Noaptea, Ryan incepe sa se miste agresiv....ma trezesc si ii iau capul in maini...cred ca visa urat...
-Ryan! Ryan...ma auzi...linisteste-te, sunt aici...am grija de tine.
El statu nemiscat cateva secunde, apoi imi lua mana intr-a lui si deschise ochii...pe mine ma apuca teama...nu aveam ochelarii si nuanta parului meu incepuse sa se deschida....mi-era frica sa nu ma recunoasca...dar...era destul de intuneric...el ma privea...apoi a inceput sa ma mangaie usor...
-Inna, te iubesc!
Eu ramasesem blocata...nu puteam sa cred...era beat...deodata ne-am apropiat atat de mult si ne-am sarutat din ce in ce mai pasional...apoi...ne-a luat valul.
Dimineata ma trezesc singura...probabil iesise sa alerge...doamne...ce am facut? ma uitam la mine in oglinda si ma gandeam doar la ce se intamplase...oare el chiar ma iubea? dar cum? si sincer...cred ca eu il iubeam si mai mult...fusesera momente magice pentru mine...dar gata! Nu se poate sa fac ca si cu Andrew... il voi respinge...ma voi purta cu el ca cu ultimul om...nu trebuia sa se intample asa...si oricum...cred ca el deja face asta....am fost doar o aventura pentru el!...Ce proasta!
***-Buna, iubito! Ti-am adus flori, pentru ca esti cea mai speciala, superba, si timida fiinta din viata mea...nu am mai intalnit pe nimeni ca tine... ma intorc intr-o ora, fac cumparaturi . Ryan.
Nu poate fi adevarat...vaaai...e asa de scump...dar...eu nu il pot iubi...nu pot lasa ca asta sa continue...nu exista niciun viitor in asta...si daca m-ar iubi...?Nu conteaza...oricum il mint...nu va trece usor cu vederea ca eu sunt ceea ce sunt, la fel ca toate...