Wat vooraf ging:
-
Pov: OualidWe zijn er eindelijk en stappen uit. Ik zie dat Ouassim en Zijn bestf er ook uitstappen dus ik trek Sabrine dichterbij....
Nu:
Pov: Sabrine
Ik voel opeens oualid zijn hand op de mijne en hij trekt me dichterbij. "Eh kankertje laat me los"
Zei ik voor grap😂. Hij kijkt me ze3ma boos aan
En loopt weg. "Awhh zijn mensen parra?" Zeg ik en trek hem naar me toe en knuffel hem via achter en probeer op zijn rug te klimmen.
"Okey..gedraag jullie aub" zegt Sarah Ze3ma dramatisch. 'Ik heb honger" zeg ik om een stilte te vermijden. "Alleen jij weer a bolle" zegt Oualid plagerig. "Ey hou je mond hoor ik heb gewoon honger zwerver de zeb". Zeg ik voor grap.
"Aii niet creyyen wakka eten" ik knik en loop braaf met Sarah & Oualid maccie binnen.
We doen een bestelling en ga plaats nemen. "Ik ga even snel naar de wc' zegt Oualid en loopt naar boven waar de wc is. Sarah en ik praten nog over shit
Tot dat opeens Ouassim en zn vriend binnen komen. 'Fakka zina' zegt Ouassim en neemt plaats naast mij. Ik rol mijn ogen naar hem en doe highclass..terwijl ik diep van binnen hoop dat Oualid zo snel mogelijk terug komt!!!
'Kom je nog een x mee?" Zegt Ouassim.
Terwijl hij zijn hand op mijn been legt.
Ik kijk dodelijk naar zijn hand en zeg. "Hmm mensen zijn die klap zo snel vergeten?"
Zozo agressieve dame oulleh,?" Zegt hij grijnzend.
'Ey luister dan kanker op a hmar en laat haar met rust begrepen?" Zegt Sarah geirriteerd. 'Maar niemand praatte tegen jou a kehba. Zegt hij tegen haar terwijl hij haar hayek vies aan kijkt.
'Sorry? ..jij gedraagt je als een mannelijke kehba en elke dag andere meisje?? Heb je geen zusje of moeder?? Waar is je zelfrespect? Schoenzool?
Ik zou hem snel vinden!!!" Zeg ik kk luid terwijl heel de maccie nq ar ons kijkt. Ik sta op en trek Sarah met me mee.
"Ohmgod dankjewel zina habibaa schatje alless"
Zegt Sarah als we buiten zijn en knuffelt me stevig. 'Ooh shit!! Oualid!!" Schreeuw ik naar Sarah en bel hem gelijk. Hm?..hij neemt niet op??
Wtff hij zei nog mijn tel staat altijd luid!!
Ik wacht het is inmiddels al 7 uur. Wtkk het was 6.30 toen ik hem belde! Opeens belt hij me dus ik neem opS: waar te kk ben je wtf!!
O: Oualid is in ziekenhuis *********** 2 jongens hebben hem daarnaar toe gebracht.
S: wh..at?*....neee!!
O: -Ik hang op en krijg het benauwd.. S..arah.. O..ualid is in ziekenhuis..ze keek me geschrokken aan en we gingen rennen naar de tremhalte
Onderweg hoopte ik zoo erg dat alles goed kwam..
Ya Allah..wrm?? Wat is er gebeurd met hem??
Ik kan niet zonder hem klaar .Aangekomen;
We rennen zo snel mogelijk naar de receptie
En vragen; 'in welk kamer ligt Oualid El *****
'Uhm en jullie zijn??" Vraagt ze en opeens hoor ik een stem achter me. "Ze zijn Familie" ik draai me om en zie .."Ouassim??" Wat doe jij hier..dit is zeker allemaal door jou ge-..
En voordat ik mijn zin af kon maken omhelsde hijme strak en zei "ssst.. het komt goed insha'Allah.
Ik duw hem van me af en ren naar Oualid toe.
Ik loop zo snel mogelijk in stilte heel hard proberend mijn tranen niet te laten stromen en doe de deur van Oualid zn kamer open.
'Oh mijn god..Oualid??' Schat wat is er gebeurd..
Ik zie dat er een dokter erbij staat
'Uhm u bent zeker Sabrine neem ik aan." Zegt de dokter terwijl hij op zijn Papieren kijkt.
Ik knik en zeg verder niks.
"Het gaat goed met hem hij had alleen een lichte hersenschudding wat niks voorstelt.." dus niet echt iets om zorgen over te maken. 'Oh mijn god dokter dank u well dat heeft mij echt blij gemaakt.. zeg ik blij terwijl ik met mijn hand over Oualid zijn hand streel.
"Uhmm u moet mij niet bedanken want als hij nog iets later was dan kon het dat Mnr.Oualid zijn leven kwijt was. "U moet hem bedanken..en wijst naar iemand achter me..
'Ik kijk om en.........Omg ik ben zo fucking slecht at this!!
Dit is mijn eersteb oek vandaar sorry daarvoor
Wie denken jullie dat achter Sabrine stond??
Owhja
Like
Rea
Stem loveyou all xx #acefamily lol29-07-2018
Instagram: valentina.hajar.nour
JE LEEST
Sabrine&Oualid
Teen Fiction(ACTIEF!) Ze kijkt me aan en we beginnen tegelijkertijd te praten ... ' Either we ride together either we die together ' 🥀 .