Deel: 20

98 13 4
                                    

Wat vooraf ging:

'Ou-ouassim.. ik ben echt m..moe' zeg ik huilend als een kind van 4. 'Sshhtt.. ga maar slapen' zegt hij zachtjes en drukt zijn vinger tegen mijn lippen. 'Ik hou van je' zeg ik en sluit mijn ogen.
.. waarom hou ik van hem.. waarom!!

Pff...Sabrine dit is nog niks er staat je iets  te wachten.. iets ..wat niemand had verwacht..

Nu pov : Sabrine

Ik word wakker in de armen van Ouassim ik kijk recht in zijn mooie ogen en mooie lange wimpers.
Ik plent een zachte kus op zijn lippen als hij opeens zijn ogen open doet. Ik word rood en loop snel weg. Ik neem een korte douche en trek snel
Dit aan, aangezien ik toch thuis zou blijven

 Ik neem een korte douche en trek snel Dit aan, aangezien ik toch thuis zou blijven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop de trap af naar beneden en zie Ouassim al zitten aan tafel met ontbijt. Hij gunt me geen blik wat me best wel veel pijn deed..
Ik voel me laatste paar dagen echt niet lekker..
Ik weet niet waarom. Ik zie dat Ouassim ontbijt heeft gemaakt. Im neem plaats aan tafel en neem een hap. En gelijk voel ik me al misselijk. Ik houd een hand op mijn mond en begin te kokhalzen
Ik zie dat Ouassim me geschrokken aankijkt. Ik ren snel naar de badkamer en geef alles over.
Ik was mijn gezicht en loop met moeite naar buiten ik zie dat Ouassim richting mij loopt.
Alles wordt langzaam zwart voor me ogen ik zak weg en voel opeens de grond.

Pov: Ouassim

Sabrine begon opeens te kokhalzen en ze rende
Naar de badkamer. Ik keek geschrokken en liep achter der aan. Ik loop rustig naar boven en zie opeens een zwakke Sabrine voor mijn neus. En voordat ik haar kon opvangen raakte ze hard de grond. Ik ren naar der tor en pak der op. Ik leg der op het bed neer en lig naast der. Ik ga met mijn vingers door haar krullen heen.
Ik vraag me af waarom ze zo veel van me houdt.
Ik  deed der heel veel pijn
Ik  doe der heel veel pijn..
Ik blijf der heel veel pijn doen.
Ik kan gewoon niet van der houden.. ik weet niet waarom. Ik sta op en ga plaats nemen op een stoel . Ik pak mijn telefoon en scrol even door mijn insta. Als ik opeens een kreun hoor. Ik kijk gelijk naar Sabrine en zie dat ze wakker is geworden. Ik zie tranen in der ogen, ik loop langzaam naar der toe en zeg : ' wat was er gebeurd?' Ze zegt niks en loopt de kamer uit.
'Sabrine?!' Zeg ik een paar keer.. maar geen antwoord. Ik loop sneller naar der toe en pak der bijt vast bij der arm . 'Au..h!' Schreeuwt ze in mijn gezicht. Ik laat der niet los en trek der dichter naar me toe.

