nodig.' Zeg ik tegen Sabrine. Ik zie dat ze niet zeurt en gelijk knikt als teken van Okey.
'Uhm ik ga dan maar.' Zegt Oualid en loopt het huis uit. Ik zie dat Sabrine naar boven wilt gaan maar ik trek der naar me toe em draai mijn handen om der heen. 'Hey baby' zeg ik zacht in der nek ze blijft nog even staan en uiteindelijk draait ze der handen om mijn nek heen. 'Ik heb je gemist.' Zegt ze en legt der hoofd op mijn schouder. 'ik heb je ook veelste erg gemist'. Zeg ik en geef der een kus. Ze trekt zich weg van de knuffel en gunt me nog een glimlach en loopt haar kamer binnen.Pov: Sabrine
Ya Allah..waarom.. ik snap het niet !! Ik kan hem niet haten.. ik hou heel veel van hem! ...
Zelfs om het feit dat hij me gebruikt kan ik hem niet haten.. waarom hou ik zoveel van hem!!
Ik loop naar mijn kamer en trek mijn pyjama aan ookal is het maar 7 uur. Ik ben echt moe vandaag.. ik plof op mijn bed en net toen ik mijn ogen dicht deed voelde ik een arm om me heen.
Oh..wat voelt dit veilig en betrouwbaar..
Hij blijft me maar pijn doen maar ik.. ik zal van hem blijven houden. Ik draai me zachtjes naar hem toe en hij komt tussen mijn benen liggen.
Ik kijk hem met een glimlach aan en hij begint me ruw te zoenen. Ik zoen hem terug en in een mum van tijd ligt hij alleen nog in zijn Ck boxer en ik in mijn lingerie. Hij kijkt me aan als teken van...
Vind je het okey? Ik knik en druk mijn lippen op die van hem. Terwijl hij me aan het kussen is klikt hij mijn bh los en trekt hij zijn boxer uit.
Hij gunt me een lach en ik voel hem opeens in me
Ik laat een kreun horen en draai mijn handen stevig om zijn nek en knijp mijn ogen dicht . En dan is het gebeurt.. ik heb het officieel met mijn wil met hem gedaan.
Maar het feit dat hij me gebruikt en eigenlijk niet van me houdt doet me pijn. Ik laat een paar tranen vallen. Hij ziet het en gaat uit me.
'Oh sorry..heb ik je pijn gedaan?' Vroeg hij terwijl hij mijn tranen weg veegde. 'N-nee!' Zeg ik en gun hem een glimlach. 'Habiba..wat is er?' Vraagt hij en gaat weg tussen mijn benen. 'N-niks et is gew-' en voordat ik mijn zin kon afmaken gaf ik hem een knuffel en hield hem stevig vast.
'Waarom?' Vraag ik hem.
Hij kijkt me niet begrijpend aan en zegt verder niks. 'Waarom.. hou ik zoveel van je!' Je gebruikt me keer op keer.. je houdt niet van me.. je raakt me aan als ik het niet wil.. je slaat me ' maar alsnog blijf ik van je houden.. waarom!!'
Je laat me keer op keer vallen
Je bent er nooit voor me als ik je nodig heb..
Maar alsnog hou ik van je..
Waarom is mijn liefde zo sterk voor je..
Waarom kan ik er niet voor zorgen dat ik niet meer van je houd! Ik laat hem zachtjes los. En kijk hem recht in zijn ogen aan. Ik zie dat hij niks zegt en zijn kaken op elkaar spant. Hij ziet er echt heel boos uit.. ik zie dat hij helemaal rood wordt.. woede komt in hem op.. zijn ogen worden rood.
Ik kijk hem bang aan en hij gunt me geen blik en loopt de kamer uit en doet de deur met een klap dicht. Ik huil even en dan trek ik een extra grote shirt aan dat net boven mijn knieën komt.
Ik lig in bed en kijk naar het plafond als ik opeens geluiden hoor van beneden. Ik ren met schrik naar beneden. En zie dat Allemaal stukjes glazen op de grond liggen. Ik zie dat hij op de bank zit met woede in zijn ogen. Ik loop met betraande ogen naar de stukjes glazen en ruim het op.
Ik krijg opeens een stuk glas in mijn vinger en laat een gil horen. Ik zie dat Ouassim naar me kijkt en zoals altijd mij niet helpt of niet voor me is.. met bloedend hand loop ik naar de keuken en gooi de glas weg. Ik laat de bloed lopen.. en hopelijk is dit de laatste nacht dat ik leef. En hopelijk verlies ik al mijn bloed..
Ik wil de trap op lopen als ik me opeens duizelig voel.. en net voordat ik de grond raak pakt een sterk arm me op. Tranen blijven maar lopen..
'I-ik wil n-niet meer L..leven' zeg ik stotterend met tranen in mijn ogen. ' ik krijg geen antwoord meer terug maar zie alleen een woedend Ouassim voor me. En langzamerhand wordt alles zwart voor mijn ogen....Niet wetend waar de Leven me naar toe zal lijden..
Zal ik nog liefde terug krijgen van Ouassim..
Of Zal ik nog van Ouassim blijven houden..
Of zal ik mijn ware liefde vinden....Alles staat al vast geschreven...
Hey sorry mensen dat ik niet had geplaatst laatste paar dagen.. heb ik heel druk met vakanties and stuff maar zal nu weer meer plaatsen love you loads xx
Help me to 1k y'allllll
JE LEEST
Sabrine&Oualid
Teen Fiction(ACTIEF!) Ze kijkt me aan en we beginnen tegelijkertijd te praten ... ' Either we ride together either we die together ' 🥀 .