Capitolul 17

17 4 0
                                    

***Azi ma trezesc atat de fericita si incantata :X de abia astept sa-l sarut. Ma intorc si el nu e langa mine. Cum? A plecat? Dupa tot ce s-a intamplat? Si de ce sunt inca imbracata si miros in halul asta...ochelarii ...parul...dar...dar....incep sa plang in hohote...fusese doar un alt vis chinuitor...mi-as fi dorit sa traiesc acel vis pentru totdeauna. Sa nu ma mai trezesc niciodata...si ce vis...voi avea mai mult de-a face cu Ryan pana sa accepte...nu poate doar sa imi spuna cat ma iubeste, parasim petrecerea si ne legam brusc destinele ...ar fi fost asa de frumos...de ce nu puteau lucrurile sa ramana ca in vremurile noastre bune...cand nu aveam nicio grija...puteam sa fiu intreaga zi numai cu el...sa lenevim sau sa muncim impreuna...si sa ne jucam ca niste copii mici...mi-e asa de dor de bataile noastre cu perne...sa-i fi spus atunci despre micutul nostru care se va naste la vara...oricum am hotarat sa pastrez copilul, chiar daca el nu il va vrea. Nu stiu insa un lucru: Lillien. Ce o fi cu ea? Sa ma uit pe un calendar...trebuia sa ajunga ieri.

In sfarsit, va veni ea... acum sa-mi aleg o rochie pentru....Oh!...grozav!...am ratat petrecerea cu somnul asta...acum ce fac sa dau de Ryan?

***Caut agenda lui Lillien...trebuie sa fie trecut numarul si adresa lui acolo. Numai ca..nici nu stiu numele lui de familie...stiu atat de putine despre el...aaa! uite! ce usor a fost ...il cheama Adams...sper doar sa fie el...

Beeep

Beeep

Beeep....

-Alo?

-Aaa, tu cine esti? ( era o femeie)

-Tu ai sunat...si acum intrebi cine sunt eu? Ori ai de gand sa te prezinti ori...

-Vicky cine naiba e? Da-l aici! (vocea lui Ryan)

-Vicky...adica Victoria?

-Staaai...esti Cenusareasa, nu? Pai uite, nu ai stiut sa-l tii pe Ryan langa tine, asa ca acum...

-Du-te dracu! CU RYAN CU TOT!

Inchid si plang...cum a putut? A spus ca ma iubea...a spus ca sunt totul pentru el...nu-mi vine sa cred...asta nu se poate intampla...ei, micutule, vine si Lillien si noi plecam de aici, ma voi angaja undeva si ne vom descurca noi doi. Tu nu vei creste fara un tata, dragul meu copil...nu meriti sa iti fac asta...nu trebuie sa afli niciodata, si nici el nu va afla. Ma strang cu mainile de burta si incep sa plang intr-un colt al camerei...mi-as dori sa fie aici cu mine, nu cu Victoria...e numai vina mea totusi...

Dragoste Cladita In MinciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum