Deel: 4

165 10 2
                                    

Wat vooraf ging:
-

U moet hem bedanken..en wijst naar iemand achter me..
'Ik kijk om en.........

Nu pov: Sabrine
-
Ik kijk verbaasd naar....Ouassim en ren naar hem en geef hem een stevig knuffel en hou hem weer stevig vast. "D-dankjewel" zeg ik terwijl ik me terug trek. 'G..geen ddank.." zegt hij blozend.
'Als jij er niet was..was Oualid niet hier nu."
Zeg ik terwijl ik mijn traan weg veeg.
'Oh en sorry voor..laatst in de maccie.." zeg ik en kijk beschaamd weg. "Maakt niks uit..ik snap dat je boos was na wat ik deed.." zegt hij terwijl hij me recht in mijn ogen aan kijkt. Oeh..zijn ogen😍
Wtfff neee zo kan ik niet denken.!!

-Na 1 week-

Pov: Ouassim

Ja mensen ik ben het weer.. ik had laatst Oualid "gered" en toen had ik hem naar ziekenhuis gebracht..puur door Sabrine. Als Oualid niks met haar te maken had zou ik hem niet eens helpen.
Pfff vind het moeilijk om te zeggen maar...ik krijg.. gevoelens voor..S-Sabrine..😍🤤
Ze geeft me een speciaal gevoel hoddi..eyh..
We spreken elkaar elke dag nu..sinds Oualid ziek was. Nu is hij weer beter dus is het weer
#Oubrine.
(Sabrine&Oualidd loll)
Maar In Sha Allah komt het goed x.

Pov: Oualid.
-
Ik was laatst ziek door een kleine lichte niks voorstellend hersenschudding. Maar hmdl ben ik nu beter en kan ik weer alles doen .
Ik kan het niet geloven maar.. Ouassim..Ja mensen Ouassimm..!!! Heeft me geholpen!
Hmmaarjaa ik weet dat hij het sowieso heeft gedaan voor Sabrine.
Toen ze in de ziekenhuis Ouassim ging knuffelen..het voelde raar..ik kreeg raar gevoel..een steek van jaloezie..vind ik haar le-..?
Nee!! Nee!! Nee! Zo kan ik niet denken..of wel??

Pov: Sabrine.
-
Oeff Ouassimm..hij maakt me echt gekk😍
Ik had via via gehoord dat hij me leuk vond..
Wat zou ik zeggen als Hij me zal vragen..want we gaan vaker met elkaar om sinds Oualid ziek is..
MAAR MIJN SCHATJE IS WEER BETER😂😍..
Ik was vandaag nog langs zijn huis gegaan met chocola, Snoep, bloemen, kaarten en van alless
Zelfs een teddybeer😂😍. Het ging hmdllh goed met hem en daarna was ik met Ouassim aan het lopen bij de park..

Throwback;

Pov: Sabrine

Ik loop nu met Ouassim. Onderweg naar Albert hein. "Masha'Allah." Zegt hij uit het niks. "Hoeso mashallah?" Vroeg ik terwijl ik naar de stappen keek die ik zette. "De zonsondergang..en jij" zei hij blozend.
Ik keek blozend weg. "Je bent schattig als je bloost.." zegt hij met zo een lach. 😏
Eeyeeyeyey ik word gek van hem😍😍.
Ik kijk snel weg hij . Opeens voel ik een hand mijn hand aanraken. Ik kijk naar ons handen en hou zijn hand stevig vast. Zullen we zitten?" Vraagt hij terwijl hij naar een bank wijst. Ik knik en ga naast hem zitten.
"Okey..laat mij even eerlijk zijn.. ik had gewoon zin om naar de zonsondergang te kijken samen met jou.." zegt hij terwijl hij me diep in mijn ogen aamkijkt. Okey ik ben zo fuckingg awkward in dit soort situaties daardoor zeg ik gewoon eerlijk wat er in mijn hoofd gaat. "Uhm mag ik je een knuffel geven?" Zeg ik tegen hem en hij kijkt me cute lachend aan en knuffelt me stevig en we zitten in zo een postitie ongeveer 15 min.
"Pfff.. ik moet denk ik naar huis gaan..zeg ik tegen hem en hij knikt en we staan op en gaan naar huis.

The end.

Oefff dus dit was er gebeurt..😍
Ik ben nu zooo fucking moe maar ik vergeet natuurlijk niet om mijn DayOne te appen.
"Heyy schatje hoe gaat het??"
Ik druk op send en het wordt verstuurd naar Oualid. Ik zie dat hij niet reageerd ik leg mijn telefoon weg en val met Ouassim en Oualid allebei in mijn gedachten in slaap...

mensen ik ben terugg sorry dat ik niet veel upload. Dat komt door mijn toetsweek and shitt maar k heb een new deeltje loveyou all
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden

Like
Rea
Stem
Volg xx
#AceFamily

30-07-2018

Instagram: valentina.hajar.nour


Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu