Capitolul 7

22 4 0
                                    

***Trecuse o saptamana si el nu vorbea cu mine deloc. Ma evita. Dar asta si vroiam...sau nu...

Intr-o zi apare la usa o tipa parca iesita din reviste Playboy...o pitzi aproape dezbracata cu decapotabila ei luxoasa...il cauta pe Ryan...eram putin geloasa...cine putea fi?

-Nu e acasa...

-Cand vine?

-Curand cred...

-Intru sa-l astept.

-Nu prea cred...

-Hey, care e problema ta, bitch? Ti-o tragi cumva cu Ryan si nu stiu eu? Credeam ca are gusturi...

-Ryan nu e iubitul meu!

-Nici nu trebuie, dragutza...Ryan nu e al nimanuii...e doar un barbat bun la pat.

Raman uimita...ma impinge, cad si trece peste mine de parca as fi un prag prafuit.

-Deci aici sta acum?

-Ce cauti aici, Victoria?

-Scumpule, cat ma bucur sa te vad!

In momentul acela i-a tras o palma si m-a ridicat de pe jos.

-Se pare ca tarfa asta ti-a intrat un pic la suflet, baby? Ce e cu tine? Ah, iar te lasi greu...

-Intelege ca nu te plac, nu te suport si iesi naibii afara din casa noastra!

Ma speriase, ma tinuse in brate protector pana acum, dar fug in capul scarilor si ascult de acolo.

-Esti un mare idiot...tu nu vezi cum arata? Cu asta ti-ai gasit sa stai?

-Nu e problema ta. Nu ma mai cauta, niciodata. Si sper ca de data asta sa intelegi. Esti obsedata, femeie!

-Da, obsedata de tine, bunaciunea mea. 

-DU-TE DRACU! si ii inchide usa in fata...o aud cum porneste motorul nervoasa...se indeparteaza...

Intrasem in camera mea, nu am iesit de acolo pana a doua seara...il vad si pe Ryan...gatea ceva, dar...

***-Buna!

Nu vorbea...

-Multumesc ca mi-ai luat apararea.

Nimic.

Ma enervez si il intorc spre mine...era beat...

-Ryan! Oh, doamne...ai baut?

-Putin... nu mi-e bine, Inna...cade jos

-Ryan! Ryan!

Il trag pe canapea, il ud pe fata...speram sa nu intre in coma...canapeaua asta nu era deloc comfortabila...asa ca profit de un moment cand incepe sa se trezeasca si il urc la mine in camera...adoarme profund...adorm si eu cu el in brate...

Dragoste Cladita In MinciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum