Wat vooraf ging:
28 gemiste oproepen van Ouassim/MyAll 💍👥
Ik verander gelijk zijn naam in Ouassim💔
Ik leg mijn telefoon weg en val langzaam met tranen in mijn ogen en Ouassim in mijn hoofd in slaap.Oeff...waar blijft abdoul nou???!!!
_________________________________________
Nu pov: Sabrine
4 weken later..
Mijn buik wordt op de dag groter.
De baby is gezond hmdllh.
Ohja Oualid en Abdoul hadden speciaal voor mij
Een Baby shower georganiseerd. Ik krijg eem Baby boy mashaallah !! Mohiem. Ik woon inmiddels weer bij mijn ouders. Ouassim heb ik sindsdien niet meer gesproken of gezien.
Abdoul en ik zijn veel closer geworden.
Abdoul heeft me ten huwelijk gevraagd..
Hij zei dat Hij het goed vind dat ik een Baby krijg en hij zal de beste 'vader' voor Ouassim en mijn kind zijn. Hij zal de kind accepteren.
Hij vind me heel leuk.. maar of ik ook zo over hem denk..? Nee. Ik zie hem alleen als een hele goede vriend van me.. of is het door iets anders?
Ik zie niks meer in jongens.. sinds Ouassim en ik iets hebben oh ik bedoel hadden. Zag ik niks meer in jongens hoe mooi of knap ze ook maar waren of zijn.. ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet meer van Ouassim houd. Ik probeer mezelf te laten geloven dat ik Ouassim niet mis.
Ik vecht als een mongool tegen mezelf wetend dat ik niet zal winnen. Maar de waarheid is..
Ik mis Ouassim. Ik wil bij hem zijn , ik wil zijn warme armen om me heen . Als ik wakker word wil ik hem naast me zien liggen. Ik wil wakker worden met hem in mijn armen. Ik wil met hem in goede en slechte tijden zijn.. kon ik dat maar tegen hem zeggen. Maar wat hij deed! Mij zo weg duwen wetend dat ik zijn kind draag. En niet blij zijn dat hij een Kind krijgt..dat doet me pijn..
Hij loog tegen me..elke keer toen ik hem geloofde en het goed ging tussen ons moest het zo nodig verpest worden..Hij begon weer aan drank..en pillen. En drugs.. hij rookt weer. Ik wil terug gaan naar hem! En ik wil hem weer helpen op het goede pad komen. Ik weet niet of hij me nog zal vergeven. Ik heb hem verlaten, in zijn moeilijk tijden. Hij wou uitleggen waarom..
Hij dronk zeker om een reden.. maar welke reden? En wat mij het meeste pijn doet is
Dat hij me sinds dien niet meer heeft gebeld of geappt.. ik weet zeker dat hij boos is op me.
Ik heb hem pijn gedaan . Met die gedachten stap ik mijn bed uit en loop langzaam de badkamer binnen.Pov: Ouassim
Pfff.. Sabrine! Het enige waar ik tegenwoordig aan denk. Was het een fout dat ik met der ging trouwen? Zoveel vrouwen maar Sabrine doet iets met me.. op een goede manier.. maar ook op een slechte manier. Zij en ik verdienen allebei veel beter. Ik ben boos op der. Ze wou niet eens luisteren naar wat ik te zeggen had dat ene nacht.
Ya allah ik mis der geur der praatjes der mooie gezicht der knuffels , haar kusjes, haar lichaam.
Ik mis haar !.
Maar ik ga me sterk in mijn schoenen houden.
Ik heb der niet meer gebeld ik ga me moeite niet meer doen. Ze is mijn moeite niet waard.
Ze wil toch scheiden? Is goed.
We gaan ook scheiden! Ik ga vandaag naar der osso toe ik neem der hier mee en ze mag de scheidingpapieren ondertekenen. En gelijk der koffer inpakken en weg gaan . Ze denkt sowieso niet meer aan mij..waarom zit ik dan als een gaytje helemaal emo aan het huilen over haar.
Maar diep van binnen vecht ik met mezelf!!
Waarom heb ik zoeveel haat in me??!!
Waarom heb ik geen respect voor andere maar mijn moeder! Waarom vecht ik met mij hart, wetend dat hij toch zal winnen !!
Ik huil nooit, maar dit is anders
Ik heb der pijn gedaan, zij heeft mij pijn gedaan.
Ze draagt mijn kind. We krijgen een kind.
Hoe egoïstisch kan ik zijn om niet een aan mijn kind te denken. Maar ewaja . Eenmaals als dat kind is geboren neem ik hem met mij mee naar Dubai. Ik betaal voor zijn eten, kleren, school,
Alles!! Ik zal hem de gelukkigste zoon maken.
Ik zal voor hem een moeder en een vader zijn.
Sabrine mag weggaan. Ik denk dat onze wegen hierna scheiden. De Baby is nog een laatste geschenk dat ze zal geven aan mij. En of ze dat niet wilt? Het zou wel moeten! Ik zal de Baby krijgen. Wat er ook gebeurt .. of ik hier 1 moord voor zal moeten doen of 10 moorden.Ouassim je zal spijt krijgen...
__________________________________________
Hey mensen met Vlaentina weer!
Ik was een tijdje ziek zoals jullie al misschien weten. Ik word langzamerhand steeds meer hersteld. Sorry voor zo een korte deeltje!
Maar er zullen weer meer online komen LoveYouAll xx thanks for your support24-08-2018 x
JE LEEST
Sabrine&Oualid
Teen Fiction(ACTIEF!) Ze kijkt me aan en we beginnen tegelijkertijd te praten ... ' Either we ride together either we die together ' 🥀 .