Deel: 23

88 8 0
                                    

Wat vooraf ging;

De Baby is nog een laatste geschenk dat ze zal geven aan mij. En of ze dat niet wilt? Het zou wel moeten! Ik zal de Baby krijgen. Wat er ook gebeurt .. of ik hier 1 moord voor zal moeten doen of 10 moorden.

Ouassim je zal spijt krijgen...

_____________________________________

Pov : Abdoul

Ewa mensen, mij gemist??
Nou ik heb de waarheid verteld aan Sabrine
Ik vind der kk leuk , ik wil een toekomst met der opbouwen. Ze is perfect, wollah ik hou van der.
Ik zie der nu elke dag en heb nu al goede band met haar moeder, maar Jammer dat ze mij niet ziet zitten als haar schoonzoon maar In Sha Allah als god het wilt komt dat ook perfect uit . Met Oualid en zijn moeder heb ik ook een hele goede band. Ik heb Sabrine der hand gevraagd maar nog geen antwoord gekregen.
Ewaja ze is nog niet gescheiden. Dus alleen wacht ik nog daarop. Er zijn dingen die Sabrine niet over me weet. En hier zijn ze : Ik Drink, Rook, doe drugs, doe handel, verkoop en omkoop vrouwen.
Daarmee maak ik geld. Voor Mijn ouders heb ik een shi Vila gekocht en hayekk veel geld gegeven, en ze gestuurd naar Marokko. Ze denken ik doe buisness. kowedd ezebbi ! 😂
Maarja drugs is toch ook buisness. ?
Ik ga het Sabrine niet vertellen, want ik wil er zo snel mogelijk mee stoppen. Alles op zijn tijd. 
Het enige waar ik nu aan denk is Sabrine..
Ik wil der voelen, uren lang met der praten , uren lang naar der mooie ogen mooie gezicht mooie lichaam kijken.. ik wil der alleen voor mezelf. Klaar! Maar.. jammer dat iemand anders al van der heeft genoten. Namelijk Ouassim.
Hem moet ik uit de weg krijgen. en ik weet hoe.
Maar tja dat is voor mij een weet maar voor jullie een vraag. 🤐

Daar komen jullie snel achter...

-
Pov: Ouassim

Ik trek snel een Givenchy pak aan en trek mijn loubous aan en loop mijn huis uit. Ik loop naar de Garage en  stap in mijn Range onderweg naar Sabrines osso. Ik ben aan het rijden als ik opeens een bloemen winkel zie. Ik twijfel nog even of ik bloemen voor der moet kopen maar uiteindelijk doe ik het toch. Ik loop de winkel binnen en ze stellen een paar vragen over hoe ik het wil en voor wie het is en waarvoor het is. Bv zieke, gelieve, of Apologie.  Na een paar vragen loopt de man naar binnen en komt na ongeveer 5min. Met een groot boeket Rode roses. Ik vraag hoeveel stuks het zijn "uh. Als ik het goed heb zijn het er 30 stuks. ' weyemma kk veel. Ik betaal alles en loop de winkel uit onderweg naar Sabrine.

Aangekomen..

Ik parkeer mijn auto en laat de bloemen nog in de Auto. Ik klop aan en na een tijdje wordt de deur geopend door Oualid?wat heeft hij te zoeken bij Sabrine?.  Hij gunt me een dodelijke blik maar groet me alsnog. Ik groet hem terug en kijk zoekend achter hem. 'Sabrine is in der kamer'
Zei hij en wees naar boven. Ik loop naar binnen en groet De moeder van Sabrine. 'Salam oe 3laykum gelti" zeg ik beleefd. 'Wa3lekum oe Salam . Groet ze me terug "Labas Blik" (hgh)
Vraag ik terwijl ik der beleefd aankijk.
'Alhamdoelillah" zegt ze. 'Zou ik aub Sabrine kunnen spreken?" Zeg ik en kijk haar met hoop aan. Ze knikt lief en legt haar hand op mijn schouder. 'Ze houdt nog steeds van je, win haar terug"  'shoekran' zeg ik  'blijf bij Sabrine, of ik neem aan dat je mijn benti meeneemt, ik ga en loop gelijk naar boven.
Elke stap die ik dichterbij haar kamer zet hoe meer mij  hart klopt , en hoe meer woede in me borrelt.
Ik klop aan en....

Pov; Abdoul.

Ik ben bij Sabrine en hoor opeens de bel gaan.
Ik negeer het ne we praten weer verder.
Ze doet laatste tijd een beetje afstandelijk , wat ik echt jammer vind. We zaten nog te praten en een film kijken als ik opeens voetstappen naar boven hoor komen. Ik neem ietsje afstand van Sabrine want je weet maar nooit wie het is. Er wordt geklopt op de deur. Sabrine schrikt en kijkt me lachend aan. Ze loopt naar de deur en opent het.
Ik zie dat ze geschrokken kijkt en ik  kijk wie er bij de deur is...

Pov: Sabrine

Ik open de deur en zie.. Ouassim .
'Ouassim..?' Zeg ik en kijk hem vragend en verbaasd  aan. Hij kijkt me even lachend aan maar voor ik het wist veranderde hij in een woedend Ouassim. Hij kijkt achter me en pakt mijn hand beet. Ik kijk bang en niet begrijpend achter me , oh shit..Abdoul! Hij denkt verkeerd.
Ik draia me in een ruk om en begin te praten
'O-ouassim .. het is niet wa-wat je de-" en voordat ik mijn zin kon afmaken voelde ik een klap op mijn wang. De tranen kwamen op. Zonder nog een woord te zeggen trok hij me de kamer uit en de trap af  onderweg naar zijn auto. Ik probeerde ne los te rukken wat niet ging. Aangekomen bij zijn auto duwde hij me de auto in en ging snel zitten, hij schuurde met wel 120km/u de straat uit onderweg naar huis.

Sabrine wist je maar wat jou te wachten staat..

Stem
Rea
En als het kan volg?

Loveyou er komt nog snel een deel online miss vandaag?








Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu