Capitolul 22

19 4 0
                                    

-:))Haide, Chris. (Sid)
-Off...bine Chris, sa aveti grija dragilor!
-Pa, mami! Sunteti cei mai buni parinti din lume! Te iubesc! 
Ma saruta pe obraz si fuge sprinten....Ryan e nervos la culme...ii simt tensiunea din celalalt capat al mesei...Sid pleaca si el dupa ce imi face cu ochiul...
Nici nu pleaca bine cei doi si...
-Nenorocito!
-Ryan!Lasa-ma! Ma doare, nu am aer!
-Te pot omori pentru cat am suferit pana sa dau de tine, si cand te gasesc aflu ca esti vedeta in bikini CARE ARE UN COPIL! COPILUL MEU!Si el chiar crede ca Sid e tasu?
-Nu e fiul tau, Ryan!
-Minti! Mereu ai mintit! Vrei sa spui ca Sid mai poate..... fiind paralizat?
Ii trag o palma.
-Sa nu mai vorbesti astfel despre sotul meu.
-Sotul tau :-j....eu trebuia sa fiu sotul tau! Copilul seamana perfect cu mine, pana si semnul meu din nastere, are exact 6 ani, de cand ne-am despartit noi. Dinna! Ce-a fost in capul tau sa nu-mi spui?
Incep sa plang...
-Te-am sunat! ERAI CU VICTORIA!
Am ramas asa cam un minut...s-a intors cu spatele, a dat cu pumnul in masa si a inceput sa povesteasca cu glas calm...
-Ma imbatasem...a venit la petrecerea clubului meu...nu ma asteptam sa vina...i-am fost partener si m-a imbatat...apoi m-am dus acasa si dimineata m-am trezit cu ea in patul meu...dar nu adormisem langa ea. Iti jur! (se intoarce si ma priveste in ochi) Cand ai sunat...nu am avut curajul sa mai vorbesc...
-Nici nu trebuia! Cum crezi ca m-am simtit? Am suferit enorm, Ryan! Si iti purtam copilul...(plang)
-Te-am cautat prea tarziu...bunica mi-a spus ca te-ai mutat...te-am cautat dupa nume, dar acesta nu exista...atunci m-am enervat atat de tare incat am renuntat sa te mai caut...pentru mine erai o mincinoasa...si acum...dupa 6 ani, te gasesc maritata cu Sid? Si ai copilul meu, copilul meu, Dinna! Sid stie de mine? ( ma privea distrus in ochi)
-Nu stie numele tatalui copilului...nu stie nimic despre el.
-Atunci, nu vreau sa ii distrug fericirea, familia...
-Asa e mai bine...Ryan...ce a fost a fost.
-Sigur...doar ca...
-?
-Inca te iubesc, insemni totul pentru mine, Dinna...
' Ma saruta cu forta, ii dau lacrimile si pleaca trantind usa...oare unde s-a dus?

Dragoste Cladita In MinciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum