Mi-a inchis... imi dau lacrimile...barbatul pe care il iubesc tocmai incerca sa amane nunta noastra de care acum 4 luni era asa entuziasmat...
"-Nu mai am rabdare, maine mergem si ne casatorim si gata! Ce atata harmalaie? :))...spunea el
-Iubire, nu fi copil stii ca te iubesc si ne vom casatori normal,cum se face. In plus, trebuie sa o conving pe mama sa nu faca circ. Stii ce parere are despre maritatul acum...in culmile carierei mele, de copii nici nu vrea sa auda...cum sa-mi stric corpul meu superb ?:))
-Da, corpul asta de care nu ma mai satur :X:X:X!..."
....Ce frumos era atunci, adorm cu gandul la el...
***-Buna dimineata somnorici!
-Maaama, tu nu stii sa bati la usa?
-Ei, hai nu te razbuna pe mine pentru nemernicul ala....off, barbatii!
-Nu ai sa intelegi, mama...ma voi casatori cu el, il iubesc, ma iubeste...nu mi se va intampla ce ti-a facut tie tata!
-De unde stii? Tipul nu-mi inspira deloc incredere...in plus ce e cu ochii tai? Ai plans! Am auzit oricum ce ati vorbit...
-Ai ascultat iar la usa? Mama pot avea macar putina intimitate? Am 20 de ani!
-Si ce? Crezi ca esti destul de mare?
-Mama, mereu voi fi fetita ta, dar vreau sa ma lasi sa imi construiesc viata asa cum vreau...te rog.Nu ma poti tine departe de asta toata viata...te-as aprecia mai mult, mama si ti-as spune mai des ce e in sufletul meu...nu trebuie sa asculti pe ascuns ca sa afli
-....Of...iubito...tatal tau...
-Nu incepe iar! M-am saturat! Ma mut cu Andrew incepand din seara asta!
-Poftim? Dinna! Nu poti pleca asa, scumpo...trebuie sa iti marturisesc ceva...
-Scuteste-ma, sunt satula de ale tale nevoi si griji! E timpul sa ma ocup de mine! Si renunt la orice chestie din asta cu fotomodelul, gata! De acum voi picta, caci ma pricep, si o sa incep sa imi vand tablourile.
***Plec lasand-o cu lacrimi in ochi...aproape ca ar fi alergat dupa mine...totusi ochii ei vroiau sa-mi spuna ceva...ceva ce eram pe cale sa aflu...
***Ajung la adresa lui Andrew :X abia astept sa vada marea surpriza, nu va mai trebui sa stam asa despartiti :X.
Urc la etaj si bat la usa, insa nu raspunde nimeni. "O fi la market...:-?"...Apas pe clanta si vad ca e deschis...ma gandeam sa fac un dus si sa il astept cu ceva bun de mancare ...cand intru in camera aud dusul....
-Iubitule!!! Surpizaaaa! CE? Ce dracu....?
***-Pot sa iti explic!
-Ce sa-mi explici? Ca faci dus cu ....."asta"... cand eu veneam sa te anunt ca ma mut la tine?
-Ea e...
-Chiar nu-mi pasa! De acum inainte va fi orice vrei tu sa fie, ca eu nu mai sunt logodnica ta...(si ii arunc inelul)
-Logodnica?!Andrew?(tipa)
-Da, bitch! Acum poti sa fi tu jucaria lui. Si supermodelul de care au toti nevoie. Sunt sigura ca au cel putin un loc liber acum ca eu am demisionat.Adio, idiotule, sa nu te mai vad!
-Ce? Nu! Dinna!
Alearga dupa mine dar iau un taxi. Parasesc Malibu si ma mut intr-un mic orasel de langa...la o doamna batrana, singura.
***Avea o casa frumoasa, intretinuta, insa era prea batrana sa se mai ocupe de toate, asa ca eu o ajutam mereu si ma iubea, eram ca si fiica ei. In timpul liber pictam in micul atelier al camerei mele...si aveam destul profit pentru un trai decent. Cand am venit aici, eram disperata sa gasesc un loc unde sa stau. Afara ploua si...
-Hey! Tu! Intra, draguta o sa racesti! Astepti pe cineva?
-Buna ziua, doamna...de fapt...cautam un camin...
Nu a mai asteptat sa termin si m-a tras inauntru.M-a intrebat ce fac aici, eu i-am povestit ca mama mea murise si ramasesem fara niciun ban,ca nu imi permiteam un trai in Malibu asa ca am fost nevoita sa imi vand casa si m-am mutat aici. Nu vroiam sa mai fiu renumita Dinna din reviste si panouri publicitare. Vroiam o alta identitate. Babuta m-a acceptat imediat, parca o vrajisem.