deel 9

126 9 1
                                    

Wat vooraf ging;

Kifesh jij zit nog hier yallah sta op en kleed je aan we gaan naar Sabrines Huis!' Zegt een stem achter mij..wat blijkbaar mijn moeder is... ik knik en sta op
Ik loop de trap op naar mijn Kamer en kleed me aan ik trek snel mijn Woolrich Shirt met mijn lv tas en ik trek een Versache korte broek die tot mijn knieën komt en trek daarna mijn Lv schoenen aan. Ik spuit wat parfume van Armani en kam mijn haar goed door en loop daarna naar beneden.

On my way to Sabrine's House!!!
-

Nu pov; Oualid.

Ik hoorde wat er gebeurd was met Sabrine.. en sinds die heb ik besloten om bij de 24/7 te blijven..voor als ze me nodig heeft!
We gingen 2 weken geleden gelijk de pillen halen..want ze wilt natuurlijk geen kinderen op dit moment.. ik ben geschorst..omdat ik en Ouassim gevochten had kk horenzoon dat hij is!!
..we hebben het de moeder van Sabrine niet verteld maar ze heeft wel een beetje door dat er iets is.. Pff..het is moeilijk om te zeggen maar het lijkt alsof door die klootzak Ouassim Ik en Sabrine helemaal uitelkaar zijn..
'Sab?..' zeg ik zachtjes. 'Slaap je?' Vervolg ik..
Jah ze slaapt al.. haar hoofd licht op mijn schoot terwijl ik rechtop zit. Ik kijk ff naar haar en krijg tranen is mijn ogen..
Ik mis onze echte tijden..
Ik mis onze gevechten..
Ik mis de echte Sabrine&Oualid..
Ik mis mijn grappige Sabrine..
Ik mis ons zelfverzekerd Sabrine..
Ik miss haar!!
Ik mis alles😭...
Ik leg haar hoofd goed neer en dan wordt ze wakker.. 'haaa hoelang slaap ik al?' Zegt ze gapend ik krijg een glimlach op mijn gezicht en knijp in der wang en zeg "bolle je sliep net pas"
'Oh lol" zegt ze en zit rechtop.
Opeens gaat de bel dus ik ren naar beneden op het te openen..

Ik doe de deur open en...
'Ouassim?' Zeg ik met woede in mijn ogen..
Opeens zie ik zijn moeder achter hem met woede en verdriet tegelijk in der ogen.
Ik heb het gelijk door..
Hij heeft het verteld.. ik groet die moeder met ene kus op der Hand en laat haar binnen.. en gun Ouassim een dodelijk blik en laat hem uiteindelijk binnen.

Ik ren snel de trap op naar boven en vertel alles aan Sabrine..ze is eerst bang en begint te huilen..maar ik beloof haar dat het Insha'Allah goed komt..
We lopen samen de trap af naar beneden.. ik geef haar nog een vertrouwd lach en knijp in der Hand als teken van.. vetrouw mij..

We lopen samen de trap af en ik zie dat de Moeder van ouassim en geldi Khadija in een srieus gesprek zijn.
'Huh'.. zegt Sabrine niet begrijpend..
Waarom?..uh? Ik dacht dat ze het mijn moeder ging vertellen.
Opeens zie ik dat de Vader van Ouassim ook komt en ik hoor mijn naam. "Sabrine..!! Yallah kom snel nu!' Zegt Khadija *ma v/ Sabrine*
Ze rent de trap af en gaat naast der zitten.. ik loop langzaam de trap af en sta achter een muur alles affluisteren.. 'okey Sabrine Ouassim is je hand komen vragen..' zegt Khadija rustig met verdriet in der stem. 'W..wat??' Zegt Sabrine bang. 'Ja ga maar effe in de tuin praten met se 2en.
'M-maar ik wil ni-' en voordat Sabrine haar
Zin kon afmaken onderbrak Ouassim haar.
'Jaa kom je??' Zei hij. Ik krijg tranen in mijn ogen en span mijn kaak opelkaar.. ik kan dit niet aan..ik kan niet zien dat mijn allerbeste vriendin hier uitgehuwelijkt wordt.. ik ren de trap op en ga de kamer van Sabrine binnen en doe deur op slot.

Pov : Sabrine.

Ik loop met angst en tranen naast Ouassim de tuin binnen.. mijn hart klopt in mijn keel..
'Omey schatje ga zitten' zegt Ouassim en kijkt me lachend aan. 'Wat moet je?' Zeg ik zo droog mogelijk. 'Jou' zegt hij met eem pedo lach.
..'ga aub weg..ver van mn leven. Ik zal ook niet tegen iemand zeggen of vertellen dat..d-..dat je..
'Ik snal het' zegt Hij "meelevend" ik kijk weg en veeg de tranen weg. 'Maar wij gaan alsnog trouwen.. wat er ook gebeurt! Je moeder weet al dat je als een slet je benen hebt versprijdt.
'En ik heb het je moeder wijs gemaakt dat als jij niet met mij gaat trouwen dat we het dan aan iedereen vertellen wat voor kehba je bent." Zegt hij terwijl hij me dood normaal aankijkt.
Mijn mond valt open...
Ik heb geen worden voor dit..slet??..
Noe-.. noemde.. hij me nou zojuist kehba?..
De tranen stromen langs mijn wangen heen nssr beneden..ik zie dat hij steeds dichter naar me toe komt..ik krijg weer het angst.. ik loop steeds stap voor stap naar achter..tot dat ik de muur tegen mijn rug voel. Ouassim is zo dicht bij me dat ik zijn adem in mijn gezicht voel..het doet me weer denken aan wat er gebeurde waardoor ik nu hier ben beland.. de tranen stromen langs mijn wangen heen waardoor mijn hele shirt nat is..
Ik zie dat zijn gezicht steeds dichter naar mijn mond komt.. ik doe mijn ogen snel dicht door de angst en houd mijn adem in.. 'eyyy' schreeuwt Ouassim. Geschrokken doe ik mijn ogen open en zie dat Oualid hem bij zijn kraag vast heeft.
'Niet weer!!' Zegt hij tegen  Ouassim en trekt me dichter nasr hem toe. 'Ha..je vriend zal niet langer je vriend blijven want wij gaan na 1 week verloven en trouwen' zegt Ouassim met een duivelse grijns en verlaat de Tuin.
'Omg..Oualid. Dankjewel!!' Zeg ik en knuffel Oualid stevig...ik laat hem niet los tot dat........

Sorry dat ik gister geen deel had geplaatst
Maar hier mensjes xx

Wat denken jullie dat gaat gebeurden??

Stem
Reageer
Follow
Enjoyyy..

#AceFamily


Followw nu!!

02-08-2018

Instagram: valentina.hajar.nour


Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu