deel: 6 xl

116 7 0
                                    

Wat vooraf ging:

...  'Waar gaan we naar toe,?" Vraag ik nadat ik hen heb gegroet. "Bij mij thuis." Zegt hij.
'En je ouders?'.. vraag ik terwijl ik hem niet begrijpend aankijk. "Weg. Voor 2 weken Naar Marokko" zegt hij terwijl we instappen bij zn Personal Uber. Omw naar Ouassim zijn huis...

Niet wetend wat er te wachten staat..of het wel een goed idee was....of ik er spijt van zal krijgen...

Nu:

Pov: Oualid.

Okey dus Sabrine is met Ouassim..ik heb er geen goed gevoel over..ik maa me best wel veel zorgen.. je weet maar nooit wat die klootzak van plan is... " Fakka a niffauw " zegt Hamza terwijl hij richting mij loopt.

Hamza : 18 Groene ogenKrullend haarHeeft Al een vriendin🔐Is een vriend van Oualid

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hamza : 18
Groene ogen
Krullend haar
Heeft Al een vriendin🔐
Is een vriend van Oualid.
-

'Salam man." Zeg ik terwijl ik hem een boks en een mannelijke knuffel geef. "Wakka dan PlayStation bij mij??" Zegt hij terwijl hij bukt om zijn veters te strikken.  'Noh man..kan niet" zeg ik gelijk terwijl ik hem niet aankijk.
'Iscool of je vertelt nu wat er is of ik kom met mijn maatregelen." Zegt hij met een zehma serieus stem+gezicht. Ik kijk hem lachend aan
En vertel hem alles van A/Z wat er is.
'Wajow.. hele levensproblemen en verhalen. Zegt hij terwijl hij me voor grap slaat op mijn schouder. "Jah man..wellou aan te doen." Zeg ik terwijl ik mn achterhoofd krab. Broerr klaar ik help je gelijk!!! Zegt hij snel en zit al achter op mijn Vespa. "Wollah k waardeer..maar heb gewoon afleiding nodig.. paar laatste weken..van school..en eind examen is hmdl gelukt!! Geslaagd..en stress van Sabrine..Eerlijk gezegd heb ik gewoon afleiding nodig.." zeg ik terwijl ik hem aan kijk. "Wakka lounge.. lang niet meer geweest." Zegt hij snel. Ik twijfel nog maar ga daarna accoord.  We rijden naar mijn oss en gaan snel ff omkleden en dan rijden we naar de Lounge ... eindelijk afleiding!!

Pov: Sabrine.

We komen aan bij Ouassim thuis hij pakt mijn hand en we lopen naar binnen hij doet de deur dicht en we ik doe mijn spijkerjas uit en hang hem op aan de kapstok. 'Kom schat wil je iets drinken?" Vraagt hij terwijl we al richting de woonkamer lopen. "Uh Alleen water" zeg ik tegen hem en hij knikt en loopt richting keuken.
Ik kijk bewonderend rond en mijn ogen vallen opeens op zijn  telefoon die trillt . Ik negeer het en probeer niet nerveus te kijken ofso.😂
Zijn telefoon gaat paar keer trillen en gaat uiteindelijk af.. ik kijk ff snel naar de beeldscherm en zie opeens.. "Schatje❤💍"
Huh??...heb ik iets gemist of wah..??
Hij komt opeens ik leg snel zijn telefoon weg en probeer zo normaal mogelijk te kijken..
'Dankjewel ' zeg ik terwijl ik hem een nep lach gun. Hij pakt zijn tel en ziet opeens
gemiste oproepen : 2 van Schatje❤💍
Ik zie dat hij helemaal bleek kijkt en dan kijkt hij weer naar mij. 'Uh- ik-uhh mn vriend belde me zie ik ik ga ff vragen aan hem of er iets is.. want dan moet hij wachten..want niks is belangerijker dan jij" zegt hij grijnzend en gaat de balkon binnen. Wesh ben je gay dat je "vriend" opgeslagen is als schatje..🙄 . Ik loop zachtjes naar de balkon en luister af wat hij zegt.
..."schatje ik hou van je .."..jaa" nog 2 dagen dan kan ik weer met je zijn.. in de zelfde ruimte..zelfde bed.. zelfde lichaam.." zegt hij bijna geilend. 'Oh my god... hij gaat vreemd.. ik wist het echt niet..had het niet verwacht van hem..opeens duiken die tranen op en vinden hun weg naar beneden..ik veeg ze snel weg en loop de woonkamer binnen ..tfoe ik walg van hem..
'In dezelfde lichaam"..tfoe! Hij is sowieso meerdere keren in bed geweest..ik loop richting
T gang en pak mijn jas.. ik blijf geen sec. Langer meer hier in dit hoerenhuis.
'Uhh- sorry mn vriend belde et was belang-"
Wat waarom ga je nu al weg..?" Zegt hij terwijl hij mijn hand pakt.. 'misschien moet je 'schatje' gaan uitnodigen bij je thuis maar niet mij.. zeg ik met rode ogen.. 'oh dus je hebt het gehoord' zegt hij..
Ik kijk vol schande naar de grond en probeer weg te lopen als hij me tegen zich aan duwt.
'Laat me fking los kk flikker' zeg ik terwijl ik heb op zijn borstkas sla. "Schatje ik hou van je" zegt hij met zehma zielig geziecht. 'Aub.. ik wil weg laat me plz los." Zeg ik terwijl ik hem boos en smekend tegelijk aankijk. Opeens voel ik twee sterke armen me optillen en over zijn schouder heen gooien. 'Laat.. m-mee loss!!" Zeg ik terwijl ik hem op zijn rug sla. 'Schatje je gaat genieten'
Ohnee... wat bedoelt hij hiermee.. Nee Ya Allah.. help me aub.. opeens word ik geduwt in een bed hij rent snel en doet de deur op slot.. voordat ik iets kon doen was hij al op me komen liggen..
'Schat het wordt leuk.. doe nou niet moeilijk..'
Zegt hij terwijl hij met zijn handen steeds dichter bij mijn nek komt.. opeens voel ik hem hijgen in mijn nek.. nee.. 'alsjeblieft..laat me l-los..' zeg ik snikkend.. 'zometeen baby..' zegt hij met een pedo lach. Ik krijg gewoon een fucking zuigzoen in mijn nek!! ..ik krijg opeens een zuigzoen precies onder de 1ste.. zo gaat hij maar door..
'Ouas-ouassim.. aub laat me loss!!' Zeg ik terwijl ik hen van me probeer af te duwen.. " FLIKKER KANKER VIEZERIK TFOE" zeg ik gillend recht in zijn gezicht.  "Patsss" hoor ik opeens..
Ik - kreeg - een - fucking - klap...
Ouchh.." zeg ik kreunend.. terwijl de tranen maar door stromen.. hij probeert mijn jurk uit te doen..
'Neee!!" Je gaat te ver.. aub!! Laat me loss!!" Zeg ik terwijl ik nog harder me probeer los te rukken.
..jah hoor mensen.. hij heeft mijn jurk uitgekregen..ik lig nog alleen in mijn onderbroek&bh...
Ya Allah..vergeef me als het gebeurt.. zeg ik met tranen in mijn ogen.. voor ik het wist had hij zijn broek al uit.. zijn hand gaat dichter bij mijn bh en in een ruk zit hij los.. hij plent een zuigzoen op mijn rechterborst.. ik ben mijn fk stem gwn kwijt..
'Ouassim..aub..' zeg ik zacht. En patss een ander klap tegen mijn wang.. ik voel het branden..
'Nog 1 woord.. en je zal zien' zegt hij ..
'IK ZIE NU AL GENOEG..MAAK ME GELIJK DOOD ALS JE ME EENMAALS VERKRACHT..WORD IK TENMINSTE NIET GEZIEN ALS EEN HOER"
Zeg ik .. en patss ander klap in mijn gezicht.
Vanaf nu ben ik bang.. hoeso slaat hij me..
Hoeso doet hij zo.. het boeide me niet dat hij vreemdging..Ya Allah..vergeef me aub!!
Zeg ik smekend.. in mijn hart. Hij
Heeft zijn onderbroek uit gedaan.. en..

Dan gebeurt het.. ik ben officieel ontmaagd..
Hij gaat ruw in me en blijft er in..
Auhhh.." schreeuw ik het uit van de pijn..

Ik sla hem op zijn buik zodat hij eruit gaat..
Ik kreun van de pijn..hij kreunt van genot..
Nee.. waarom met mij..wat moet ik tegen mijn moeder zeggen...iedereen zal me kehba vinden..die haar benen sprijdt voor zomaar een jongen...

Hij gaat steeds sneller in me waardoor hij hijgt..
Uiteindelijk stopt hij en gaat uit me en licht naast me.. "phoee man je bent wel hayekk heet dame" zegt hij en raakt mijn bil aan. Ik lig daar roerloos..ik heb niet eens kracht meer om zijn hand weg te duwen.. ik sluit mijn ogen en alles wordt zwart.....

Awhh ik vond dees deel echt zielig..
What about you all??
Btw dit was ook een xxl deel hoor🤪

Like
Rea
Stem
Follow

I love youu xx

#AceFamily

30-07-2018

Instagram: valentina.hajar.nour

Sabrine&OualidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu