Deel 19

118 11 1
                                    

Wat vooraf ging

Sabrine..wist je maar waar je Leven je naar toe zal lijden in een paar dagen.. niet wetend wat haar te wachten staat valt zij in een rustige slaap..of dat langer zo zal blíjven.. ?

Nu Pov: Sabrine 

Ik word wakker door een barstend hoofdpijn ik kijk rond en zie dat ik in de kamer van Ouassim lig. Ik kijk gelijk naast me en zie dat Ouassim er niet is. Ik sta met moeite op en zie dat Ouassim op de bank slaapt. Ik loop naar hem toe en druk een zachte kus op zijn lippen. Ik loop naar mijn kamer en loop de badkamer binnen en neem een korte douche. Ik loop naar buiten met een handdoek rond om me. Ik trek snel een trainingpak van Adidas aan  . Ik weet niet waarom maar ik heb yusu iets met trinnas.
Ik loop langzaam naar buiten en doe de dagelijkse shit zoals Ontbijten schoomaken dit dat. En ohja mensen.. ik heb lang genoeg nagedacht. Ik ga Ouassim spijt geven van alles wat hij ooit tegen me of met me deed!..
Maar dat doe ik met een steek in mijn hart.. want ik blijf maar van hem houden..

Na 2 uur 

Ik hoor dat Ouassim nu pas de trap af loopt en de keuken binnen komt. Ik voel zijn ogen in mijn rug branden maar ik negeer hem. Hij loopt richting mij en zegt heel droog :" goedemorgen'
Ik kijk hem aan en glimlach. En doe weer verder de was. Ik voel opeens dat zijn hand mijn arm vast houdt. 'Ik moet je spreken' zegt hij in mijn oor of Nek..idontknow.. 
'Ik heb veel dingen te doen niet nu!' Zeg ik zachtjes. 'Maar zie je me boeien?' Zegt hij en trekt me mee met hem. Ik kijk hem geirriteerd aan en neem plaats op de bank. 'Uh-..ik wil een eerlijk antwoord. Ben je..toe aan een kind?' Vraagt hij en kijkt me vol hoop aan.  Ik lach het uit en kijk hem onserieus aan. 'Dus jij denkt dat ik een kind wil met JOU..wollah vergeet het maar.. ben jou speelgoed niet.. eergister zei je nog ik hou niet van je en shit. En nu vandaag dit weer?'
Stop met zo snel switchen aub!!" Vervolg ik en loop hc voor zijn neus weg. Maar mensen dat duurde niet zo lang.. hij trekt me ruw terug door mijn arm en kijkt me recht in mijn ogen aan.
'Drop die attitude van je..ik weet dat je dat express doet!' Zegt hij en kijkt me serieus aan.
Ik kijk hem aan en glimlach heel hc.
'Ik ben serius' zeg ik en ruk mezelf los van zijn grip. Hij kijkt me me met woede aan en blijft me aankijken . Recht in mijn ogen. Ik kijk hem ook met dezelfde blik aan en...oef..zijn ogen..              Masha'allah zo prachtig.. ik kan het gewwon niet.. ik voel mijn tranen al prikken in mijn ogen. Hij ziet ze en verzacht zijn blik. En voordat ik het wist drukte hij zijn lippen al ruw tegen de mijne. Ik wou dit niet...maar ik werkte gewoon mee.
Zijn tong zocht opeens naar de mijne , en ze vonden elkaar al gauw. Hij tilde me bij mijn heupen op en keek me woedend aan.
Zoenend liep hij de trap op naar zijn kamer hij gooide me heel hard op zijn bed en deed snel zijn shirt uit. Ik vond dit een beetje..eng?
Hij was gewoon heel boos ..of woedend.
Ik keek naar de grond met tranen in mijn ogen en weer naar een woedende Ouassim voor mijn neus. Hij kwam tussen mijn benen liggen en trok mijn shirt met een ruk uit. Zonder te vragen klikte hij de bandjes van mijn bh los. Hij deed mijn broek+lingerie uit en keek me weer aan.
Zijn blik..wow.. als blikken konden vermoorden was heel Amsterdam dood. Hij keek me aan en ik verdronk  in zijn ogen als ik opeens iets heel ruws in me voelde gaan. Mijn blik veranderde gelijk in tranen en ik draaide mijn hand stevig om Ouassim zijn nek ik hield hem stevig vast. Ik liet een harde gil horen en zag hoe Ouassim geïrriteerd keek. Wtf jongen dat deed kk veel pijn!!!!  Ouassim ging steeds sneller en ruwer. 'A-auh S-stopp..! Zeg ik en stop mijn nagels bijna in zijn rugvlees. 'Voor al die keren dat je mij liet vallen voor Oualid..Voor al die keren dat je zei dat ik niet van je hield..voor al die keren dat je er voor zorgte  dat ik me schuldig voel." Zegt hij boos En bij elke keer ging hij weer ruw in me. Mijn tranen stroomde maar naar beneden. 'Ou-ouassim.. aub..stop.. h-het doet  k-kanker veel p-pij..n!'
Zeg ik gebroken. 'Ha..en elke keer dat je mij pijn hebt gedaan?' Zegt hij met boze blik en een neppe grijns.. en nu kijken of je tegen deze pijn kan' vervolgt hij. Ik voel hem opeens weer ruw in en uit me gaan.. sneller en ruwer. Het voelt alsof mijn benenen bevroren zijn..ze doen pijn en ik voel ze niet meer.. en ik kan ze niet bewegen.
Ik kijk moeiteloos naar Ouassim die steeds ruwer in me gaat. 'I-ik zal alle soorten p-ijn v-voelen.. voor j..jou' zeg ik met een gebroken stem. En daarbij wordt hij nog meer geïrriteerd en gaat in een harde ruw bij mij naar binnen. Ik laat een hele harde kreun/gil horen en knijp met mijn ene hand in ouassim zijn hand en met  de andere hand duw ik hem uit me. Hij gaat met een geschrokken gezicht uit me en kijkt naar de bloed die tussen mijn benen naar beneden stroomt. Ik kijk ernaar en voel opeens dat 2 sterke armen mij optillen en naar de badkamer brengen. Ouassim legt me neer in een warme bad. En pakt alleen dit
(Ben vergeten hoe het heet  maar had deze foto toevallig in mn galerij lol  )

 En pakt alleen dit (Ben vergeten hoe het heet  maar had deze foto toevallig in mn galerij lol  )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij deed het om me heen en pakte me weer op en legde me in zijn bed neer. Ik voelde weer iets branden daar beneden maar had de kracht niet om te bewegen.
'Ou-ouassim.. ik ben echt m..moe' zeg ik huilend als een kind van 4. 'Sshhtt.. ga maar slapen' zegt hij zachtjes en drukt zijn vinger tegen mijn lippen. 'Ik hou van je' zeg ik en sluit mijn ogen.
.. waarom hou ik van hem.. waarom!!

Pff...Sabrine dit is nog niks er staat je iets  te wachten.. iets ..wat niemand had verwacht..

1k ??

Help me y'all

Ig| @valentina.hajar.nour

11-08-2018

Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu