-Aaaa...nu stiu...eu...
-Te rog, Dinna...stiu ca sunt neajutorat...nu iti pot oferi nimic...nu pot face copii...dar te iubesc, Dinna. Vreau sa fii a mea si sa am grija de tine si de copil...sa aibe un tata...doar tu ai spus ca vrei un tata pentru copil...nu va afla adevarul.
-Of...Sid nu vreau mila ta...
-Nu e mila...te iubesc..uite...simti? si-mi pune mana pe inima lui.
-Bine. Voi fi sotia ta.
***Eu si Sid ne-am casatorit si ne-am mutat in vila sa. Micutul se nascuse...era superb...un baiat ce-i semana pefect lui Ryan...i-am pus numele Chris...il iubeam asa de mult...si de cate ori ma uitam la el vedeam toate momentele cu Ryan...nu-l iubeam pe Sid, dar ii eram recunoscatoare... pe Ryan il voi iubi toata viata mea.
***-Buna, iubito!
-Hey, ai venit sa mananci?
-De fapt, am venit sa mancam...eu si un vechi prieten de la fotbal...Dinna el e....
-Nu se poate...
Se uita la mine fix, dar blocat,ca prima data cand ne-am intalnit doar ca de data asta eram Dinna...il iubeam...inima imi batea nebuneste...tremuram...imidoream sa-i sar in brate si sa ii spun totul...ca regret, ca are un fiu destept si frumos...ca il iubesc enorm...
-S-a intamplat ceva, draga? El e Ryan...un fost coleg.
-Dinna...incantata...
-Placerea e de partea mea, doamna Johnson.
-Hey, ce amuzant! :)) pentru un moment am crezut ca va cunoasteti...
-Nu, mie mi s-a parut ca era cineva...nu mai conteaza...zic eu incurcata.
-Deci, mancam? Mor de foame, in plus...Inna...aaaa Dinna de fapt, scuzati...am auzit ca gatesti foarte bine. >:)
Da, cretinule...doar stii cu cata dragoste iti gateam tie...deci acum stie cine sunt cu adevarat...
-Vom vedea, sper sa va placa...
-Esti o incantare, draga mea. (Sid)