Pov: Sabrine

'Ouassim laat me aub los' zeg ik en rust mijn hand tegen zijn wang. Hij kijkt me niet begrijpend aan en laat me langzaam los. Ik weet wat er aan de hand is.. 'ik kom binnen 10 min. Terug'
Zeg ik en geef hem een kus op zijn wang  en loop weg. Wow.. hij keek me echt raar en vies aan maarja zo moet het nou eenmaals hij houdt toch niet van me dus hoezo verwacht ik dan veel.
Ik loop met mijn Adidas slippers het huis uit en loop richting een drugstore dichtbij.
Ik loop binnen en ga naar een afdeling waar...
Zwangerschapstesten liggen ik kijk goed rond en pak er 3 van verschillende merken. Ik reken alles af en stop het in mijn tas Ik loop snel naar huis
En zie dat Ouassim op me aan het wachten was.
'Dat duurde 15 min' zegt hij en kijkt op zijn horloge. 'Wow maar 5 min!?' Zeg ik en kijk hem aan als -bitch you kidding?-
Voordat hij  nog iets kon zeggen rende ik snel naar de badkamer. Ik deed alle 3 testjes en zag dat ze allemaal positive waren.. ik schrok..
Ik krijg een kind met O-ouassim?!!"
Tranen komen al opduiken..
Hij houdt niet eens van me..
Dus dan zal hij ook niet van ons kind houden..
Zelfs bij het gedachten van Ouassim en Ik die een kind hebben word ik al paranoia.
Ik kijk emotieloos voor me als ik opeens gebonk hoor op de deur. Ik  loop emotieloos  richting de deur en doe het open. Ouassim kijkt me met grote onbegrijpend ogen aan. Hij kijkt opeens naar mijn hand en ziet een Zwangerschapstest. Hij rukt het uit mijn handen en kijkt er even naar. Ik kijk hem bang maar ook emotieloos aan en zie onbegrijpelijke woede of teleurstelling in zijn ogen. Precies waar ik bang voor was.
Hij laat het zwangerschapstest vallen en loopt met grote stappen het huis uit. Ik begin opeens luid te huilen. Maar na een tijdje dacht ik
'Get your shit together en sta op' ik veegde mijn tranen weg en liep naar de kraan. Ik waste mijn gezicht. Ik trok een bedekte 2 piece aan

Ik pakte mijn telefoon en zag 4 gemiste oproepen van Abdoul ik belde hem terug

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte mijn telefoon en zag 4 gemiste oproepen van Abdoul ik belde hem terug.. en hij nam gelijk op.

A: Salam oe 3laykum Sabrinee
S: waleykum oe Salam Appie
A: heyy hoe gaat het schat??
S: hmdllhh met jou?
A: uh..goed maar.. Sabrine ? Wat is er?
S: huh? Oh niks hoor hoezo
A: stop maar.. vertel wat er is gebeurd?
S: haha er is echt niks hoor
A: okey! Ik kom nu  naar je osso

En voordat ik nog iets kon zeggen hing hij op.
Ik kijk op de klok en zoe dat het 4 uur is
Ik loop naar buiten stap op mijn vespa omw to albert heijn ik pak wat spullen bij elkaar en loop naar de kassa. Ik reken alles af en stap snel op mijn vespa terug naar huis. Ik loop mijn huis binnen en loop gelijk de keuken binnen
Ik maak wat eten en zet snacks klaar.
Ik kijk op de klok en zie dat het 4:20 is.
Ik hoor geklop op de deur . Ik loop naar de deur en doe open. Ik zie dat het abdoul is en groet hem met een snelle knuffel . Ik laat hem binnen en we nemen plaats op de bank
'En vertel nu wat er is gebeurd' zegt hij terwijl hij me serieus aankijkt. Ik voel de tranen al opduiken en vorodat ik iets kon zeggen barstte ik uit in tranen. Hij keek me geschrokken en bezorgd aan en nam me in een stevig knuffel. Na een tijdje trok ik mezelf terug. Ik keek hem aan en vertelde hem alles van A/Z . Hij keek me met medelijding aan. 'Echt geen man is hij wollah' zei hij boos over Ouassim. Ik keek naar de grond en speelde wat met mijn trouwring. 'Luister.. het beste is om bij je moeder te gaan, en wil je dat niet dan ben je altijd nog welkom bij mijn Moeder..ze zal je echt leuk vinden. ' zegt hij lief met een glimlach terwijl hij zijn hand op mijn hand legt. 'En..al gedacht aan namen?' Zei hij en keek me sarcastisch aan.
Ik glimlachte naar hem en knikte van Nee.
Ik vind het echt een raar reactie van hem toen ik zei. 'Ik ben zwanger..' hm.. raar ?! Ik kijk snel op mijn horloge en zie dat het inmiddels al 8 uur is.
Woow zo snel.. ik pak ons eten en ga aan tafel zitten. Na het eten kletsen we  nog even en dan neem ik afscheid van hem.

Pfff 9 uur.. waar blijft Ouassimm... ik hoor opeens dat de huisdeur open gegooit wordt en..

Wat ik zie breekt me in 100 stukjes.....

Pfff wollah zielig wat er gebeurt..
Mensennn 1k???!!!!!!

09-08-2018

Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu