deel 13

132 7 1
                                    

Wat vooraf ging:

Opeens gaat de deur open en ik zie Ouassim voor me staan. Hij kijkt me met spijt aan als hij mn tranen ziet. 'Sabr-' en voordat hij zijn zin af kon maken liep ik het huis uit.....

Nu pov : Ouassim

Ik heb die Saloua helemaal geramd wejow
Ze is wel echt een hoertje man.. ik zag der telefoon nog afgaan waar op stond 'MyMan💍'
Wollah hayek biggie hoertje heb spijt dat ik niet Naar Sabrine luisterde.. ik neuk der nog helemaal kapot. 'Isg schatje genoeg' zegt ze hijgend en uitgeput. 'Wat genoeg a kechie wacht maar.. ik zorg ervoor dat jij voortaan niet meer rechtop kan staan' zeg ik met een grijns. Ik pak der bij der heupen en draai der om zodat ze op der buik ligt . Ik pak der haar van achter en stoot der kk hard .
Ik zie dat ze tegen stribbelt. 'Au..stopp!!!!' Schreeuwt ze. En ze probeert te tegenstribbelen
Ik neuk der helemaal dood. En ga dan uitgeput naast der liggen. 'Hoertje' zeg ik nog en sta weer op. Ik kijk achter me en Saloua probeert op te staan maar ze valt telkens neer. 'Ik zei toch.. ik zorg ervoor dat jij voortaan niet meer kan lopen' .
Ik loop de deur uit en zie opeens Sabrine staan.
Met tranen in der ogen.. ze kijkt me teleurgesteld aan en ik wil net praten maar voordat ik iets kon zeggen verlaat ze het huis.

En ja mensen, ik heb der weer teleurgesteld..

Pov : Sabrine

Waarom..!!? Is het enige dat mijn hersenen aan mijn hart vragen.. maar zelfs mijn hart heeft er geen antwoord op..
Ik veeg mijn tranen weg en loop de Appie binnen
Ik loop naar drinken afdeling en pak wat energie
En lemon en peach Iced Tea . Ik loop naar chocolade afdeling en pak speciaal voro Oualid
Shi 7 pakken milka oreo en ik loop naar kassa en reken alls af.

Ik heb geen zin om naar huis te gaan.. ik hoef dat hoofd van die Saloua niet te zien.. en ik hoef Ouassim.. al HELEMAAL niet te zien..
Ik loop maccie binnen en bestel 4 fish menu's
Speciaal voor Oualid en mij want ik ga ervoor zorgen dat hij blijft logeren.!!
Ik zie hem nauwelijk meer, dus nu hij op zoek komt wil ik sws dat hij blijft logeren.
Ik pak de fish menus en loop richting mijn osso

Aangekomen;

Ik leg alles in de koelkast en op hun plek en loop naar boven. Ik heb het besloten.
We hebben een kk grote huis..voor fk niks!!
We hebben 8 kamers en ouassim en ik delen 1 kamer.. bruh ik ga allang loesoe bij hem

 bruh ik ga allang loesoe bij hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is ons huis ^

Ik zie Ouassim nergens dus pak snel al mijn spullen en loop dat kamer uit waar ik van walg.
Ik kijk in elke kamer tot dat ik een giede kamer vind waar al alles ligt en alles is

- een bed
- kleding kast.
- wc
-badkamer

Hij is niet lelijk hoor..

Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu