Wat vooraf ging:
Pov: Sabrine
Oefff dus dit was er gebeurt..😍
Ik ben nu zooo fucking moe maar ik vergeet natuurlijk niet om mijn DayOne te appen.
"Heyy schatje hoe gaat het??"
Ik druk op send en het wordt verstuurd naar Oualid. Ik zie dat hij niet reageerd ik leg mijn telefoon weg en val met Ouassim en Oualid allebei in mijn gedachten in slaap...Nu:
Pov: Oualid.
Okey..dit gaat raar klinken maar zo bedoel ik het niet.. Dus ik heb het door dat de laatste tijd Sabrine alleen maar met Ouassim omgaat...
Niet dat ik je jaloers ben..maar ik weet niet
Ik gun het haar echt!! Met heel mijn hart want ik hou van der en zie der als mijn klein zusje😍
Maar..ze is mij echt vergeten ofso..en ik krijg steeds het gevoel dat Ouassim niet goed is ..ey broer hij is Sabrine niet waard..Maar ik weet ook niet waarom..Ik heb een slecht geboel hier over..
we zien nog wel In Sha Allah..
Mohiem ik ga me omkleden en douchen en stap op mijn vespa onderweg naar scorro...
Tfoe man school fockt me echt op.. nog een paar weekjes en dan vakatie a neefff!! Nog niet zeker wat ik ga doen maar dat zien we welPov: Sabrine
Ik word wakker door mijn wekker die afgaat
Ik pak mijn tel zet de wekker uit en check mijn Whatsapp. Hmm 3 berichten ik ooen als eerst die van Oualid.
O: het gaat goed hmdl goed, en ohja goodmorning hoer❤Ik lach zachtjes en besef me hoe erg ik van hem houd (AlsVrinden) ik reageer gelijk.
S: hii bitch beter dat het goed gaat en goodm.
Kan je me ophalen? Beter zeg je Ja, xxx
Ik zie dat hij gelijk typt....
O: ahahaa iscool kleintje wakka naar beneden ben er over 5 xIk open de chat met Ouassim ..
O: heyy babe, goodmorning
O: vandaag na schooltijd afspreken?..Ik kijk bewonderd naar wat hij zei en zie opeens dat hij online is ...
S; goodmorning schat ofcourse hoe laat?
Typen....
O: gelijk direct na schooltijd?.
S: aii isgoed ik laat mn ma nu even weten xo
O: gelukig.. moet je iets belangrijks vertellen.Oh god.. wat wilt hij vertellen??
Okey ik ga me snel omkleden
Ik check ff et weerbericht en zie opeens..
25° - 30° damn!! Dat is kk heet..
Ik trek een strakke lange jurk dat net over mijn knieeën heen komt en doe er een denim spijker jasje met scheuren erin aan. (Voor de zekerheid lol)
Ik doe mijn krullend haar los en doe er wat producten op. Ik doe wat macara op en een geurtje en ik doe wat vasseline op mijn lippen en Ik pak daarna mijn kleine schoudertas van gucci en stop de benodigdheden in . ik pak mijn
Zwart/wit Alexander McQ. Schoenen en loop de trap af naar de Keuken..Zoals jullie weten heb ik alleen een moeder
En dat vind ik totaal niet erg we hebben hamdoelillah alles god heeft ons sws geholpen door de moeilijkste tijden heen!. Ff een snelle uitleg naar waarom ik geen vader heb.Uitleg;
Mijn ouders ontmoette elkaar op hun 16e
Ze kenden elkaar van school. Maar toen hadden ze iets en het werd serieuzer.
Mijn ouders hadden het verteld aan hun ouders en ze waren ermee akkoord.
Tot op een dag mijn ouders 18 waren ze hadden vaker ruzie maar ze "hielden' nog steeds van elkaar.. toen het net iets beter ging tussen hun ging mijn vader haar hand vragen
En dat is toen het mis ging..op een dag kreeg mijn pa te horen dat mijn ma zwanger was van mij en daar was hij nog niet klaar voor..
En toen vertelde mijn moeder het aan haar familie..en ze hielpen der niet..ze vertrokken allemaal naar Marokko omdat er naar mijn moeder gekeken was als "schande"
Dus mn moeder was er kapot van.. haar enige hoop was nog mijn vader.. ze ging naar hem toe em dit is wat hij zei; "of de baby of ik!!
Mn moeder hield van hem heel erg zelfs..maar ze koos toch voor mij..hij heeft haar verlaten..
Later pas toen ik ong. 2 was bleek het dat mijn vader overleden was aan kanker..het nieuws had mijn moeder kapot gemaakt..dus ze had afleiding nodig! Ze ging na mijn geboorte naar marokko! En ze ging naar haar familie..eerst accepteerde ze haar niet maar toen daarna wel.. ze wouden zelfs dat we daar naartoe verhuisden zo erg waren we welkom. En ohjah
Mijn opa en oma woow they love me more than anything!!😂
Toen verhuisde mijn opa&oma&tante naar Nederland en ze gingen op mij "oppassen" terwijl mijn moeder ging studeren bij de Universiteit.. en yas bitches she had her diploma!! Ze kon nu wel alleesss doen wat ze wou! Op haar 24ste begon ze met haar eigen kantoor wat steeds groter werd en meer mensen wouden bij haar solliciteren.. en haar eigen merk was toen over heel Europa verspreid en hier zijn we hmdllh..we hebben genoeg en zelfs teveel..alles te danken aan Allah (swt)Einde Uitleg.
Ik krijg bericht van Oualid dat hij beneden is en ik groet mijn moeder en zeg nog tegen haar dat ik bij mijn "vriendin" ga afspreken na schooltijd.
#zehmavriendin #zehmalifeIk groet Oualid met een knuffel en zit achter bij zn vespa. Onderweg naar school en naar...Ouassimm...😍
Aangekomen;
Pov: Ouassim
Ik wil je..!! Ja dat is wat ik tegen Sabrine wil zeggen.. ik wil der heel graag! En als ik eenmaal haar heb dan... "oeh ik zie der al aankomen!"
Damn ze ziet er hayekk uit in die strakke jurk..
Whoddi!! Ik geil allang!! 😍 ik zie der aanlopen richting mij en ik loop naar der toe en knuffel der stevig..cuz she gonna be my wifey💍
"Hewaa schatje alles goed?" Zeg ik tegen der terwijl ik der knuffel. "Wel nu dat ik jou heb gezien😉" zegt ze met een knipoog en loopt weg naar der vriendinnen.. "eyy hayekk hoddi hele kk dierentuin in mijn buik a neef..😂😍"
Ik zie mn vrienden aankomen ik groet ze met een boks en een mannelijke knuffel. En we praten nog over sport en shit je weet toch, en dan gaat de bel. we lopen richting het lokaal.
"Welkom bij Hel" zeg ik als we de klas binnen komen. "En uh Hallo meneer de zebbai" zeg ik terwijl ik een onbekende docent zie.
"Ook welkom mnr gaat u maar plaats nemen.
Zegt hij streng. "wey chappie zeg ik lachend naar hem" . "Uhhh!!! Klaar nu met jullie getetter neem plaats en met ketels dicht graag. Zegt hij "wesh denk je Resturant hier?" Zeg ik tegen hem terwijl ik hem scheef aankijk. "Kijk..ik wil jou eigenlijk nu het klas uit. En hij wijst richting deur.
"Thalla neef groeten aan je zus" Zeg ik met een knipoog. Ik verlaat het lokaal en zie opeens Sabrine deze kant op lopen ze heeft me niet gezien.Pov: Sabrine.
Ik werd er fucking uitgestuurd voor niks kk rasisten man.. wejow
Ik loop richting meldKamer. En word opeens door een sterke hand de magezijn in getrokken.
Ik wil net gillen maar zie opeens. "Ouassim?..
Zeg ik . 'Wat doe je hier..moet je niet naar je les. Je mama gaat boos worden op je" zegt ze met een duivel lach. "Ik miste je veeldte hard. Vandaar"
Zegt hij terwijl hij dichter naar me toe komt.
"Uh ohja we gaan nog afspreken na schooltijd toch?" Zeg ik tegen hem om de awkward stilte te stoppen. Opeens zie ik dat hij steeds langzamer dichter naar me komt.. ik voel zijn fk adem..damn his eyes😍.. opeens voel ik 2 sterke handen om mijn middel heen die me dichter naar hem trekken. 'Natuurlijk schatje.." zegt hij zacht.
Opeens word ik tegen de kast geduwd..
'Ik kijk hem duivelachtig aan" opeens komt hij stap voor stap dichter naar me toe en plent een kus op mijn lippen..hij tilt me op en leegt me op een tafel van de magezijn en zoent me ruw..
Tot er opeens de bel gaat..
We lopen de magezijn uit en het is pauze.
"Fakka hoer" hoor ik opeens achter me. Ik weet gelijk wie het is en draai me on en knuffel Oualid en geef em daarna een klap op zijn achterhoofd.
"Ey gedraag je jongdame" zegt hij in tatta/mocro accent. "Maar eh ik wou vragen wakka maccie na schooltijd?" Zegt hij opeens. "Uhm. Ik kan niet al afgesproken met iemand.." zeg ik met een schuld gevoel.. "aii wie is de ongelukkige" zegt hij lachend. Als ik het hem ga vertellen..hij gaat echt..broken worden omdat hij 'denkt" dat Ouassim niet goed is.. maar ik vertel het gewoon eerlijk!! ...
'Met.. Ouassim..' zeg ik tegen hem. Hij kijkt me strak aan en zegt. Isgoed.. heel droog en loopt weg...Skip laatste paar lesuren.
Okey ik loop nu richting Ouassim en knuffel hem
"Ewa baby" zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. 'Waar gaan we naar toe,?" Vraag ik nadat ik hen heb gegroet. "Bij mij thuis." Zegt hij.
'En je ouders?'.. vraag ik terwijl ik hem niet begrijpend aankijk. "Weg. Voor 2 weken Naar Marokko" zegt hij terwijl we instappen bij zn Personal Uber. Omw naar Ouassim zijn huis...Niet wetend wat er te wachten staat..of het wel een goed idee was....of ik er spijt van zal krijgen...
Een xxl deel voor mijn babys!! I love you all
Stem
Rea
Like
Follow!! X#AceFamily
30-07-2018
Instagram: valentina.hajar.nour
JE LEEST
Sabrine&Oualid
Teen Fiction(ACTIEF!) Ze kijkt me aan en we beginnen tegelijkertijd te praten ... ' Either we ride together either we die together ' 🥀 .